Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Już w czasie występu Lady Gagi podczas Super Bowl mogliśmy podziwiać pierwszy od 20 lat historii marki spot reklamowy Tiffany & Co. właśnie z udziałem gwiazdy. Teraz możemy zobaczyć pełną kampanię, której budżet podobno przekroczył kilkadziesiąt milionów dolarów. Zobaczcie, kto stoi za tym pomysłem i jak wygląda słynna biżuteria w nowej odsłonie.

 

 

 

Lady Gaga twarzą nowej kolekcji Tiffany & Co.

Kampania z udziałem Lady Gagi powstała pod okiem Grace Coddington, która od 1988 roku była dyrektorem kreatywnym amerykańskiego „Vogue’a”, a od niedawna pełni funkcję kreatywnej konsultantki marki Tiffany & Co. Do wykonania sesji zdjęciowej zatrudniła Davida Simsa, który sfotografował gwiazdę kładąc jednocześnie silny nacisk na biżuterię.

Nowa kampania Tiffany & Co. według Grace Coddington

W skład kolekcji Tiffany HardWear wchodzą naszyjniki składające się z solidnych elementów, korespondujące z nimi bransoletki oraz kolczyki złożone z kilku złotych kulek. Biżuteria wykonana jest z 18-karatowego złota. Gaga występuje w kampanii w bardzo skromnych stylizacjach – ciemnych spodniach i golfie oraz klasycznej, białej koszuli, przez co jeszcze bardzie prym wiodą na zdjęciach drogocenne akcesoria.

David Sims uchwycił Gagę w roli kobiety, która poprzez biżuterię chce podkreślić swój gust oraz charyzmę, a tego, jak wiemy, piosenkarce nie brakuje. W filmie reklamowym, Gaga zdradza, że jako Amerykance, marka Tiffany zawsze kojarzyła się z najwyższą jakością oraz luksusem, dlatego tym bardziej cieszy się, że spełniła swoje marzenie z dzieciństwa.

Grace Coddington odchodzi z amerykańskiego „Vogue”

My także cieszymy się z tak udanej kampanii, która zyskała „twarz” utalentowanej kobiety z charakterem. Nie wspominamy już, że jesteśmy wielki fanami Davida Simsa i Grace Coddington.

ZobaczSchowaj komentarze

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

Marka Cropp się zmienia, ewoluuje, przeobraża, a wszystko po to by dostosować się do panujących trendów i sprostać oczekiwaniom świadomych młodych ludzi. W szybko zmieniającym się  świecie chcą pozostać sobą, a to kim są nie definiuje wyłącznie ubranie, ale pasje zainteresowania i sposób życia. Od streetwearu, przez minimalizmu, po futuryzm i modę industrialną znajdziemy w najnowszej kolekcji marki. A hashtag  #WeAreCropp – to nowa  filozofii marki na wyrażenie siebie.

Cropp w świecie remiksu – nowa kampania #WeAreCropp

#WeAreMore, #WeAreCreators, #WeAreOne,#WeAreNow, #WeAreXD to hashtagi najlepiej opisujące najnowszą kampanię Cropp. Marka tworzy kolekcję dla tych wszystkich, którzy we współczesnym świecie chcą tworzyć swój indywidualny styl, a nie tylko biernie podążać za trendami.

Zdaniem Cropp, każdy może być zarówno twórcą, jak i odbiorcą. W najnowszej kolekcji ubrania nie dominują, ale pozwalają podkreślić noszących je osób. Stylizacje nie definiują  – to my nadajemy charakter ubraniom.

Bohaterów kampanii Cropp wyróżnia dystans do mody i własnego wyglądu. Chcą być sobą i nie przejmują się opiniami z zewnątrz. Podążają za swoimi pasjami i dlatego ich ubrania mają być funkcjonalne, ale nieograniczające, ale mają dodawać energii.

W spocie promującym nowe podejście marki, światy online i offline przenikają się, a na pierwszym planie są wyraziści bohaterowie oraz ich pasje. Kampania #WeAreCropp skierowana jest do wszystkich, którzy w szybko zmieniającym się świecie chcą za nim nadążyć, nie tracąc przy tym swojej unikalności

I to się nazywa rewolucja!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności