Magda Butrym jesień-zima 2017: tą kolekcją zachwycą się wszyscy!

Kilkuletnia marka to w branży mody tak naprawdę raczkujące dziecko, tym bardziej więc należy docenić i cieszyć się z sukcesu Magdy Butrym, która mimo młodego stażu na międzynarodowej scenie szybko zdobyła uznanie klientek, gwiazd oraz najbardziej wybrednych redaktorów i stylistów. „CR Fashion Book”, „Business of Fashion”, „Vogue”, „Metal Magazine” i inne tytuły, które przy premierze ostatnich kolekcji Butrym, zachwycały się jej projektami, wraz z nadejściem jesiennej odsłony jej marki, będą z pewnością miały kolejne powody do pochwał. Dlaczego? Bo to nie tylko kwintesencja jej estetyki, ale zwyczajnie, istne modowe 10 na 10.

Magda Butrym jesień-zima 2017: tą kolekcją zachwycą się wszyscy!

Magda Butrym jest idealnym przykładem na to, że talent, pomysłowość, determinacja i odrobina szczęścia są w stanie sprawić, że nawet w krótkim czasie można osiągnąć w branży mody globalny sukces. W ciągu trzech lat, czyli tylu, ile istnieje jej autorska marka, zdążyła podbić serca takich gwiazd jak Anja Rubik, Kendall Jenner czy Kim Kardashian, która sama podeszła do projektantki, kiedy ta miała na sobie spódnicę swojego autorstwa, zawisnąć w najbardziej prestiżowych butikach czy stać się częścią oferty największych platform e-commerce’owych (jej projekty wykorzystano ostatnio w oficjalnej kampanii Net-a-Porter). Przyznacie, że to sporo jak na projektantkę, która zaczynając pracować nad własną marką w Polsce nawet nie zakładała, że otworzy showroom podczas tygodnia mody w Paryżu.

Każda z kolekcji Butrym to nawiązanie do rękodzieła, które jest jednym ze stałych wyróżników jej marki i które miksuje z elementami zaczerpniętymi z mody męskiej. Jak sama powiedziała w jednym  wywiadów, sezon jesień-zima 2017 to moment, w którym wreszcie jest w stu procentach pewna, kim tak naprawdę jest kobieta, dla której tworzy i wie, że w przypadku jej marki ewolucja dotychczasowych projektów zdecydowanie bardziej zdaje egzamin niż przeprowadzana z sezonu na sezon rewolucja. W najnowszych propozycjach Butrym widać sporo inspiracji latami 80., której towarzyszy zamiłowanie do współczesnej dekonstrukcji – sukienki zestawione z białymi rajstopami i botkami mają asymetryczne rękawy (to samo tyczy się cekinowych modeli połączonych z czerwonymi mulami), oversize’owe marynarki z perłowymi guzikami pełnią rolę sukienek i noszone są z czerwonymi, skórzanymi rękawiczkami, w skórzanej wersji występują także typowe dla tamtej dekady spodnie „narciarki”, które według projektantki będziemy nosić w tym sezonie z dobranymi pod kolor klapkami na obcasie i transparentnymi bluzkami w kropki.

Magda Butrym po raz kolejny stworzyła kolekcję, na którą naprawdę trudno przestać patrzeć, o której się marzy i która zachwyca spójnością, dbałością o detale i konsekwencją. Sama projektantka, zapytana w jednym z ostatnich wywiadów o to, czym jest dla niej feminizm, stwierdziła między innymi, że jest to „świadomość świata, w którym żyjemy, własna opinia i głos”. Głos Butrym, jako uznanej, światowej projektantki, brzmi coraz głośniej i wyraźniej, chociaż i tak uważamy, że to dopiero początek jej sukcesów.

ZobaczSchowaj komentarze

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Świętując okrągłą rocznicę, sklep Zalando nawiązał współpracę z cenionymi partnerami, tworząc wyjątkową kampanię. Z tej okazji powstały także limitowane kolekcje, które dostępne będą wyłącznie w Zalando!

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Wspólnie z markami Calvin Klein Jeans, Puma i Mango, których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych oraz Vans i J. Crew, które wspierają działania digitalowe, z okazji swoich urodzin platforma modowa zaoferuje swoim klientom w całej Europie produkty z limitowanych kolekcji dostępnych w Zalando.

To właśnie 10 lat temu w Berlinie Robert Gentz i David Schneider postanowili urzeczywistnić swój pomysł i otworzyć internetowy sklep obuwniczy – tym samym tworząc fundamenty sklepu modowego Zalando. W fazie powstawania głównym celem firmy było popularyzowanie idei zakupów przez Internet. Dawało to możliwość poszukiwania swojego stylu oraz przekonania się, że zakupy online mogą być bardzo wygodne. Dość szybko Zalando wyrobiło sobie własną markę, wykraczającą poza granice e-handlu, i stało się największym europejskim sklepem internetowym oferującym odzież, obuwie i akcesoria.

Swój wizerunek zbudowali także na światowych współpracach jak Tommy Hilfiger x Gigi Hadid, Topshop x Cara Delevingne, Marni czy Victor & Rolf.

Teraz, z okazji 10. urodzin Zalando łączy siły z kilkoma partnerami. Powstały specjalne kolekcje, które zobaczymy w spotach reklamowych nakręconych na tle scenografii w formie białego sześcianu, znanego z innych reklam Zalando. Widzieliśmy już Kaię i Presleya Gerberów, prezentujących kolekcję Calvin Klein Jeans. Kolejnym spotem jest ten stworzony przez markę puma z Carą Delevingne. Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak Vans i J. Crew.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności