brak kategorii

Myszka Miki twarzą świątecznej kolekcji Kiehl’s

18.10.2017 Katarzyna Błażuk

Myszka Miki twarzą świątecznej kolekcji Kiehl’s

Do tej pory na świątecznych opakowaniach Kiehl’s widniały prace sławnych artystów, takich jak Faile, Jeff Koons czy Kenny Scharf. W tym roku Kiehl’s postanowił jednak nawiązać współpracę z ukochaną gwiazdą chyba wszystkich z nas, czyli… Myszką Miki!

Słynne „uszy” pomogą nie tylko sprzedać produkty amerykańskiej marki Kiehl’s, ale wesprą także szczytny cel. 100 procent zysków ze sprzedaży tej wyjątkowej kolekcji – (100 000 dolarów) – trafi do  Feeding America – organizacji non-profit, która pomaga wyżywić ponad 46 milionów osób w Stanach. Aż trudno uwierzyć, że w tym bogatym kraju aż 42 miliony ludzi cierpi głód, w tym aż 13 milionów dzieci i 5,7 milionów seniorów.

 

Chris Salgardo, prezes Kiehl’s USA stwierdził, że żaden inny bohater nie nadawałby się lepiej do tego, by pomóc wspierać  dzieci i całe rodziny w potrzebie. Disney przynosi radość dzieciom i rodzinom na całym świecie od wielu pokoleń, a teraz dodatkowo pomoże wspierać najbardziej potrzebujących. Bo do tego, że kolekcja wyprzeda się od razu nie mamy żadnych wątpliwości. Kto z nas, niezależnie od wieku, nie chciałby pomóc i mieć w swojej łazience takiego boxu jak poniżej?

Ceny zestawów zaczynają się od 29 dolarów. Znajdziemy w nich same bestsellery marki, takie jak m.in: masło do ciała, krem do rąk, krem do twarzy i balsam do ust.

Obejrzyjcie zdjęcia kolekcji i nacieszcie oczy zanim magiczne produkty trafią do sprzedaży 2 listopada do sklepów Kiehl’s i na Kiehls.com.