Legendy fotografii Mert Alas i Marcus Piggott wydają swój pierwszy album!

Rok 1994, miasteczko Hastings w Anglii. To właśnie tam poznali się Mert Alas i Marcus Piggott, których połączyła miłość do mody, fotografii i… do siebie. Trzy lata później, para zamieszkała razem w Londynie i opublikowała swoje pierwsze zdjęcia dla magazynu „Dazed & Confused”. Reszta jest historią. Dzisiaj ten duet z ponad 20-letnim stażem ma na swoim koncie prace z każdym istotnym nazwiskiem ze świata muzyki, kina i mody. I po latach wyczekiwań w końcu postanowił wydać opublikować swój pierwszy album.

 

Mert i Marcus w swoim portfolio mają niezliczone ilości kultowych fotografii od Kate Moss w stroju króliczka Playboya, przez czarno-białą Adele z nieśmiertelnym eyelinerem, po kampanie Gucci, Givenchy, Versace czy Saint Laurent. Ich charakterystyczny styl fotografii widoczny jest z daleka, a zdradzają go zawsze obecne na zdjęciach silne, seksowne kobiety, które doskonale wiedzą czego chcą od życia. Nic więc dziwnego, że przed ich obiektywami stanęły do tej pory takie postaci jak Madonna, Jennifer Lopez lub Gisele Bundchen.

Jak będzie wyglądał ich pierwszy album? Mamy dobrą i złą wiadomość. Dobra jest taka, że znajdzie się w nim aż 300 fotografii i możemy go kupić już teraz. A zła niestety dotyczy ceny. Album o prostym tytule „Mert Alas and Marcus Piggott” jest limitowany, co oznacza, że istnieje zaledwie 1000 jego kopii, każda z nich podpisana, a jego wartość trochę zwala z nóg. Za tę przyjemność będziemy musieli zapłacić „jedyne” 500 $, czyli ponad 1500 zł. Jeśli jednak planowaliście sobie sprawić prezent w najbliższym czasie i akurat dysponujecie taką sumą, to nie mamy wątpliwości, że album jest jej warty. W szczególności jeśli kochacie modę i fotografię równie mocno jak Mert i Marcus.

ZobaczSchowaj komentarze

Nowy album Ryana McGinleya odmieni Wasze spojrzenie na selfie w lustrze!

Znany fotograf dokumentujący piękno młodości i nagie ciała powrócił z kameralną kolekcją autoportretów zrobionych przez rodzinę i przyjaciół – oczywiście pod jego ścisłą instrukcją.

Nowy album Ryana McGinleya odmieni Wasze spojrzenie na selfie w lustrze!

W dzisiejszych czasach oczywistym jest fakt, że selfie jest jednym z najbardziej definiujących sposobów reprezentacji. To metoda na pokazanie wersji siebie, która jest bliższa temu, jak chcielibyśmy być postrzegani. Nowojorski artysta i fotograf, znany z uchwycania młodości, Ryan McGinley, bierze na warsztat selfie w swoim nowym albumie „Mirror Mirror”, opublikowanym 16 października przez Rizzoli. Książka, która jest kontynuacją niedawnej wystawy o tej samej nazwie w Team Gallery w Nowym Jorku, zawiera wybór ponad 100 nagich autoportretów członków rodziny i przyjaciół pozujących w lustrze i zrobionych małym aparatem analogowym.

Podobnie jak cielesna fotografia, z której jest znany, „Mirror Mirror” to badanie wrażliwości nagiego ciała i samego siebie. W tej książce McGinley oferuje nowatorską alternatywę dla relacji pomiędzy artystą i modelem, podważając tę ​​dynamikę za pomocą przekazania aparatu – w tym przypadku jest to Yashica T4, 35-punktowa lustrzanka. Co szczególnie interesujące, McGinley nie rezygnuje całkowicie z kontroli artystycznej, zamiast tego udziela swoim modelom szczegółowych instrukcji. Dodatkowo, korzystając z aparatu analogowego, nie byli oni w stanie edytować zdjęć, dając artyście pełne panowanie nad ostatecznym wyborem. Rezultatem są obrazy, które promieniują tą samą emocjonalnością i witalnością, która cechuje McGinleya. Wskazując kamerę na lustra w słabo oświetlonych sypialniach, nagdzy i samotni modele McGinleya przedstawiają potężny i intymny obraz. W tych czułych obrazach widz jest wtajemniczony w szczery moment między podmiotem a lustrem, sprawiając, że ktoś jest świadomy tego, jak oni chcieliby być postrzegani i postrzegani.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności