Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 22-28.05.2017

Blichtr festiwalu w Cannes, coraz więcej jesienno-zimowych kampanii, bajkowe kolekcje Resort prezentowane przez kolejne marki i sporo wieści ze sportowo-modowego podwórka. Oto zbiór najważniejszych wydarzeń minionego tygodnia, które mogły wam umknąć w natłoku innych informacji i bombardujących ze wszystkich stron zdjęć z francuskiej Riwiery.

Novak Djokovic został ambasadorem Lacoste

Tydzień rozpoczął się od wieści z branży mody i sportu. Novak Djokovic, który za chwilę weźmie udział w wielkoszlemowym French Open, po pięciu latach kontraktu z japońską marką Uniqlo, postanowił „zmienić barwy”. Jego wybór padł na chyba najbardziej kojarzoną z tenisem markę, czyli francuskie Lacoste. Kontrakt będzie ważny podobnie jak w poprzednim przypadku przez pięć lat, jednak to nie koniec zmian dla tenisisty, który w tym tygodniu obchodził 30. urodziny. Po odejściu Borisa Beckera, jego nowym trenerem został nie kto inny, jak legenda tenisa Andre Agassi. Czekamy na pierwszy mecz Novaka w nowym stroju i z nowym coachem na trybunach!

Lupita Nyong’o i Rihanna zagrają razem w filmie, a wszystkiemu „winny” jest… mem

Kiedy fotografowie uwieczniali na zdjęciach Rihannę i Lupitę siedzące obok siebie na pokazie Miu Miu, nie sądzili pewnie, że jedno z ich zdjęć szybko podbije Twittera, a opatrzone trafnym komentarzem stanie się inspiracją do powstania pełnometrażowego filmu. A jednak. Wszystko zaczęło się, kiedy zdjęcie wokalistki i aktorki skomentowała użytkowniczka @elizabitchtaylor, która napisała: „Rihanna wygląda, jak oszustka wkręcająca bogatego białego faceta, a Lupita jak jej obeznana w komputerach mądra przyjaciółka”. Komentarz szybko stał się viralem, a Netflix właśnie postanowił przekuć go w fabułę filmu, którego reżyserii podjęła Ava DuVernay, twórczyni oscarowej „Selmy”.

Nowa kolekcja Valentino Resort to oda do różnorodności Nowego Jorku

Pierpaolo Piccioli radzi sobie świetnie solo w Valentino. Najnowsza kolekcja Resort 2018 pokazana w Nowym Jorku i będąca jednocześnie pochwałą różnorodności i eklektyzmu charakterystycznych dla tej metropolii znacznie różni się od poprzednich propozycji Włocha. Oczywiście znalazły się w niej sukienki maxi, z których słynie Piccioli, jednak było w niej znacznie więcej elementów sportowych czy zaliczanych do nurtu athleisure: dresowych kompletów, sportowych miękkich butów czy… japonek. Jesteśmy zachwycone, podobnie jak chyba cała światowa branża mody.

Bella Hadid została twarzą (a raczej nogami) Giuseppe Zanotti

Kilka dni temu pisaliśmy o jej najnowszej kampanii dla Nike Cortez, dziś donosimy o kolejnym prestiżowym zleceniu w postaci jesienno-zimowej sesji wizerunkowej dla Giuseppe Zannotti. Bella Hadid idzie jak burza! Kampania Zanotti sfotografowana przez Mario Sorrenti to TRZECI kontrakt modelki tylko w tym tygodniu, po wspomnianym Nike i kampanii perfum Bulgari.

Jason Wu kolekcję Resort zaprezentuje podczas pokazu kolekcji wiosna-lato 2018

Wu to kolejny projektant, który postanowił wyłamać się z oficjalnych zasad dotyczących kalendarza tygodni mody i sezonowych prezentacji. Jak dowiedział się portal WWD, kolekcję Resort 2018 pokaże on wraz z odsłoną na wiosnę 2018 podczas wrześniowego pokazu zatytułowanego „Spring One”. Kierunek ten kontynuować będzie także w przypadku linii jesiennych łącząc kolekcje pre-fall ze standardowymi prezentacjami na jesień-zimę.

Sesja tygodnia: Natasha Poly w rosyjskim „Vogue’u” (fot. Txema Yeste)

Stylizacja tygodnia: Anja Rubik w sukience YSL na gali amFar

ZobaczSchowaj komentarze

Gwiazdy na czerwonym dywanie podczas 6. dnia Festiwalu Filmowego w Cannes

71. Festiwal Filmowy w Cannes twa w najlepsze. Jednak to nie tylko święto filmu, ale także mody. Gwiazdy robią co mogą by pokazując się na czerwonym dywanie Anja Rubik  tak by zwrócić uwagę . Podczas niedzielnej premiery filmu „Sink Or Swim” przed wejściem na czerwony dywan zaroiło się od galowych sukien sięgające ziemi. Od tych w kolorze różowym, przez czerwone, błękitne czy te w klasycznych kolorach czerni czy bieli. Nam spodobało się to, że Anja Rubik wybrała na tą okazję krótką sukienkę w kwiatowy print oczywiście projektu Saint Laurent.

Gwiazdy na czerwonym dywanie podczas 6. dnia Festiwalu Filmowego w Cannes
Chiara Ferragni
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności