Moye „Aurora Collection” wiosna-lato 2017

Polskie marki odzieżowe proponują nam modę na coraz wyższym poziomie, specjalizując się jednocześnie w tworzeniu projektów, o których marzyłyśmy od dawna, ale nie mogłyśmy ich w naszym kraju dostać. Polska metka jest coraz częściej synonimem wysokiej jakości i tak też dzieje się w przypadku marki Moye. Jej nowa kolekcja zatytułowana „Aurora” oraz kampania z boską Olą Kowal w roli głównej, sprawia, że od razu mamy ochotę założyć ich piękne piżamy.

Moye „Aurora Collection” wiosna-lato 2017

Marka Moye zdecydowanie znalazała na rynku pewną niszę, którą postanowiła zagospodarować. Okazały się być nią piżamy, o które wcale do tej pory nie było tak łatwo. Mówimy tu jednak o projektach charakeryzujących się wysoka jakością, której szuka niejedna z nas. Bowiem kobiece i seksowne odzienie nocne, to bardzo istotny element naszej garderoby.

Felieton HAREL: Do trzech razy… piżama

Twórczynie marki, Melania i Magdalena Wyszomierskie, postanowiły zaprojektować piżamy, które świetne sprawdzą się także jako stroje dzienne. Już żadna z nas nie musi wybierać między szarymi dresami, a sztucznymi koronkami lub bawełnami w infantylne wzory. Moye pokazuje jak nosić się w domu, aby czuć się swobodnie i na luzie, a przy tym bardzo atrakcyjnie, co świetnie odzwierciedla sesja autorska Ali Wesołowskiej.

Moye – bielizna, jak ze snu

Przekonuje nas do tego także najnowsza kampania z Olą Kowal znaną jako Szindy (Model Plus). Modelka pozuje wystylizowana przez Karolinę Limbach w jedwabne satyny w retro apartamencie urządzonym w ciepłych kolorach. Marka Moye konsekwentnie stawia na stonowaną kolorystykę, dzięki której zaprezentowane koszule, topy oraz bielizna będą bazą, która doda nam wyrafinowanego stylu. Dokładając do tego fakt, że trend piżamowy jeszcze przez długi czas utrzyma się, jesteśmy przekonani, że Moye ma szanse na długofalowy sukces.

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Tak już często bywa, że akcesoria, które mocno wpasowują się w panujące trendy, są kiepskiej jakości. A marki, które oferują solidnie wykonany produkt, zwykle zapominają o odświeżeniu designu. My nie chcąc wybierać pomiędzy jednym a drugim wybraliśmy… właśnie KOMONO.

Dlaczego Komono to marka, od której się uzależniliśmy?

Belgijska marka Komono oferuje wysokiej jakości okulary oraz zegarki, ale dziś opowiemy o tych pierwszych, bo właśnie dostaliśmy informacje o nowej kolekcji Elementary. Okulary przeciwsłoneczne z tej linii wyróżniają się minimalistycznym designem, choć, uwierzcie nam, mimo tego zwracają na siebie uwagę.

Każdy kolor – czy ten najgorętszy w danym sezonie czy po prostu twój ulubiony – jest w swojej istocie kombinacją podstawowych barw: czerwieni, żółtego i niebieskiego. W oparciu właśnie o te kolory powstała nowa kolekcja okularów Komono. Dla osób poszukujących mocniejszych barw, marka przygotowała także propozycje o nieco mocniejszym gradiencie.

Nazwa Komono wywodzi się z języka japońskiego i oznacza dosłownie mały przedmiot. Design zarówno zegarków, jak i okularów opiera się na stylu retro-futuro, dlatego znajdziecie tu mnóstwo klasycznych form w nowoczesnym wydaniu. Co wyróżnia markę, to solidne wykonanie, dzięki czemu każda opcja będzie służyć Wam na bardzo długo. Zobaczcie nową kolekcję Elementary!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności