Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 14-20.08.2017

Bella Hadid bije rekordy, Kardashianki świętują 10 lat na antenie, a hollywoodzkie rankingi w dalszym ciągu wywołują kontrowersje. Jakie newsy z mijającego tygodnia nie mogą umknąć waszej uwadze? Zobaczcie już teraz.

Bella Hadid została rekordzistką wrześniowych okładek 

W zeszłym roku triumfy święciły Kendall Jenner i Gigi Hadid, w tym to młodsza siostra tej drugiej zasługuje na miano najbardziej rozchwytywanej i zapracowanej modelki. Bella ma już na swoim koncie aż siedem prestiżowych, wrześniowych okładek magazynów, w tym aż cztery dla różnych edycji „Vogue’a” – australijskiej, hiszpańskiej, chińskiej i arabskiej, na potrzeby której sfotografował ją sam Karl Lagerfeld.

Beyonce wydała 600-stronicowy album z prywatnymi zdjęciami

Paparazzi mają naprawdę ciężkie życie z Beyonce, bo ta od lat swoim prywatnym życiem dzieli się tylko wtedy, kiedy ma na to ochotę i najczęściej za pośrednictwem mediów społecznościowych lub… hitowego albumu, w którym zdradza zaskakujące kulisy swojego związku. Piosenkarka w czwartek ogłosiła wydanie specjalnej, winylowej edycji albumu „Lemonade”, a wraz z nią, złożonego z 600 stron albumu, w którym znajdą się zdjęcia zza kulis teledysków, prywatne zdjęcia z Jayem-Z i Blue Ivy w roli głównej, ale także słowa wszystkich piosenek z płyty i ręcznie pisane osobiste eseje Bey. Dla wszystkich, którzy w dalszym ciągu zastanawiają się też, o czym opowiadają poszczególne piosenki, przygotowano kompleksowy przewodnik po wszystkich wykorzystanych motywach i stojących za nimi inspiracjach.

„The Hollywood Reporter” świętuje z Kardashiankami 10 lat ich reality-show

Jeśli oglądacie „Keeping up with the Kardashians” od samego początku, gratulujemy: spędziliście właśnie okrągłą dekadę na „podziwianiu” pijackich wybryków Kris Jenner, podglądaniu sióstr podczas depilacji brazylijskiej czy byciu świadkiem 70-dniowego małżeństwa Kim.  Okrągłą rocznicę programu, który z Kardashianów uczynił najbardziej znaną rodzinę na świecie, świętuje wraz z jego bohaterkami „The Hollywood Reporter”. Skądinąd bardzo ładnej sesji, w której wzięła udział Kris wraz z wszystkimi córkami, towarzyszy także wywiad, w którym panie opowiadają między innymi o tym, jak uczyniły z sekstaśmy furtkę do multi-milionowej marki.

W pierwszej dziesiątce najlepiej zarabiających aktorek w Hollywood nie ma ani jednej kolorowej

Nie tylko różnica pomiędzy stawkami kobiet i mężczyzn jest kwestią, z którą jak najszybciej powinno rozprawić się Hollywood. Jak pokazuje ogłoszony właśnie przez Forbesa coroczny ranking najlepiej zarabiających aktorek, kolorowa reprezentacja w „fabryce snów”także nie jest tak liczna, jak powinna. W pierwszej dziesiątce zestawienia, na czele którego znalazła się Emma Stone (za nią Jennifer Lawrence i Jennifer Aniston) nie ma ani jednej, kolorowej aktorki. Problem polega ewidentnie na tym, że pomimo tego, iż w tym roku sporo było na ekranach kin m.in. czarnych aktorek (wspomnijmy tylko o filmach jak „Hidden Figures” czy „Fences”), nadal nie otrzymują one wielu głównych ról w najlepiej zarabiających produkcjach, a swoim talentem mogą chwalić się głównie z pozycji drugoplanowej. Oby zestawienie za 2018 rok przyniosło w tej kwestii wyczekiwaną zmianę.

Merch Kanyego Westa nominowany do nagrody za „najlepszy projekt na świecie”

Kiedy w sierpniu zeszłego roku Kanye West wypuścił kolekcję ubrań nawiązującą tematycznie do albumu „Life of Pablo” z marszu stała się ona globalnym hitem, a zlokalizowane w kilku miejscach na świecie pop-shopy dosłownie pękały w szwach. Nie ma się co dziwić: kolekcja „Pablo” była znacznie bardziej przystępna cenowo niż linia Yeezy, a Kanye promował ją nie tylko na sobie, ale przede wszystkim na każdym możliwym członku klanu Kardashian-Jenner. Modowe wysiłki rapera zostały wreszcie docenione przez specjalistów, a konkretnie przez londyńskie Muzeum Projektowania, które co roku przyznaje nagrody Beazley Design of the Year w kategoriach takich jak architektura, digital, moda, grafika, produkt i transport, celebrując tym samym szeroko pojętą innowację. W tegorocznej edycji Kanye West został nominowany w kategorii Moda za kolekcję i pop-up shopy Life of Pablo. O tym, czy raper otrzyma nagrodę przekonamy się w styczniu.

Sesja tygodnia: Lara Stone i Joan Small w „Vogue US” (fot. Steven Klein)

Stylizacja tygodnia: Elsa Hosk

ZobaczSchowaj komentarze

Beyonce rusza z charytatywną kolekcją ubrań z Balmain

Beyonce nie przestaje zaskakiwać! Najpierw dała niezapomniany koncert na Coachelli, później nieoczekiwanie ruszyła z płytą z Jayem-Z, no i ten występ w Polsce! Swoje 5 minut gwiazda postanowiła wykorzystać w dobrym celu – tworząc kolekcję w kolaboracji z Balmain. Pieniądze z jej sprzedaży zostaną przekazane na cele charytatywne.

Tegoroczna edycja Coachelli była wyjątkowa z jednego powodu – po raz pierwszy headlinerem została ciemnoskóra kobieta! Beyonce oficjalnie skradła show podczas tego festiwalu. Kostiumy, w których występowała, teraz trafią do sprzedaży. Chcąc uczcić ten sukces, Olivier Rousteing postanowił zaprojektować serię bluz inspirowanych Beychellą. Kolekcja Balmain będzie mogła trafić do rąk fanów Beyonce – m.in. żółte i różowe bluzy inspirowane HBCUs oraz czarne T-shirty z nadrukiem.

„Nieczęsto się zdarza, że współpracuję tak blisko z kimś, kogo bardzo szanuję i od kogo mogę się tyle uczyć. To co wszyscy widzieliśmy na Coachelli było ikoniczne. Jej występ, przesłanie i muzyka – razem w kostiumami, które wspólnie stworzyliśmy – było niezapomniane i wierzę, że zostanie na długo w pamięci naszego pokolenia” – powiedział Olivier Rousteing.

Premiera kapsułowej kolekcji odbędzie się w najbliższy piątek, w paryskim butiku Balmain, a do sprzedaży trafi następnego dnia. Dostępna będzie m.in. na stronach balmain.com i beyonce.com oraz Net-a-Porter i Mytheresa.

Jak się okazuje, oboje mają podobne spojrzenie na świat i ważne są dla nich te same wartości. Przychody z kolekcji Balmain x Beyonce trafią na konto United Negro College Fund.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności