Mimi Choi: makijażystka, która potrafi zmieniać swoją twarz w jedzenie z fast foodu

Pizza, hamburger, frytki czy hot dog?  Pomysłowa makijażystka z Kanady Mimi Choi nie myśli o nich w kategoriach posiłku, a elementy fastfoodowego menu postanowiła przenieść z talerza na swoją twarz i dłonie. Musimy przyznać, że zrobiła to w wyjątkowo wierny sposób. Wykorzystując zjawisko iluzji, ale także kosmetyki do makijażu zmieniła części swojego ciała w kaloryczne dania. Zobaczcie!

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie Mr Doodle – artystę, który poprawi Wam humor!

W końcu sztuka powstała też po to, by nas bawić! Artysta wizualny o pseudonimie Mr Doodle doskonale o tym wie, dlatego postanowił w swych pracach przenieść na papier wszystko co może się tylko zamarzyć. I to w jakim stylu!

Jeżeli wyszukacie w słowniku j. angielskiego synonimów słowa „doodle” (czyli gryzmoł), znajdziecie takie wyrazy jak „szorstki” czy „roztargniony”.  Pojęcie gryzmoły jest często postrzegane jako poprzedzające sztukę, to zwykła praktyka, marzenie, przed rzeczywistym arcydziełem. Cóż, być może dla większości ludzi – ale nie dla Sama Coxa, czyli Mr Doodle.

Cox to pełnoetatowy kreślarz. Brytyjski artysta niewątpliwie przeniósł się do Doodlelandu jakiś czas temu, aby móc stworzyć świat pełen własnych szalonych doodli.

Jego kariera zaczęła się w szkole – sprayowane t-shirty stały się muralami, a znajomi i lokalne firmy chcieli mieć kawałek Doodle Mana. Ekspozycja wzrosła, gdy jego zakątek Internetu stał się większy i coraz bardziej pokryty był doodlami.

Podczas gdy świat cieszył się dwuwymiarowymi rysunkami, Sam widział możliwość dalszego rozszerzania swojej pracy. Oprócz współpracujących firm i osób do większych i lepszych projektów doodlingowych do tych klientów zalicza się adidas czy MTV), Cox poszedł na całość i w 100% zaczął utożsamiać się ze swoją pracą.

„Zdałem sobie sprawę, że nie chcę żałować, że nie próbowałem wystarczająco mocno w późniejszym życiu”.
Stał się Doodle Manem, a jego gryzmoły stały się częścią jego osobistej tożsamości, obejmując go od stóp do głów przez cały czas: „Szybko stałem się postacią mojego autorstwa” – powiedział magazynowi Kobini.

Podobnie jak on, świat oszalał na punkcie uroczych gryzmołów, podczas tworzenia których opowiada bajkowe historie. Zobaczcie sami!

 

Scribbles to doodles vol 2

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

Doodley Doodles Vol 14

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności