Marka Revlon ma nową ambasadorkę!

Od kilku dni prawie codziennie poznajemy nowych ambasadorów, których przedstawią nam z dumą tacy giganci jak L’Oréal Paris czy Kérastase. Do tego grona dołączył także Revlon. Dwa dni temu ogłosił, że nawiązał współpracę z piękną aktorką. Dowiedźcie się którą.

Marka Revlon ogłosiła dwa dni temu swoją nową ambasadorkę. Została nią Gal Gadot – aktorka, żona, matka, była żołnierz i miss Izraela, która uosabia wszystkie idee marki i świetnie wpisuje się w idee nowej kampanii „Żyj śmiało”. Revlon chce poprzez tą właśnie kampanię zainspirować kobiety do wyrażania siebie z pasją, optymizmem, siłą, ale i w wielkim stylu.

„Revlon jest kultową i przełomową marką, tym bardziej cieszę się, że stałam się teraz częścią tej rodziny” – mówi Gadot. „Nastąpiła kulturowa zmiana, gdzie mówi się o sile kobiet. Jestem dumny, że mogę być jej świadkiem”.

„Revlon zawsze świętował i bronił silnych, niezależnych kobiet w swoich kultowych kampaniach i inicjatywach filantropijnych. Gal uchwyci piękno, siłę, nowoczesność i odwagę, które reprezentuje Revlon „- powiedział Fabian Garcia, prezes i dyrektor generalny Revlon.

 

Gato nie będzie jedyną twarzą kampanii. Jeszcze w styczniu dołączą do niej czterech inne ambasadorki. Jesteśmy bardzo ciekawi, kim są.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Karlie Kloss nową ambasadorką Estée Lauder!

Jej zdjęcie pojawiły się na 38 okładkach „Vogue’a”, za sobą ma 10 lat pracy. Piękna i najwyższa w branży amerykańska supermodelka właśnie podpisała kontrakt z marką Estée Lauder . Zobaczymy ją już w jesiennej kampania beauty.

Jedna z najwyższych modelek w branży (licząca ponad 183 cm wzrostu) blondwłosa piękność, właścicielka własnej marki i filantropka – Karlie Kloss, przedwczoraj oficjalnie została ambasadorką i twarzą marki  Estée Lauder. Tym samym dołączy do innych ambasadorek marki między innymi: Carolyn Murphy, Fei Fei Sun, Gabriella Wilde, Hilary Rhodan, Joan Smalls, Kendall Jenner, Misty Copeland i Yang Mi i razem z nimi będzie od teraz budować historię marki.

Pierwszą kampanie z udziałem Karlie zobaczymy już w lipcu. Marka uchyliła rąbka tajemnicy. Jedna z najczęściej uśmiechających się modelek w swojej pierwszej kampanii będzie reklamować najbardziej znane produktów Estée Lauder, między innymi Pure Color Envy Sculpting Lipstick, Double Wear Stay-in-Place Makeup oraz Revitalizing Supreme+ Global Anti-Aging Cell Power Creme. Sfotografuje ją Josh Olins.

Firma produkcyjna Karlie – Klossy productions, będzie również współpracować z Estée Lauder tworząc własne produkty Karlie, które zostaną zaprezentowane ponad 16 milionom osób obserwujących jej konta społecznościowe.

Aby wspomóc wysiłki Karlie związane z edukacją i zwiększaniem wiary w nowe pokolenie młodych kobiet, Estée Lauder będzie również wspierać Kode With Klossy, organizując stypendia na obozy szkoleniowe z kodowania i inne wydarzenia. Kode With Klossy to filantropijna inicjatywa stworzona przez Karlie w 2015 roku, która oferuje darmowe dwutygodniowe letnie obozy dla dziewcząt w wieku 13-18 lat, a także wspiera społeczność lokalną, skupiającą się na umożliwianiu dziewczętom nauki nowych technologii.

„Karlie to nowoczesna Estée i bardzo się cieszymy mogąc przywitać ją w rodzinie Estée Lauder „- powiedział Stephane de La Faverie, Global Brand President, Estée Lauder. „Osiągnęła niesamowity sukces dzięki ciężkiej pracy, wdzierając się jak burza do świata mody, potem stając się osobowością medialną i telewizyjną, a w końcu pomagając młodym kobietom stać się w przyszłości liderami technologicznymi. Jej pasja dla piękna, wyjątkowy głos i globalna obecność w mediach społecznościowych pomoże nam dalej inspirować kobiety na całym świecie”.

Modelka też nie może doczekać się współpracy. I nie kryje swojego wzruszenia. „Dołączenie do rodziny Estée Lauder to spełnienie moich marzeń. Inspiruje mnie historia i wartości marki – począwszy od ducha przedsiębiorczości samej Estée aż po zaangażowanie firmy w tworzenie najlepszych produktów dla kobiet na całym świecie. Jestem bardzo dumna i zaszczycona, że dołączam do tak wyjątkowej marki”. Podsumowuje.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności