Małgorzata Rozenek-Majdan: Popełniłam parę modowych faux pas. To jest fajne! [WYWIAD]

Małgorzata Rozenek-Majdan powróciła na antenę TVN Style z nowym sezonem programu „W dobrym stylu”, gdzie przybliża widzom tajniki urody, pielęgnacji czy savoir vivre’u. Gwiazda w rozmowie z Fashion Post zdradza czym jest dla niej styl, rozlicza się z nagłówków z prasy kolorowej oraz rozwiewa plotki na swój temat.

Patryk Chilewicz: Chciałbym najpierw zapytać tak encyklopedycznie – czym dla ciebie jest styl?

Małgorzata Rozenek-Majdan: Styl to jest bardzo specyficzna mieszanka charakteru i humoru. Bardzo często u mnie styl zależy od tego w jakim humorze się obudzę. Uważam, że stylem jest coś, co dana osoba nosi przez cały czas i uważam, że styl to jest też wolność wyboru.

#w dobrym stylu #3 sezon #tvn style#lovemyjob #sobota 17.30 Całusy😘 miłego dnia kochani

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Ty czujesz taką wolność? Pytam, bo twój styl życia dla niektórych może nie być kojarzony z wolnością – od lat jesteś związana z konkretną telewizją i w związku ze swoją pracą masz pewne ograniczenia, masz też rodzinę, więc też nie możesz sobie pozwolić na wszystkie szaleństwa, na które być może chciałabyś.

Nie czuję ograniczeń że czegoś nie zrobię, albo nie założę, bo będzie skrytykowane. Mam świadomość tego, że może być to źle odebrane. Po to mam swoje życie, żeby czerpać z niego, więc jeżeli mam ochotę założyć coś, co może być źle odebrane, to i tak to zakładam, bo to jest fajne móc realizować swoje potrzeby.

W domu najlepiej… spokojnego wieczoru kochani😄 #homesweethome #homealone #me #is #kevin😂😂😂

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Czyli krytyka w stylu „ta sukienka na Rozenkowej to masakra” nie przejmuje cię?

Nie, bo wiesz, liczba osób, która mówi, że ta sukienka to „nie za bardzo” i tych, którzy mówią, że ta sukienka to było „wow” jest zbliżona. Tak naprawdę już jakiś czas temu podjęłam decyzję, że najważniejsze jest żeby mi się podobało.

Czy musiałaś do tego dojrzeć?

Nie! (śmiech) Cały czas tak miałam, co za tym idzie też popełniłam parę modowych faux pas. To jest fajne. Właśnie po to jest życie – żeby raz było lepiej, raz było gorzej.

Piękne mamy lato tej jesieni ☀️🍂#w #drodze #na #plan #tak #dla #odmiany 🤣😂😅

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Teraz jest u ciebie kwitnąco, prawda?

Tak, moja praca daje mi możliwość kontaktowania się z fajnymi projektantami, widzenia fajnych rzeczy, dotykania fajnych materiałów, to jest fajne w modzie.

Zawsze interesowałaś się modą?

To nie jest tak, że ja się interesuję modą. To nie jest tak, że moda to jest mój konik i coś co jest dla mnie równie ważne co dom, co rodzina, zwierzęta. Lubię czuć się dobrze w swojej skórze, w tym co mam na sobie. Tylko na tyle interesuje mnie moda. (śmiech)

Here comes the sun 🎶🎵🎶🎵#ootd #streetlook

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Czujesz potrzebę udowadniania innym kim jesteś?

W ogóle tego nie czuję. Nic nie robię z myślą o innych, oczywiście mówię w kategoriach zawodowych. Dla mnie najważniejsi są moi bliscy, moja rodzina, mój mąż, moje dzieci, moi rodzice, teściowie, moje rodzeństwo i rodzeństwo Radosława, przyjaciele… Robię rzeczy, na które mam ochotę. Tyle.

Miłej niedzieli kochani😘

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Wiele osób próbuje wrzucić cię jakieś szufladki. Określają twój wygląd czy inteligencję. Czytam to czasami i trochę nie dowierzam, jak można nie mieć o czymś pojęcia. Wystarczy z tobą raz porozmawiać, by wiedzieć, że nie jesteś idiotką. Pytam o te szufladki, bo ja chyba bym wpadł w jakąś frustrację na twoim miejscu.

Nie, tak się dzieje tylko na początku. Potem w ogóle byś się tym nie przejmował. Najważniejsze jest żebyś miał przekonanie i poczucie własnej wartości. To nie są rzeczy, które mogą cię dotknąć, zmienić czy zranić. Ja jestem zupełnie niewrażliwa na krytykę osób, które nie są dla mnie ważne. Ale jestem totalnie nadwrażliwa na krytykę osób, które są dla mnie ważne. Dla mnie liczy się bardzo zdanie moich rodziców, męża i dzieci. Ich opiniami przejmuję się najbardziej.m. Osoby, które najczęściej wypowiadają się na mój temat to osoby, których ja nie znam. To mnie śmieszy: one mówią coś na mój temat, a ja nawet nie wiem kim one są.

Piątek miłego początek😂 #i #co #z #tego #że #13. Jakie macie plany na weekend?😄

A post shared by Małgorzata Rozenek-Majdan (@m_rozenek) on

Dopisuje ci się też różne konflikty. Niedawno ponoć miałaś spinę z Magdą Mołek po tym, jak odwiedziłaś ją w programie „W roli głównej”.

Jestem przyzwyczajona do tego, że media często kreują różne informacje. Bardzo często jest tak, że się wymyśla informacje, które są nieprawdziwe, ja nawet nie mam cierpliwości żeby je prostować czy tłumaczyć. Najlepszym dowodem na to jest to, że po mnie gościem w programie u Magdy był mój mąż, a przecież jakby była między nami jakaś wojna, to pewnie by go tam nie było.

ZobaczSchowaj komentarze

Unikatowość, różnorodność, indywidualny styl, czyli… #NoOutfitClash!

Markowy, różnorodny asortyment, unikatowe perełki w cenach do 60% niższych i dostawy nowych produktów aż kilka razy w tygodniu – zakupy w TK Maxx to dla wielu z nas niekończące się możliwość kreowania, własnego niepowtarzanego stylu. W tym roku kampanii towarzyszy hasztag #NoOutfitClash. Za jego pomocą, marka zachęca byśmy eksperymentowali w kreowaniu własnego stylu.

Podążanie za trendami w każdym aspekcie naszego życia – od mody poprzez design aż po kierunek podróży stało się znakiem rozpoznawczym dzisiejszych czasów. Jednocześnie, coraz bardziej pragniemy się wyróżniać i coraz częściej szukamy produktów, które są unikatowe i oryginalne.  Z pomocą przychodzi TK Maxx, gdzie można znaleźć dosłownie wszystko. I nie ważne czy lubimy styl boho, czy minimalistyczny albo lubimy zmieniać go każdego dnia.

Zwiewne sukienki, kwieciste bluzki, lniane marynarki, eleganckie torebki czy stylowe buty to zaledwie ułamek tego, co znajduje się w niezwykle bogatym asortymencie TK Maxx. Dodatkowo, każdym zakupom w TK Maxx towarzyszy dreszczyk emocji związany z poszukiwaniem skarbów. Brzmi znajomo?

Dziennikarze i blogerzy mogli się o tym przekonać podczas spotkania prasowego z udziałem stylistki oraz kostiumografki Elwiry Rutkowskiej. W swoim atelier, ekspertka opowiedziała o tajnikach zawodu oraz zdradziła kilka sprawdzonych sposobów, jak robić zakupy w TK Maxx.

 

A na specjalnie zorganizowanych warsztaty pod hasłem #NoOutfitClash można było wyżyć się kreatywnie, dowolnie interpretując hasło Szalone Możliwości, ubierając papierowe laleczki. W stylizacjach pojawiły się niestandardowe mieszanki wzorów, odważne kontrasty kolorystyczne oraz połączenia stylów. Elegancja z rockowym pazurem, minimalizm z odrobiną szaleństwa czy awangarda połączona z klasyką – goście na każdym kroku zaskakiwali swoją pomysłowością. Wszystkie stylizacje były jedyne w swoim rodzaju, co udowadnia, że dzięki TK Maxx każdy może podkreślić swój indywidualny, niepowtarzalny styl, w myśl idei #NoOutfitClash!


TK Maxx jest wyjątkowym miejscem, gdzie każdy spełni swoje zakupowe marzenia!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności