LVMH rusza z luksusową platformą zakupową

Wcześniejsze pogłoski potwierdziły się, a ogromne rozwojowe plany koncernu LVMH, ziściły. Francuski gigant rynku dóbr luksusowych rusza na podbój e-commerce’u i lada chwila zaprezentuje swoje nowe „dziecko” w postaci platformy zakupowej gromadzącej niemal 150 marek z segmentu high fashion. Czy brytyjskie Net-A-Porter ma powody do obaw?

Łącznie 150 marek luksusowych (w tym czołowi gracze z portfolio LVMH), czaty wideo z konsultantami, ekspresowa wysyłka do 75 krajów na całym świecie i kapsułowa kolekcja, którą z okazji premiery stworzą największe domy mody – tak w skrócie będzie prezentować się luksusowa platforma zakupowa, która ruszy z ramienia francuskiego koncernu już w połowie czerwca.

Egzekutorem wizji Bernarda Arnault i jego specjalistów od digitalu zostanie Le Bon Marché. czyli liczące 160 lat, paryskie centrum handlowe, znane z tego, że w swojej ofercie ma zarówno najbardziej znane marki luksusowe, jak i dzieła wschodzących i zdolnych projektantów. Do galerii nawiązywać będzie zresztą nazwa zakupowej platformy – „24Sèvres” to nic innego jak nazwa ulicy, przy której zlokalizowane jest Le Bon Marché.

24sevres.com będzie oferować damskie kolekcje ready-to-wear, akcesoria oraz kosmetyki, także z kolekcji czołowych „podopiecznych” LVMH, którzy do tej pory nie sprzedawali swoich projektów w sieci, czyli na przykład Diora i Celine. Już teraz wiadomo, że towar wysyłany będzie ekspresowo do 75 krajów na całym świecie, a w Paryżu dodatkowo powstanie opcja click-and-collect pozwalająca na odbiór zamówionego towaru w wyselekcjonowanych miejscach. To jednak nie wszystko. Twórcy platformy stawiają przede wszystkim na aspekt wizualny i dostosowanie właśnie do niego procesu robienia zakupów, oraz na kontakt z klientem. Skutkiem tego drugiego było zaangażowanie „paryskich ekspertów od mody” dostępnych dla klientów za pomocą czatu wideo oraz… botów, które będą umożliwiały robienie zakupów przy wykorzystaniu aplikacji Facebook Messenger.

Dla uświetnienia premiery, która zapowiadana jest na połowę czerwca, stworzono także kapsułową kolekcją zaprojektowaną przez najbardziej znane światowe marki. Giganci tacy jak Givenchy, Loewe, Marni i Chloe przy pomocy swoich znajomych artystów spersonalizowali swoje najbardziej kultowe projekty, które z całą pewnością będą cieszyć się ogromną popularnością.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Wielki powrót koszulki polo!

Koszulka polo będąca integralną częścią szkolnych mundurków, w tym sezonie ma swój wielki powrót. Z otchłani niepamięci trafi wprost na wybiegi. Projektanci postanowili sprawić, że znów stanie się modna. Kiedy pojawiła się na pokazach Marni, Lacoste i Carven, stało się jasne, że to część garderoby, obok której nie możemy przejść obojętnie. Okazuje się, że koszulka polo jest bardzo uniwersalna i stworzy udany zestaw z każdą częścią garderoby. Wygląda równie dobrze z naszymi ulubionymi dżinsami, jak i sukienką midi. Kupcie tą klasyczną koszulkę z kołnierzem, a my pokażemy wam cztery „polo-centryczne” stylizacji, które będziecie nosić przez cały sezon.

Klasyczne koszula jest idealnym wyborem do pracy, ale noszenie tej z długim rękawem podczas cieplejszych dni może być męczące. Pozwólcie, że zaoferujemy wam koszulkę polo, w zastępstwie koszulowej bluzki jako modne rozwiązanie. Nie należy się obawiać takiego rozwiązania, bo dzięki dwurzędowej marynarce i eleganckim spodniom z kantem będziecie wyglądać profesjonalnie. Ta w kolorze miękkiego, pastelowego błękitu pasuje do biało-brązowego garnituru. Dodatkiem, niech będą: mokasyny w cętki i zgrabna torebka w klasycznym i ponadczasowym kolorze.

Płynnym ruchem przechodzimy od pasteli noszonych od stóp do głów do wzorzystych printów lub pozwalamy by jedno, zabawne akcesorium: buty czy kolczyki zagrały główną rolę w stylizacji. Lub łączymy jedno i drugie. W stylizacji powyżej zastosowaliśmy ostatnie rozwiązanie, koncentrując się na dużych zielonych kolczykach, które tylko czekają, aż zostaną zauważone. Do tego zalotne sandały na obcasie i koszyk. Jeśli jeszcze nie planujecie wakacji, ta stylizacja sprawi, że na pewno o nich zamarzycie.

Czasami nic nie wydaje się bardziej oczywistym połączeniem niż dżinsy i klasyczna koszulka polo. Brzmi trochę nudno? To już nie będzie. Zastawcie polo z dżinsami uszytych z dwóch różnych odcieni denimu, z jasnymi łatami naszytymi na wysokości kolan. Żaden strój nie jest kompletny bez akcesoriów. Pomyślcie o tych w sportowym charakterze z nutą retro: torebce na pasku opasającej biodra, okrągłych okulara przeciwsłonecznych i klasycznych minimalistycznych tenisowkach.

W tym sezonie poza klasycznymi pastelami, jest jeszcze jedna kolorowa historia – odważne kolory we wszystkich odcieniach tęczy. Każdy z kolorów tęczy to gra fair. Nosimy kilka kolorów na jednej części garderoby lub wybieramy ubranie w jednym kolorze i zestawiamy z kolejnymi elementami w równie intensywnej barwie. Nam przypadło do gustu liliowe polo połączone z sukienką w kolorze słonecznej żółcieni i wesołym czerwonym dodatkami. Noszenie bluzki pod kobiecą sukienką to fajny sposób na dodanie jej charakteru.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności