Krótka historia o tym, jak sushi stało się sztuką

Kochacie sushi? Jesteśmy pewni, że tak! Jak się okazuje, w tej miłości zdecydowanie nie jesteśmy sami. Poznajcie artystę, który połączył świat sushi oraz mody w jedno!

W Mediolanie wiele rzeczy wydaje się lepsze niż w Polsce: jest cieplej, odbywa się tam jeden ze światowych tygodni mody, włoskie jedzenie zachwyca, ale czy komuś gorące Włochy kojarzą się sztuką sushi? Yujia Hu bo on i jego sztuka są bohaterem tego tekstu, tworzy małe dzieła sztuki przy pomocy składników na to niezwykłe danie.

Wszystko zaczęło się od miłości do koszykówki i Michaela Jordana, a także chęci promowania rodzinnej restauracji “Sakana Sushi”. Pierwszym ‚shoeshi’ jak sam nazywa swoje prace był but Air Jordan 1. Kiedy okazało się, że twórczość artysty zaczęła przyciągać sporą liczbę odbiorców, zaczął tworzyć więcej.

 

Jego sushi art przyniósł mu ponad 30 tysięcy obserwatorów na Instagramie, którzy pokochali tworzone przez niego wizerunki raperów takich jak chociażby Eminem, ale  i osobowości ze świata mody: Andy Warhol, Riccardo Tisci (który wstawił swój portret na oficjalny profil) a także buty Gucci czy szpilki Jimmy Choo.

Hu nadal jest jednal wierny swojej początkowej inspiracji do butów oraz graczy koszykówki. Na jego profilu zobaczymy w dalszym ciągu  shoeshini tworzone na podstawie najbardziej pożądanych i popularnych butów, których w streetwearze nie brakuje.

Nie wiemy jak wy, ale my zgłodnieliśmy i na pewno wybierzemy sushi jako danie dnia.

ZobaczSchowaj komentarze

Wikipedia ruszyła z nową kolekcją ubrań streetwearowych!

Zdziwieni tam samo jak my? Encyklopedii internetu nie trzeba przedstawiać nikomu – to jedna z największych baz informacyjnych oraz witryn non-profit na świecie. Internetowy gigant wypuścił właśnie kolekcję ubrań – naturalnie w szczytnym celu!

Pochodząca z Los Angeles marka Advisory Board Crystals znana jest przede wszystkim fanom mody streetwearowej. Ich działalność nie umknęła także wszechwiedzącej Wikipedii. To właśnie we współpracy z Abc. powstał nowy projekt modowy. Skąd ten wybór? Projektanci zdecydowali się na modę uliczną ze względu na charakter samej strony – jest młodzieżowa, ogólnodostępna i dopasowana do codziennych potrzeb.

Taka właśnie też jest kolekcja modowa Wikipedii. Pieniądze z jej sprzedaży przekazane zostaną na konto Wikimedia Foundation – fundacji zajmującej się wspieraniem projektów naukowych w krajach trzeciego świata. Longsleevy możecie zakupić na oficjalnej stronie Abc. za 85 dolarów!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności