Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Zeszłoroczny pokaz La Manii zatytułowany „Mind Blow” markował istotną zmianę kierunku marki, jej wizji i sposobu postrzegania kobiety. Niegdyś najbardziej hołdująca klasyce i wyrafinowanej elegancji, od tej pory w swoich kolekcjach bierze na warsztat niekiełznany żywioł, jakim jest kobieca natura, a za ich motyw przewodni obiera jej zmienność, samoświadomość i mniej lub bardziej oczywistą sensualność. Sezon jesień-zima 2017 to kontynuacja tych zmian – widać je zarówno na samych ubraniach, jak i najnowszej kampanii, którą po raz kolejny sfotografował Mateusz Stankiewicz.

Miłość, seks i rebelia w kampanii La Mania jesień-zima 2017

Miłość, seks, rebelia – to trzy główne punkty najnowszej kampanii i kolekcji marki La Mania, która kontynuuje tym samym podjętą w zeszłym roku ideę „Mind Blow”. Do filozofii przenoszącej punkt ciężkości z wyrafinowanej i klasycznej elegancji na świadomy seksapil, zmysłowość i pożądanie, nawiązuje też stylistyka najnowszej kolekcji – to przede wszystkim podkreślające kobiece kształty fasony, budząca zmysły kolorystyka oraz zdobienia, które nieśmiałym dodają odwagi, a pewnym siebie pomagają komunikować swój seksapil.

Do sfotografowania kampanii na jesień-zimę 2017 marka po raz kolejny zaprosiła Mateusza Stankiewicza, który na wyjątkowych fotografiach uwiecznił modelki pozujące w zamkniętym, wypełnionym lustrami pomieszczeniu i pozbawione bezpośredniego kontaktu z aparatem. Scenografia i zabieg ten sprawiają, że modelki uwodzą w sposób nieoczywisty, dokładnie tak, jak kobieta La Manii – elegancka, ale jednocześnie rebeliancka, intrygująca i zdająca sobie sprawę z siły oddziaływania detalu. Te ostatnie zwracają zresztą w nowej kampanii La Manii szczególną uwagę. Joanna Przetakiewicz i Liliana Pryma wykorzystały w tym sezonie skórzane, ozdobione złotymi nitami smycze, cekiny, złote blaszki i zapięcia oraz nawiązujące do popkultury komiksowe hafty. Stylizacją kampanii zajęła się w tym sezonie Ewelina Gralak, która postawiła na nietuzinkowe połączenia idealnie komponujące się z dynamiką scenografii i złożonością projektów La Manii.

Brawo dla całej ekipy!

Przeczytaj także:

Wywiad z Joanną Przetakiewicz

 

ZobaczSchowaj komentarze

Polska marka PIEL kończy 2 lata!

Minimalistycznymi torbami i plecakami młodej, polskiej marki Piel trudno się nie zachwycać. Tworzone z pasją i w duchu klasycznego rzemiosła przez Martę Biskupską. Projektantka udowadnia, że  skórzane produkty, by były piękne mogą być ascetyczne w wykończeniu, oszczędne w formie i bez znaczniku sezonu. Nic dziwnego, że marka kończąca w tym roku dwa lata, cieszy się coraz większą popularnością.

PIEL to po hiszpańsku skóra. I z tego właśnie materiału tworzone są torby i plecaki polskiej marki. Brand powstał dwa lata temu z potrzeby serca i pasji tworzenia. Pomysł narodził się w głowie właścicielki i projektantki marki – Marty Biskupskiej-Wawrzyńczak. Od początku założeniem, było tworzenie autorskich toreb bez elementów metalowych. Tak aby nic nie zaburzało estetyki, by skóra zawsze była na pierwszym miejscu.

„Jestem dumna, że moja marka PIEL istnieje już dwa lata na rynku i zyskuje zaufanie coraz większej ilości klientów. To wspaniałe, że tak innowacyjne i minimalistyczne projekty są doceniane oraz noszone z radością. ” mówi Marta Biskupska-Wawrzyńcza.

Wszystkie torby, kopertówki, etui na laptopa i plecaki sygnowane metką Piel, wykonane są wyłącznie ze skór bydlęcych. Nie znajdziecie tam żadnych okuć! Marka wyznaje filozofię circular economy. Co w praktyce oznacza, że materiał do produkcji produktów, pozyskuje się nie ze skór kupionych w garbarni. Aż trudno uwierzyć, że te piękne minimalistyczne rzemieślnicze dzieła sztuki, powstają z galanteryjnych odpadów. To piękny sposób nadawania drugiego życia bez uszczerbku na jakości. Dodatkowo dzięki temu zabiegowi, każda powstająca torba czy plecach jest unikatowa i niepowtarzalna. Dzięki precyzyjnej konstrukcji oraz innowacyjnym zamknięciom, torby są nie tylko piękne, ale i doskonale się użytkują.

 

Piel udowadnia, że minimalizm w formie daje maksymalny wyraz. Osiąga taki efekt dzięki starannej i ścisłej współpracy inżynierów, kaletników i artystów.

My jesteśmy zakochane w męskich plecakach w minimalistycznym stylu vintage!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności