Wszystko, co musisz wiedzieć o tygodniu 06-12.11.2017

Kim i Kanye sprzedają swoją wymarzoną rezydencję, brytyjski „Vogue” otwiera nowy rozdział, a Drake ma bardzo nietypowe urodzinowe życzenie. Oto, co musicie wiedzieć o minionym tygodniu!

#New Vogue: już jest pierwszy numer „Vogue UK” pod kierownictwem Edwarda Enninfula

Odkąd były szef działu moda „W Magazine” został mianowany redaktorem naczelnym brytyjskiego „Vogue’a”, wszyscy zastanawiali się w jakim kierunku poprowadzi on ten kultowy magazyn i jak jego wizja będzie różniła się od tej, którą przed ponad 20 lat promowała Alexandra Schulman. Wreszcie mamy odpowiedź, jeśli nie na wszystkie, to przynajmniej na część pytań: na rynku zadebiutował bowiem pierwszy numer magazynu pod kierownictwem Enninfula. Gwiazdą pierwszej okładki i jednocześnie twarzą ruchu, który już teraz zyskał nazwę #NewVogue została modelka i aktywistka Adwoa Aboah, którą sfotografował Steven Meisel. Widać, że Enninful stawia póki co na bardzo brytyjski przekaz oraz kultywację wszystkiego, co brytyjskie zarówno w kwestii mody, jak i działań społecznych, a nawet politycznych. To celebracja rodzimych projektantów, modelek (zarówno nowych twarzy, jak i legend w postaci Kate Moss i Naomi Campbell), nowego pokolenia brytyjskich gwiazd filmu i wielu, wielu innych. Pierwszy numer nie zawodzi, czekamy na kolejne!

Kim i Kanye sprzedali dom i… zarobili na tym fortunę!

Podczas gdy wiele sprzedających swoje domy gwiazd dostaje za nie znacznie mniej, niż pierwotnie zapłaciły, Kim i Kanye za swoją willę w Bel Air skasowali niemal dwa razy tyle, ile kosztowała ich w roku 2013, kiedy nabyli posiadłość. Przez kilka lat i niezliczoną ilość remontów, renowacji i poprawek udało im się przekształcić utrzymaną w toskańskim stylu willę w oazę chłodnego minimalizmu i sterylności, która jak się okazało znalazła sporo fanów na rynku nieruchomości. Dom liczący 8 sypialni i 6 łazienek kosztował parę 9 milionów dolarów, teraz otrzymali za niego 17.8 milionów. Tak się robi interesy w Hollywood!

Drake ma naprawdę wygórowane urodzinowe życzenia

Kanadyjski wokalista, a niegdyś gwiazdor seriali dla nastolatków nie tylko rozbroił ostatnio branżę informacją, że kolekcjonuje torebki Birkin dla swojej przyszłej żony. Jak się okazuje, sam ma naprawdę nietypowe i wygórowane marzenia, do których zalicza się chociażby oryginalny egzemplarz pierwszej książki o przygodach Harry’ego Pottera, który wyceniany jest na, uwaga, 160 tysięcy dolarów. Dobrze, że zaznaczył, że sam chce sprawić sobie tę przyjemność!

Już jest lookbook kolekcji Balenciaga Resort 2018, a w nim polska modelka!

Polska modelka, Oliwia Lis z czystym sumieniem może być już nazywana jedną z ulubionych modelek dyrektora kreatywnego Balenciagi, Demny Gvasalii. Po udziale w kampanii na jesień-zimę 2017, gruziński projektant tym razem obsadził ją w lookbooku kolekcji Resort. Oprócz Polki, w sesji wzięły udział także dwie, doskonale znane z pokazów francuskiej marki modelki, a także plejada świeżutkich projektów Gvasalii: nowe wariacje na temat gigantycznych shopperów, kolorowe sukienki, spódnice midi, jerseyowe czółenka i, nowość, utrzymane w stylu lat 90. frotki. Ta kolekcja będzie komercyjnym hitem i nie mamy co do tego żadnych wątpliwości.

Vloger, Patrick Starr stworzy kolekcję dla MACa

Jeśli nie są wam obce urodowe tutoriale na You Tubie, doskonale znacie pewnie jedną z największych w tej branży gwiazd, czyli Patricka Starra. Pochodzący z Hawajów makijażysta to bożyszcze wszystkich fanek (i fanów) make-upu, a jego talent i charyzmę doceniła nawet Kim Kardashian zapraszając go do stworzenia tutorialu promującego produkty z jej debiutanckiej kosmetycznej linii KKW Beauty. Przed Starrem teraz kolejne pasjonujące wyzwanie w postaci limitowanej linii produktów, jaką stworzy dla marki MAC.

Sesja tygodnia: Anna Ewers w „V Magazine” (fot. Mario Sorrenti)

Stylizacja tygodnia: Kate Bosworth w sukience Antonio Marras

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja pędzli Blend + Blur, które kochają siostry Kardashian już w Polsce!

Podstawa idealnego makijażu? Odpowiednie pędzle do jego wykonania! Miłe w dotyku, a przede wszystkim wygodne w użyciu. Marka Real Techniques, do których popularności przyczyniły się siostry Kardashian ponoć uzależnione od beauty blenderów marki, stworzyła swoje pierwsze owalne pędzle w kolekcji !  

Marka Real Techniques udowadnia, że makijaż nie musi być rutyną. Tworzy kolekcje, w których łączy najwyższą jakość wykonania z oryginalnym designem. Udowadnia to nowa, owalna kolekcja Blend+Blur  zaprojektowana przez Sam & Nick. Nie tylko wyglądają profesjonalnie, lecz także dostarczają sporo frajdy podczas użytkowania!

„Chciałyśmy stworzyć pędzel, który pomaga równomiernie rozprowadzić kosmetyk przy jednoczesnym zapewnieniu gładkiego wykończenia. Kolekcja Blend+Blur z owalnymi szczoteczkami dodatkowo zachwyca łatwością użycia. To chyba najprzyjemniejsze pędzle, na których pracowałyśmy!” – mówi  Sam Chapman, brytyjska youtuberka i wizażystka, twarz marki Real Techniques.

Kolekcja Blend+Blur składa się z pięciu pędzli: Pędzel do twarzy, szyi i ciała. Pędzela do podkładu. Wprawiony w okrężne ruchy rozprowadzi podkład w bardzo prosty sposób, uzyskując przy tym gładkie wykończenie. Pędzel do konturowania Odpowiednich kształtów twarzy nadamy dzięki główne wielkości małego daktyla. Ta cześć codziennego makijażu – niby najtrudniejsza i pochłaniająca najwięcej czasu – stanie się dużo szybsza i prostsza niż to było zazwyczaj. Pędzel do policzków Lekko mniejszy od pędzla do konturowania, nałoży nie tylko róż, ale także i bronzer. Pędzel do cieni malutki, najsłodszy pędzelek z niesamowitą precyzją nałoży pudrowe cienie w naszych ulubionych perłowych lub matowych kolorach!

Największy pędzel w kolekcji. Jego główna wielkością przypomina jajko, co sprawia, że nakładanie czegokolwiek w większej ilości na twarz nie sprawi żadnego problemu. Może być także używany do równomiernego rozprowadzania samoopalacza po naszym ciele – czemu nie?

Rozprowadzanie kosmetyków pędzlami z kolekcji Blend+Blur jest dużo bardziej efektywne, a wszystko dzięki owalnemu kształtowi. Gęste, zbite włosie pędzli sprawia, że kosmetyki rozprowadzają się praktycznie same. Raz użyte nie opuszczą nas przez długie lata i staną się bestsellerem w kosmetyczce każdej kobiety!

Real Techniques to pędzle do makijażu zaprojektowane przez Samanthe Chapman, jedną z sióstr PIXIWOO. Siostry PIXIWOO  – Sam i Nicki – to bardzo znane w Wielkiej Brytanii wizażystki , które prowadzą na Youtubie kanał, na którym pokazują jak wykonywać makijaże produktami Real Techniques.

Real Techniques to najszybciej rozwijająca się marka akcesoriów do makijażu w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Cudowna Gąbka jest numerem 1 na rynku amerykańskim, a zestawy akcesoriów do makijażu są najczęściej sprzedawanymi zestawami na rynku brytyjskim. Wszystkie pędzle Real Techniques zostały wykonane z syntetycznego, dwukolorowego włosia TAKLON – ręcznie przyciętego do odpowiedniego kształtu i długości. Włosie charakteryzuje się niezwykłą miękkością, nie wypada i jest wyjątkowo trwałe. Trzonki pędzli posiadają wygodne, antypoślizgowe tworzywo, dzięki któremu nie wyślizgują się z dłoni podczas wykonywania makijażu.

 


Specjalnie wyprofilowany spód trzonka pozwala na postawienie pędzli, więc koniec z pytaniem gdzie trzymać pędzle. Marka rozsławiła swe produkty poprzez współpracę z wizażystą Kim Kardashian – Mario Dedivanovicem oraz przez Ariela Tejado – wizażystę najmłodszej siostry Kim – Kylie Jenner. Cudowna gąbka marki pojawiła się w jej aplikacji, a pędzel do konturowania w programie „Z kamerą u Kardashianów”.  

Kolekcja pędzli Blend+Blur jest dostępna na Real Techniques oraz sieciach Rossmann.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności