Moc koloru i wyjątkowe wnętrza w kampanii „molecule” Natalii Siebuły

Natalia Siebuła nie przestaje zachwycać nas swoimi projektami oraz wyjątkowością i artystyczną oprawą wizerunkowych kampanii swojej marki. Od początku podążająca własną, modową ścieżką i równie mocno kładąca nacisk na aspekty kobiecej sylwetki, co na inspirację sztuką i architekturą, prezentuje właśnie nową kampanię, którą zrealizowała we wnętrzach Audytorium Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego. Coś pięknego!

Moc koloru i wyjątkowe wnętrza w kampanii „molecule” Natalii Siebuły

Zarówno najnowsza, jak i poprzednie kampanie Siebuły, które zrealizowała chociażby we wnętrzach warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego czy puławskim „Domu Chemika” pokazują, że równie mocno co na zaprezentowaniu autorskiej kolekcji zależy jej na osadzeniu jej we właściwych ramach, które po pierwsze będą spójne z jej artystyczną formą, a po drugie, dopełnią całości przekazu, któremu naprawdę daleko jest do banalności i przewidywalności. Zanim więc zaprezentujemy wam najnowszą kolekcję projektantki, skupmy się przez chwilę na wyjątkowym miejscu, w którym sfotografował ją po raz kolejny współpracujący z Siebułą Piotr Czyż.

Audytorium Wydziału Chemii Uniwersytetu Wrocławskiego to jeden z najciekawszych budynków powojennej Polski, za którego projekt odpowiedzialni byli Krystyna i Marian Barscy. Charakterystyczna budowla zwraca uwagę nieco pokrzywionym i dynamicznym kształtem oraz lekko wycofaną dolną częścią, ale także wnętrzem, za które odpowiedzialni byli również Barscy. I to właśnie ono posłużyło za tło najnowszej kolekcji Natalii Siebuły.

Wśród nowych propozycji projektantki zdecydowanie na pierwszy plan wychodzi kolor, który dla osób znających jej twórczość może być niemałym zaskoczeniem – do tej pory najchętniej projektowała ona bowiem w czerni. Sezon jesień-zima 2017 to jednak dominacja soczystej pomarańczy, zmysłowej, krwistej czerwieni i lekko przygaszonej rdzy, które nie tylko idealnie współgrają z wystrojem wrocławskiego Audytorium, ale przede wszystkim jeszcze bardziej skupiają uwagę na opływowej konstrukcji i detalach projektów Siebuły. Projektantka w tym sezonie kontynuuje też zabiegi z poprzednich kolekcji: nadal stawia na charakterystyczne wiązania, zarówno w formie szerokich pasów podkreślających talię oraz sznurowanych detali na plecach, szerokie, kimonowe rękawy i głębokie dekolty typu „V”. Analizując całość sesji wizerunkowej nie można także pominąć stylizacji autorstwa Mateusza Kołtunowicza, który projekty Natalii Siebuły zestawił z oryginalnymi i nierzadko nawiązującymi do stylu retro dodatkami: brązowymi, skórzanymi mokasynami, welurowymi opaskami imitującymi turban, dużymi okularami czy pantoflami z futerkiem.

Efekt? Jak zwykle w przypadku Siebuły i jej współpracowników na piątkę z plusem!

ZobaczSchowaj komentarze

Kiedy funkcjonalność spotyka się z designem. Polska marka Mandel skradła serca fashionistek!

Niełatwo jest być nowoczesną kobietą w miejskiej dżungli. Doskonale zdawała sobie z tego sprawę Monia Kalicińska, tworząc swoją autorską markę torebek Mandel. Jej projekty sprostają potrzebom każdej zabieganej fashionistki – skradły także serca naszej redakcji!

Potrzeba matką wynalazku! Pomysł na stworzenie marki narodził się kilka lat temu w Zurichu, kiedy Moni – wówczas architekt krajobrazu – zamarzyła się torebka, która jest w stanie pomieścić wszystkie must-have’y zapracowanej kobiety. Porzucając dotychczasowe zajęcia, Monia wróciła do Polski i rozpoczęła pracę nad Portphonetką – połączeniem torebki z etui na telefon.

Minimalistyczna, funkcjonalna, z wysokiej jakości skór – ponadczasowa!

Marka Mandel skierowana jest do kobiet, które cenią sobie organizację i porządek, a także potrzebują modnego, klasycznego dodatku. „Mandle” mają miejsce na wszystko co nam potrzebne podczas zabieganego dnia: telefon, dokumenty, pieniądze, karty, make-up czy klucze. I, co najważniejsze, wszystko to jest pod ręką dzięki licznym przegródkom! Co więcej, marka oferuje kilka sposobów noszenie torebek – na ramieniu, w talii czy przy sercu. Wymienne paski pozwalają dostosować ją do naszych potrzeb oraz stylizacji! Ultra-funckjonalność, elegancki design oraz autentyczność materiałów. Czy to idealny przepis na sukces na polskim rynku? Wiele fashionistek pokochało już tę markę, a my trzymamy za nią kciuki!

Po więcej szczegółów odwiedźcie ich oficjalną stronę internetową!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności