Cate Blanchett jako pierwsza dostaje kreacje Gucci, Dior czy Armani. Dlaczego?

O takiej pozycji marzy każda gwiazda Hollywood. Cate Blanchett jako pierwsza aktorka dostaje kreacje z największych domów mody. Dlaczego właśnie ona? Wyjaśniamy.

Cate Blanchett jako pierwsza dostaje kreacje Gucci, Dior czy Armani. Dlaczego?
W Givenchy na rozdaniu Złotych Globów. Styczeń 2016.

Cate Blanchett to świetna aktorka, która nie bawi się w hollywoodzkie skandale i próżno szukać jej w rubrykach towarzyskich. To sprawia, że duże domy mody chętnie nawiązują z nią współpracę. Dla projektantów to prestiż, że w ich kreacjach pojawia się tak wysmakowana postać. Tych jednak – przy wielkiej miłości do Cate – jest trochę w Hollywood, ale to właśnie Blanchett dostaje ubrania przedpremierowo. Dlaczego? Duża w tym zasługa jej przyjaciółki, Elizabeth Stewart, która jest szarą eminencją stylistek gwiazd. Jej autorytet jest na tyle duży, że jest ona niejako wizytówką otwierającą wiele luksusowych drzwi.

Tajemnicą poliszynela jest, że gwiazdy i celebryci są podzieleni według odpowiednich list, które uprawniają ich do wejścia na konkretne imprezy, nawiązywania prestiżowych kontaktów i dostawania ekskluzywnych ofert współpracy. Blanchett trafiła właśnie na najlepszą z list, czyli „A+”. To oznacza, że jest w ścisłej czołówce najważniejszych gwiazd, a więc także najbardziej poważanych i oglądanych, co już przecież bezpośrednio interesuje działy marketingu i PR poszczególnych domów mody.

Nie dziwi więc, że zanim ktokolwiek wiedział cokolwiek na temat ostatniej kolekcji Gucci, to Blanchett już dumnie prezentowała ją podczas wystawnej kolacji w Londynie. Trzeba przyznać, że to idealna kandydatka na muzę. Czy aktorka dołączy niedługo do Jareda Leto i zostanie kolejną ambasadorką włoskiej marki? Wcale byśmy się nie zdziwili.

ZobaczSchowaj komentarze

Ubierz swoją przestrzeń, czyli wnętrzarska kolekcja domu mody Gucci

Fani pomysłów Alessandro Michele będą wniebowzięci, gdyż oferta domu mody Gucci poszerzyła się o produkty wnętrzarskie! Co znajdziecie w kolekcji Gucci Décor i ile będzie Was to kosztować?

Alessandro Michele wie jak skraść nam serce. Pełne intensywnych barw i wzorów nawiązujących do historii kultury włoskiej dekoracje wnętrzarskie to coś, czemu nie możemy się oprzeć. Eklektyczna kolekcja została zaprojektowana by klienci Gucci mogli ubrać także swoją przestrzeń.

„Nie chodzi o to, aby dać przepis na konkretny dekoracyjny wygląd, ale by zapewnić elementy, które można dostosować do przestrzeni mieszkalnej.”

Włoski dom mody również udostępnił na swoim Instagramie serię ilustracji artysty Alexa Merry przedstawiających nową wnętrzarską linię.

W kolekcji znajdziemy pięknie zdobione zapachowe świece oraz kadzidła. To właśnie one należą do najtańszych produktów Gucci Decor, ich ceny bowiem zaczynają się od 190 euro. Później robi się ciekawiej. Najdroższy przedmiotem w ofercie jest jedwabny parawan o wartości 30 tysięcy euro. Piękno ma swoją cenę Gucci doskonale o tym wie. Bardzo ciekawym elementem linii są także ręcznie wykonane w Toskanii tapety.

Które elementy kolekcji wybralibyście do swoich mieszkań?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności