MODA

Lena Dunham bez retuszu reklamuje bieliznę

26.08.2016Redakcja

Ktokolwiek ogląda serial „Dziewczyny” doskonale wie, że aktorzy i aktorki nie mają oporów przed pokazywaniem swojego ciała. Lena wielokrotnie wypowiadała się na ten temat, a w dodatku jakiś czas temu oskarżyła hiszpański magazyn "Tentaciones" o to, że przez ingerencję w jej wizerunek, nie poznała swojego ciała. Jak się później okazało, zdjęcie oryginalnie opublikowane na łamach "Entertainment Weekly" w 2013 roku, zostało jedynie przycięte przez grafików, a aktorka przeprosiła magazyn. Niedługo potem, Dunham oznajmiła, że więcej Photoshopu nie chce i jak widać, obietnicy dotrzymuje.

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Lonely Lingerie (@lonelylingerie)

Lonely Lingerie to niszowa marka produkująca bieliznę, ubrania oraz kostiumy kąpielowe, która zasłynęła na świecie dzięki kampaniom z udziałem zwykłych kobiet. Ich wyjątkowy projekt o nazwie „Lonely Girls Project” to zbiór zdjęć osób z całego świata noszących produkty marki, do których teraz dołączyły Lena Dunham i jej (poza) ekranowa przyjaciółka Jemima Kirke, która w serialowych „Dziewczynach” gra postać Jessy. Na zdjęciach z kampanii możemy zobaczyć aktorki nonszalancko pozujące w łazience, oczywiście bez retuszu. W dodatku, Lonely Lingerie gwiazdom kampanii pozwala wybrać do zdjęć taki komplet bielizny, który najbardziej im odpowiada. Lena pozuje w Penny Mist oraz Winona Oxblood, natomiast Jemima w Bonnie Powder Blue i Gigi Underwire. Sądząc po kampaniach innych marek bieliźnianych, Lonely Lingerie bez wątpienia ma dość niekonwencjonalne podejście do reklamy. Czy to początek rewolucji w retuszowaniu zdjęć? Jesteśmy ciekawi! Więcej tutaj Lena Dunham zakłada wydawnictwo! Więcej tutaj Kampania Aerie: czy plus size jest seksi?
Czytaj dalej