Lena Dunham bez retuszu reklamuje bieliznę

Niewyretuszowane kampanie w świecie mody wciąż stanowią pewną mniejszość, szczególnie w przypadku marek produkujących bieliznę. Przyzwyczailiśmy się do oglądania zdjęć modelek o idealnych wymiarach, dlatego wszelkie sesje, które nieco od tego odbiegają, powodują niemałe zamieszanie. Ostatnio stało się tak za sprawą zupełnie niewyretuszowanej sesji wizerunkowej nowozelandzkiej marki Lonely Lingerie, w której pojawiła się Lena Dunham znana z serialu „Dziewczyny”.

Ktokolwiek ogląda serial „Dziewczyny” doskonale wie, że aktorzy i aktorki nie mają oporów przed pokazywaniem swojego ciała. Lena wielokrotnie wypowiadała się na ten temat, a w dodatku jakiś czas temu oskarżyła hiszpański magazyn „Tentaciones” o to, że przez ingerencję w jej wizerunek, nie poznała swojego ciała. Jak się później okazało, zdjęcie oryginalnie opublikowane na łamach „Entertainment Weekly” w 2013 roku, zostało jedynie przycięte przez grafików, a aktorka przeprosiła magazyn. Niedługo potem, Dunham oznajmiła, że więcej Photoshopu nie chce i jak widać, obietnicy dotrzymuje.

Lonely Lingerie to niszowa marka produkująca bieliznę, ubrania oraz kostiumy kąpielowe, która zasłynęła na świecie dzięki kampaniom z udziałem zwykłych kobiet. Ich wyjątkowy projekt o nazwie „Lonely Girls Project” to zbiór zdjęć osób z całego świata noszących produkty marki, do których teraz dołączyły Lena Dunham i jej (poza) ekranowa przyjaciółka Jemima Kirke, która w serialowych „Dziewczynach” gra postać Jessy. Na zdjęciach z kampanii możemy zobaczyć aktorki nonszalancko pozujące w łazience, oczywiście bez retuszu. W dodatku, Lonely Lingerie gwiazdom kampanii pozwala wybrać do zdjęć taki komplet bielizny, który najbardziej im odpowiada. Lena pozuje w Penny Mist oraz Winona Oxblood, natomiast Jemima w Bonnie Powder Blue i Gigi Underwire.

Sądząc po kampaniach innych marek bieliźnianych, Lonely Lingerie bez wątpienia ma dość niekonwencjonalne podejście do reklamy. Czy to początek rewolucji w retuszowaniu zdjęć? Jesteśmy ciekawi!

Więcej tutaj Lena Dunham zakłada wydawnictwo!

Więcej tutaj Kampania Aerie: czy plus size jest seksi?

ZobaczSchowaj komentarze

Urodzinowa kampania MOHITO na jesień-zimę 2018/19

Już od dziesięciu lat marka MOHITO celebruje kobiece piękno! Z okazji okrągłej rocznicy marka prezentuje nową kolekcję na jesień-zimę 2018/19!

Urodzinowa kampania MOHITO na jesień-zimę 2018/19

Kobiecość dla każdej z nas ma odmienną definicję. Wszystkie jednak jesteśmy zgodne, że klasyka to esencja kobiecości. Marka MOHITO doskonale o tym wie i w tym sezonie zabiera nas w podróż po mieście, w którym najnowsze trendy mieszają się z tym, co najbardziej tradycyjne. Z okazji dziesiątej rocznicy powstała kolekcja, w której mocne, charakterystyczne wzory, niestandardowe faktury łączą się z klasycznymi krojami, które nigdy nie wychodzą z mody!

W kolekcji znajdziecie ciepłe kraty i duże warkoczowe sploty. Dużą rolę grają tu także akcesoria: duże ozdobne kolczyki, paski z geometryczną klamrą, torebki z detalem koła czy futerka oraz bordowe kozaki z marszczoną cholewką.

Urodzinowej linii towarzyszy energetyczna kampania zrealizowana w Londynie przez Mateusza Stankiewicza. Zobaczcie zdjęcia!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności