Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.

2017 rok już jest za nami, jednak nie znaczy, że nie wrócimy do niego jeszcze kilka razy, żeby go podsumować. Modę kochamy, a jeszcze bardziej kiedy jest pokazana w niekonwencjonalny sposób. Przed wami kampanie, największych domów mody, które nas w sobie rozkochały i jeszcze długo będziemy o nich pamiętać.

Najciekawsze kampanie 2017 roku, które będziemy jeszcze długo pamiętać.
Calvin Klein
Raf Simons po odejściu z Diora, świetnie odnalazł się w jako dyrektor kreatywny amerykańskiej marki. Belg w kampanii na sezon jesień zima postanowił przedstawić swoją wizję ‘american dream’ w młodszej, świeższej wersji. Zdjęcia na autostradzie w otoczeniu pustyni, znajdującej się stanie kalifornia wykonał Willy Vanderperre. W całości sesji wzięło udział 22 modelek oraz modeli w tym między innymi: Julii Nobis, Leila Goldkuhl, Blesnya Minher, Kiki Willems, Wangy Xin Yu, Sara Grace Wallerstedt, Selena Forrest, Elibeidy Dani, Lulu, Ernesto Cervantes, Fernando Albaladejo, Jared Manhardt, Dylan Christensen i Jonas Glöer.
ZobaczSchowaj komentarze

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

Modelka zaskakuje nie od dziś. Szokowała już wcześniej m.in występując nago w teledysku Robina Thickle, pokazując się w kontrowersyjnych kreacjach na czerwonym dywanie czy chodząc w samej bieliźnie po Nowym Jorku z psem na smyczy. Tym razem swoje wdzięki pokazuje w kampanii biżuterii.

Piękna Emily Ratajkoski w kampanii biżuterii Alison Lou!

26 – letnia modelka (na Instagramie @emrata) została twarzą ekskluzywnej nowojorskiej firmy Alison Lou i swoją twarzą firmuje ich najnowsze kolczyki. W kształcie ogromnych, kolorowych kół przypominają wręcz zakręcone żelki. To jeszcze nie wszystko. Na wszystkich zdjęciach Emily prezentuje się w plastykowych, przezroczystych płaszczach, przez które widać jej nagie ciało.

Uważacie, że to już przesada? Dla nas Emily idealnie pasuje do tak kontrowersyjnej kampanii. Choć nie jesteśmy pewni czy płeć brzydka, w ogóle zauważy, biżuterię na tych zdjęciach.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Nie pytamy, co nowego. Przedstawiamy najnowsze trendy w modzie. Z uwagą śledzimy zapowiedzi projektantów na nadchodzący sezon. Zdradzamy, jakie wzory, kolory, materiały będą obowiązkowe na zbliżającą się porę roku. Opieramy się na prawdziwych autorytetach z branży. Ufamy Valentino, Chanel, Givenchy i markom, które nadają rytmu zmianom w świecie mody. Najnowsze trendy w modzie pojawiają się jeszcze przed właściwym sezonem. Idealnie, aby dać czas na przygotowanie szafy. To prawdziwe kompasy stylu. Wskazują właściwy kierunek zmian. Nie tylko wskazują, w jaki styl zainwestować, ale podpowiadają, jak się odnaleźć w nadchodzących zmianach. Nie oznaczają rezygnacji z własnego podejścia do ubioru, fryzury, czy makijażu. Pozwalają je odświeżyć, nadać im bardziej współczesny charakter.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności