Legendy fotografii Mert Alas i Marcus Piggott wydają swój pierwszy album!

Rok 1994, miasteczko Hastings w Anglii. To właśnie tam poznali się Mert Alas i Marcus Piggott, których połączyła miłość do mody, fotografii i… do siebie. Trzy lata później, para zamieszkała razem w Londynie i opublikowała swoje pierwsze zdjęcia dla magazynu „Dazed & Confused”. Reszta jest historią. Dzisiaj ten duet z ponad 20-letnim stażem ma na swoim koncie prace z każdym istotnym nazwiskiem ze świata muzyki, kina i mody. I po latach wyczekiwań w końcu postanowił wydać opublikować swój pierwszy album.

 

Mert i Marcus w swoim portfolio mają niezliczone ilości kultowych fotografii od Kate Moss w stroju króliczka Playboya, przez czarno-białą Adele z nieśmiertelnym eyelinerem, po kampanie Gucci, Givenchy, Versace czy Saint Laurent. Ich charakterystyczny styl fotografii widoczny jest z daleka, a zdradzają go zawsze obecne na zdjęciach silne, seksowne kobiety, które doskonale wiedzą czego chcą od życia. Nic więc dziwnego, że przed ich obiektywami stanęły do tej pory takie postaci jak Madonna, Jennifer Lopez lub Gisele Bundchen.

Jak będzie wyglądał ich pierwszy album? Mamy dobrą i złą wiadomość. Dobra jest taka, że znajdzie się w nim aż 300 fotografii i możemy go kupić już teraz. A zła niestety dotyczy ceny. Album o prostym tytule „Mert Alas and Marcus Piggott” jest limitowany, co oznacza, że istnieje zaledwie 1000 jego kopii, każda z nich podpisana, a jego wartość trochę zwala z nóg. Za tę przyjemność będziemy musieli zapłacić „jedyne” 500 $, czyli ponad 1500 zł. Jeśli jednak planowaliście sobie sprawić prezent w najbliższym czasie i akurat dysponujecie taką sumą, to nie mamy wątpliwości, że album jest jej warty. W szczególności jeśli kochacie modę i fotografię równie mocno jak Mert i Marcus.

ZobaczSchowaj komentarze

FAFA, czyli artystyczny projekt opowiadający o modzie… bez udziału ubrań

Hartwig Fashion Department we współpracy ze Studiem Televisor i Domem Handlowym Vitkac przedstawia projekt artystyczny fashion video – FAFA.

Oni tworzą, a my nie możemy przestać wciskać „replay”. Nie sądziliśmy, że da się tak sprytnie opowiedzieć o modzie przy użyciu samych dodatków.

Fafa, czyli bohaterka filmu Hartwig Fashion Department i Studia Televisor, poddaje się metamorfozom: zmienia twarze, multiplikuje się, zaciera granice pomiędzy zdjęciami a kreacją 3D. Projekt opowiada o tym, że wszystko jest możliwe, a ilość interpretacji jest dowolna. Dokładnie tak jak w świecie mody. Liczy się indywidualizm, osobowość, charyzma i umiejętność utożsamiania się z własnym stylem. Dzięki temu budujemy kompletnie nową przestrzeń, w której kreowanie rzeczywistości poprzez modę ma gruntowne znaczenie.

Na początku wideo modelka ukazuje się w długim płaszczu marki Balenciaga. Jednak zaraz po tym zrzuca z siebie wszelkie ubrania, by stanąć przed obiektywem „ubrana” jedynie w dodatki. Dodatki, które traktujemy jako obiekty sztuki. To właśnie akcesoria mają tutaj kultową pozycję i to właśnie one nakłaniają do głębszej interpretacji. Zobaczcie sami!

 

Ekipa:

Direction / Concept design / Motion design: Bartek Kalinowski / TELEVISOR
DOP: MACIEK SOBIERAJ
3D / Compositing: Bartek Kalinowski, Rafał Woźniak, Karol Kisiel
Editing: Konrad Styczeń
Color grading: Frederick Van Eden
Postproduction: TELEVISOR
Postproducer: Aleksandra Smolicka
Music: Zeppy Zep
Model: FAFA / SPECTO MODELS
Styling: Olga Piekarska / Marta Kalinowska/ asyst. Olga Dyból/ HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Make up: Agnieszka Jańczyk
Hair: Jaga Hupało / BORN TO CREATE
Nails: Marzena Kanclerska / NAIL SPA
Photo: Bernard Hołdys
Retouch: Paweł Lewandowski
Making of: Igor Podgórski
Producer: Katarzyna Ceranowicz / HARTWIG FASHION DEPARTMENT
Production manager: Maria Bombała
Technical crew: ARUNA FILM, HELIOGRAF, PANAVISION
Studio manager: Adam Włóczkowski
Projekt powstał we współpracy z Domem Handlowym Vitkac

 

ZobaczSchowaj komentarze

Neonowa zieleń hitem zimy 2019!

Heine/Aboutyou.pl

Spodnie
210 zł

Le Specs

Okulary
ok. 370 zł

Manokhi

Czapka
1125 zł

MSGM

Sukienka
1431 zł

Nike AirMax Plus PRM

Buty
819 zł

Wandler

Torebka
ok. 2000 zł
Podpowiadamy, po co sięgnąć w chwili relaksu. Doradzamy najlepsze sposoby spędzania wolnego czasu. Informujemy o wydarzeniach modowych: kameralnych i spektakularnych. Przygotowujemy na każdy tydzień niezbędnik aktualności. Zdradzamy w nim ciekawe pozycje literackie, filmowe i muzyczne. Recenzujemy poruszające nas książki. Komentujemy warte uwagi, związane z modą filmy. Informujemy o wyjątkowych festiwalach. Zawiadamiamy o aktualnych wystawach i eventach. Zamieszczamy artykuły o formach relaksu, które pozwalają odkrywać nowe horyzonty, skłaniają do wyjścia z domu i otworzenia się na kulturę. Podpowiadamy domatorom, jak błogo i beztrosko spędzić czas we własnym zaciszu oraz w jaki sposób je urządzić. Przede wszystkim oddajemy w ręce czytelników wartościowe artykuły do poczytania w wolnej chwili.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności