Local Hereos w zupełnie nowym wydaniu!

Od „Doing Real Stuff Sucks” do „WILD AT HERART’. Po 6 latach działalności marki, przyszedł moment na nowy wizerunek Local Heroes!

Brand Local Heroes wystartował w 2012 roku jako projekt stworzony dla zabawy. Marka założona przez dwie przyjaciółki Karolinę Słotę i Aretę Szpurę w swojej pierwszej kolekcji wypuściła zaledwie trzy t-shirty. Dziewczyny wyprodukowały premierowe sztuki z pożyczonych pieniędzy i odkładanych oszczędności, a zdjęcia produktów zrobiły na samych sobie. W pierwszych tygodniach sprzedawały ledwie kilka koszulek tygodniowo, jednak wszystko się zmieniło, gdy t-shirt z nadrukiem Doing Real Stuff Sucks założył na siebie Justin Bieber i został sfotografowany przez fotoreporterów. Od tego czasu zainteresowanie marką i jej dobra passa nadal trwa. Teraz, po 6 latach działalności nadszedł czas na dojrzałość i nowy wizerunek.

Od samego początku funkcjonowania na rynku Local Heroes znane jest jako firma bazująca na tekstach i sloganach. Wszystko od zawsze opierało się na basicowych krojach i różnorodnych kolorach. W ich wizji królowały lata 90-te, gwiazdy pop, Disney, kucyki pony, żelki i pastele. Choć dla niektórych wydawało się to czasem infantylne, one określały to jako alternatywną rzeczywistość dla szarego świata dookoła. Podobnie twierdzili ich klienci i konkurencja, bo zainteresowanie stale rosło jak i ilość zamówień. Local Heroes tworzyło coraz to nowsze kolekcje, z czego wiele z nich było kolaboracjami z rynkowymi gigantami – firmą Reebok, Chiara Ferragni Collection czy Disney.

Teraz Local Heroes postanowiło odświeżyć i zmienić swój wizerunek, zachowując przy tym DNA firmy, jakim są slogany. Najnowsza kampania WILD AT HEART opiera się na historii miłosnej rozgrywającej się w motelu, gdzie dziewczyna jest zdecydowaną i pewną swoich decyzji postacią. Nie boi się nowości, ryzyka, a niemożliwe dla niej nie istnieje. Ta idea ma przyświecać marce na jej nowej drodze pełnej wyzwań, zaskoczeń, ale i przepełnionej dojrzałością ścieżce. Inspiracją dla całej kolekcji jest kultura streetwear’u z lat 80’, czego charakter ma oddać również motel będący tłem sesji do kampanii. Oversizeowe bluzy, ortalionowe dresy czy nietypowe kurtki pokryte są przewymiarowanymi kształtami i motywami kolorystycznymi, co jest odpowiedzią na najświeższe trendy. Kolorystyka sięga od głębokiej czerni, przez czerwień, aż do różu i najmodniejszych neonów. Marka podkreśla, że w swojej dojrzałej odsłonie jeszcze bardziej skupiła się na detalach dopracowując podszewki czy ulepszając kroje i branding. Obok takich nowości jak koronkowe body, w kolekcji WILD AT HEART nie zabraknie też ich klasycznych projektów, lecz w odświeżonej wersji! Ta kolekcja to kwintesencja sporty i sexy.

Zdjęcia i filmy kampanii wykonał Łukasz Jasiukowicz, a za stylizacje odpowiada Ewelina Gralak. Twarzą kampanii jest Matylda Terlecka. Kolejna nowością jest wprowadzenie męskiej sylwetki do komunikacji brandu (a sama firmy nie zaprzecza, że może być to początek  wprowadzania unisexowych projektów na większą skalę).

Do sprzedaży trafił właśnie pierwszy drop najnowszej kolekcji!

ZobaczSchowaj komentarze

Patricia Kazadi nową ambasadorką marki SINSKIN!

Zaraża swoich fanów pozytywną energią, a także barwnymi, odważnymi stylizacjami. Patricia Kazadi okazała się być idealnym wyborem na ambasadorkę marki SINSKIN!

Ciężko wyobrazić sobie bardziej ekspresyjny duet jak SINSKIN i Patricia Kazadi. Ekspresja to ich drugie imię! Marka zadebiutowała zaledwie rok temu, a już zdobyła rzeszę swoich fanek. Idąc w myśl przewodnią CREATE NEW RULES, SINSKIN nawołuje kobiety do odważnego wyrażania siebie poprzez kolorowy makijaż. O szczegółach współpracy jeszcze niewiele wiadomo, ale zapowiada się ciekawie!

Oto jak sama ambasadorka komentuje współpracę:

Nie jest tajemnicą, że świat makijażu jest jedną z moich pasji. Kocham eksperymentować, bawić się swoim wyglądem, bo o to tak naprawdę w tym wszystkim chodzi. Należy cieszyć się życiem z przymrużeniem oka! Najlepiej ładnie pomalowanym! (śmiech) Wybrałam markę SINSKIN, ponieważ totalnie się rozumiemy. Ich kosmetyki są naprawdę wysokiej jakości, mają wielofunkcyjne zastosowanie i co myślę najważniejsze, dzięki szerokiej gamie produktów, każdy znajdzie w niej coś dla siebie. Jestem pewna, że wspólnie przygotujemy dla Was wiele wspaniałych niespodzianek!

Patricia to istny kameleon! Uwielbia zmieniać swój wizerunek i nigdy nie jest on neutralny. Wierzymy, że tak kolorowa osoba trafiła na właściwą markę!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności