Michael Kors rezygnuje z futer

Futra to jeden z najbardziej kontrowersyjnych tematów w branży mody. W idealnym świecie, wszystkie marki powinny z nich zrezygnować, ale niestety póki co tak nie jest, chociaż coraz więcej firm dołącza do ruchu fur free. Ostatnio taką decyzję podjęła grupa Michael Kors Holdings Limited, w skład której wchodzi Micheal Kors i Jimmy Choo.

Nadszedł ten moment, kiedy coraz więcej przedstawicieli świata mody uznaje futra za zbędny luksus, który przypłaca się cierpieniem niewinnych zwierząt. Marki takie jak Gucci, Armani, Stella McCartney Ralph Lauren czy polscy reprezentanci, wśród których znajduje się między innymi firma LPP (Reserved, House, Cropp, Mohito, Sinsay), już podjęły decyzję o tym, żeby zrezygnować z wykorzystywania naturalnych futer, a teraz do tego grona dołączył Michael Kors i Jimmy Choo. „Ta decyzja oznacza nowy rozdział w działalności grupy, która będzie nadal wykorzystywać innowacyjne materiały, rozwijając swoją ofertę w tym kierunku” – powiedział John D. Idol, prezes i dyrektor generalny Michael Kors Holdings Limited.

Tym sposobem, Michael Kors Holdings Limited dołączył do międzynarodowego programu Fur Free Retailer, czyli Sklepów wolnych od futer. Program ten funkcjonuje w ponad 20 krajach na całym świecie, a jego głównymi zadaniami jest namawianie do wycofywania naturalnych futer z produkcji ubrań i akcesoriów, jak i informowanie konsumentów o polityce poszczególnych marek w tym zakresie. W Polsce od 2013 r. tą inicjatywą zajmuje się Stowarzyszenie Otwarte Klatki, a jeśli chcecie dowiedzieć się nieco więcej o całym programie Fur Free Retailer kliknijcie tutaj.

Takie wiadomości lubimy!

ZobaczSchowaj komentarze

FAFA, czyli artystyczny projekt opowiadający o modzie… bez udziału ubrań

Hartwig Fashion Department we współpracy ze Studiem Televisor i Domem Handlowym Vitkac przedstawia projekt artystyczny fashion video – FAFA.

Oni tworzą, a my nie możemy przestać wciskać „replay”. Nie sądziliśmy, że da się tak sprytnie opowiedzieć o modzie przy użyciu samych dodatków.

Fafa, czyli bohaterka filmu Hartwig Fashion Department i Studia Televisor, poddaje się metamorfozom: zmienia twarze, multiplikuje się, zaciera granice pomiędzy zdjęciami a kreacją 3D. Projekt opowiada o tym, że wszystko jest możliwe, a ilość interpretacji jest dowolna. Dokładnie tak jak w świecie mody. Liczy się indywidualizm, osobowość, charyzma i umiejętność utożsamiania się z własnym stylem. Dzięki temu budujemy kompletnie nową przestrzeń, w której kreowanie rzeczywistości poprzez modę ma gruntowne znaczenie.

Na początku wideo modelka ukazuje się w długim płaszczu marki Balenciaga. Jednak zaraz po tym zrzuca z siebie wszelkie ubrania, by stanąć przed obiektywem „ubrana” jedynie w dodatki. Dodatki, które traktujemy jako obiekty sztuki. To właśnie akcesoria mają tutaj kultową pozycję i to właśnie one nakłaniają do głębszej interpretacji. Zobaczcie sami!

 

Ekipa:

Direction / Concept design / Motion design: Bartek Kalinowski / TELEVISOR
DOP: MACIEK SOBIERAJ
3D / Compositing: Bartek Kalinowski, Rafał Woźniak, Karol Kisiel
Editing: Konrad Styczeń
Color grading: Frederick Van Eden
Postproduction: TELEVISOR
Postproducer: Aleksandra Smolicka
Music: Zeppy Zep
Model: FAFA / SPECTO MODELS
Styling: Olga Piekarska / Marta Kalinowska/ asyst. Olga Dyból/ HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Make up: Agnieszka Jańczyk
Hair: Jaga Hupało / BORN TO CREATE
Nails: Marzena Kanclerska / NAIL SPA
Photo: Bernard Hołdys
Retouch: Paweł Lewandowski
Making of: Igor Podgórski
Producer: Katarzyna Ceranowicz / HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Production manager: Maria Bombała
Technical crew: ARUNA FILM, HELIOGRAF, PANAVISION
Studio manager: Adam Włóczkowski
Projekt powstał we współpracy z Domem Handlowym Vitkac

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności