L’AF – moda dla duszy

Początki zawsze są trudne. W szczególności w branży mody, która jest niezwykle wymagająca i rządzi się własnymi, sztywnymi zasadami. Czasami o sukcesach w tej kapryśnej dziedzinie decyduje szczęście, czasami kontakty, a niekiedy indziej po prostu pasja do tego, co się robi. Ten ostatni przypadek dotyczy Alli Scury, która przeszła długą drogę zanim została projektantką autorskiej marki. Od 2014 roku tworzy kolekcje prężnie rozwijającego się brandu L’AF i od tego czasu zdążyła zdobyć uznanie wielu kobiet, w tym samej Anety Kręglickiej, która kilkakrotnie pojawiła się w jej projektach. Co jest jej przepisem na sukces? Przede wszystkim miłość do sztuki, którą widać w każdej kolekcji.

Początki L’AF sięgają 2014 roku. Wtedy Alla Scura objęła stanowisko dyrektor kreatywnej, aby dwa lata później zostać główną projektantką tej tajemniczo brzmiącej marki, której pełna nazwa to „L’Ame de Femme”, z francuskiego oznaczającą  „duszę kobiety”. Takie nazewnictwo nie jest przypadkowe, a opiera się na nim również cała filozofia marki. Dusza jest tutaj poniekąd symbolem indywidualizmu każdej z nas. W końcu wszystkie kobiety bardzo się od siebie różnią. Mają inny styl, inną osobowość, a ubrania pozwalają im to uzewnętrznić. To one kreują ich wizerunek oraz pozwalają na swobodę wyrażania siebie i właśnie ta wolność wyboru jest tak ważna podczas projektowania kolekcji L’AF. Jak mówi sama projektantka: „Myślę, że wybierając strój, odzwierciedlamy nasze wnętrze, a poprzez kolory i formy pokazujemy całemu światu kim jesteśmy oraz czego pragniemy.”

kampania wizerunkowa L’AF wiosna-lato 2017

Marka L’AF to również wielka miłość do malarstwa oraz sztuk kreatywnych, a wszystko właśnie za sprawą zainteresowań głównej projektantki – Alli Scury. Pasja do tej dziedziny pojawiła się u niej już za czasów dzieciństwa, a bardziej rozwinęła się w czasie studiów na Uniwersytecie Państwowym na Ukrainie na kierunku „Sztuka użytkowa plastyczna i dekoracyjna”. W tamtym okresie Alla zaczęła się również interesować projektowaniem ubioru. Pierwsze kroki w branży stawiała jednak jako grafik-modelarz pracując w Potis&Verso, siostrzanej marce L’AF, aby potem przejść do działu reklamy i PR. Dopiero potem przyszła pora na projektowanie ubioru. Chociaż wielu z nas taka zmiana może wydawać się niezwykle trudna, Alla Scura od zawsze kochała modę i nie brakowało jej kreatywności, więc to „przebranżowienie” było dla niej szansą na rozwój osobisty i nowe doświadczenia.

Projektantka L’AF Alla Scura

Lookbook wiosna-lato 2017

Kim w takim razie jest kobieta L’AF? Przede wszystkim jest pewna siebie oraz wie, czego chce od życia, ale kiedy potrzeba potrafi być romantyczna oraz wrażliwa. Na co dzień wybiera elegancję, nie bojąc się odważnych zestawień kolorystycznych. Gdy decyduje się na intensywne wzory, fason pozostawia stonowany i na odwrót. Kobieta L’AF zwraca uwagę na detale, a jej stylizacje są dopracowane w najmniejszych szczegółach. Już w pierwszej kolekcji z 2014 roku mogliśmy zobaczyć nieoczywiste połączenie sukienek z podkreśloną talią rodem z lat 50. oraz batikowych wzorów i energetyzujących kolorów. O swoich projektach Alla Scura mówi tak: „Staram się w swoich kolekcjach znaleźć zastosowanie dla technik (np. batik, aplikacje, filcowanie), których nauczyłam się w czasie studiów i które sprawiają, że moje projekty są użyteczne zachowując jednocześnie artystyczne cechy.”

Aneta Kręglicka w garniturze L’AF

Projektantka stara się również być na bieżąco z trendami światowej mody. Każdy sezon rozpoczyna od Premiere Vision w Paryżu, gdzie wystawiają się najwięksi dostawcy usług i tkanin w branży mody oraz ogląda większość pokazów haute couture. To właśnie tam zbiera inspiracje, w szczególności podziwiając projekty domów mody Chanel oraz Christian Dior. A jak widzi przyszłość marki L’Ame de Femme? Przede wszystkim chce ją dalej rozwijać. L’AF coraz bardziej zaznacza swoją obecność na rynku, posiada już dwa, firmowe salony (a to dopiero początek), jest obecna w 50 multibrandach oraz online na platformie eyeforfashion.pl. I wciąż chce projektować ubrania dla kobiet takich jak ona sama – silnych oraz coraz bardziej wymagających.

ZobaczSchowaj komentarze

Kiedy funkcjonalność spotyka się z designem. Polska marka Mandel skradła serca fashionistek!

Niełatwo jest być nowoczesną kobietą w miejskiej dżungli. Doskonale zdawała sobie z tego sprawę Monia Kalicińska, tworząc swoją autorską markę torebek Mandel. Jej projekty sprostają potrzebom każdej zabieganej fashionistki – skradły także serca naszej redakcji!

Potrzeba matką wynalazku! Pomysł na stworzenie marki narodził się kilka lat temu w Zurichu, kiedy Moni – wówczas architekt krajobrazu – zamarzyła się torebka, która jest w stanie pomieścić wszystkie must-have’y zapracowanej kobiety. Porzucając dotychczasowe zajęcia, Monia wróciła do Polski i rozpoczęła pracę nad Portphonetką – połączeniem torebki z etui na telefon.

Minimalistyczna, funkcjonalna, z wysokiej jakości skór – ponadczasowa!

Marka Mandel skierowana jest do kobiet, które cenią sobie organizację i porządek, a także potrzebują modnego, klasycznego dodatku. „Mandle” mają miejsce na wszystko co nam potrzebne podczas zabieganego dnia: telefon, dokumenty, pieniądze, karty, make-up czy klucze. I, co najważniejsze, wszystko to jest pod ręką dzięki licznym przegródkom! Co więcej, marka oferuje kilka sposobów noszenie torebek – na ramieniu, w talii czy przy sercu. Wymienne paski pozwalają dostosować ją do naszych potrzeb oraz stylizacji! Ultra-funckjonalność, elegancki design oraz autentyczność materiałów. Czy to idealny przepis na sukces na polskim rynku? Wiele fashionistek pokochało już tę markę, a my trzymamy za nią kciuki!

Po więcej szczegółów odwiedźcie ich oficjalną stronę internetową!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności