Kosmetyki kultowej marki Becca nareszcie w Polsce!

Nareszcie się doczekałyśmy! Rozświetlające kosmetyki marki Becca są już dostępne w Polsce. Kupimy je w Sephorze – w salonach stacjonarnych i przez internet. Jesteśmy zachwycone!

Becca to marka, która kochają zagraniczne blogerki, najwybitniejsi makijażyści na świcie, ale także gwiazdy. Wśród jej wiernych fanek są m.in Naomi Campbell, Cameron Diaz, Kylie Minogue czy Reese Witherspoon. Teraz także kobiety w Polsce będą mogły przekonać się na własnej skórze jak wspaniale działają te kosmetyki i zasilić rzeszę ich fanek.

Markę założyła Rebecca Morrice Williams, która swoją karierę zaczynała jako makijażystka w australijskim Perth. Pomysł na markę zrodził się u niej po prostu z niezaspokojonej potrzeby. Rebecca nie mogła znaleźć „idealnego podkładu” wśród tych dostępnych na rynku, więc postanowiła stworzyć go sama. Tak powstała linia produktów, dzięki którym każda kobieta może doświadczyć przyjemności posiadania promiennej, idealnej cery. Dzięki niezwykłej pasji w tworzeniu kosmetyków, produkty  niezmiennie zachwycają specjalistów i spełniają potrzeby nowoczesnych kobiet na całym świcie.

Dla twórców marki największym źródłem inspiracji jest światło, wokół którego tworzone są wszystkie produkty do makijażu. Rozświetlanie skóry stało się znakiem rozpoznawczym marki.  Skąd taka popularność kosmetyków nierozświetlających? To wszystko dlatego, że światło na twarzy i policzkach sprawia, że wyglądamy świeżo, młodo, nasze niedoskonałości zostają ukryte, a skóra dostaje naturalnego, zdrowego blasku.

Kosmetyki Becca dostępne są już dostępne Polsce wyłącznie w perfumeriach Sephora. Znajdziecie tu kultowe produkty (najlepiej sprzedające się na świecie) takie jak rozświetlacz w pudrze Shimmering Skin Perfector , palety cieni do powiek, bazy pod makijaż czy rozświetlające róże do policzków. Ceny zaczynają się od 85 zł, więc można poszaleć. My kochamy tę markę i jesteśmy pewne, że wy także ją pokochacie!

ZobaczSchowaj komentarze

Limitowana kolekcja od Too Faced, dla której każda fanka kolorowego szaleństwa i festiwali straci głowę!

Dzięki najnowszym kosmetykom od Too Faced otoczy Was magia. Kolory, brokat, połysk i jednorożce na opakowaniach – takie zestawienie doda szaleństwa każdej festiwalowej stylizacji. Jeśli chcecie wyróżnić się na Openerze pośpieszcie się – kolekcja Life’s a Festival właśnie pojawiła się na Sephora.pl, a ilość produktów jest bardzo ograniczona!

Too Faced ponownie nas nie zawiodło! Chwilę przed początkiem najważniejszego festiwalu muzycznego, firma wypuszcza kolekcję, bez której tego lata ani rusz! Dobrze wiemy, że Coachella to nie tylko koncerty, ale również (jeśli nawet nie bardziej) jeden wielki pokaz mody. Blogerki, aktorki, celebrytki prezentują najgorętsze trendy sezonu – nie tylko modowe, ale i makijażowe. Czy istnieje lepszy moment na wypuszczenie kolekcji kosmetyków pełnej szaleństwa i połyskujących kolorów?

W kolekcji Life’s a Festival nie ma miejsca na nudę! Jak zwykle świetne jakościowo kosmetyki zapakowano w designerskie opakowania. Całość utrzymana jest w klimacie krainy pełnej magii, jednorożców i tęczy. Podkreśla to też naturę produktów, obok których nie da się przejść obojętnie. Gwarantujemy, że jeśli nałożycie na usta szminkę w kształcie rogu jednorożca, albo powieki ozdobicie tęczowymi kolorami z palety cieni, wyróżnicie się nawet w tłumie najbardziej szalonych festiwalowiczów. W kolekcji znajdziecie również kolorowy pędzel, perłową mgiełkę odświeżającą i utrwalającą makijaż, tęczowy rozświetlacz, metaliczne pomadki do ust, rozświetlacz w płynie czy bronzery. Jest więc z czego wybierać!
Cena produktów nie rożni się od cen stałej kolekcji, np. paleta cieni kosztuje standardowo 185zł.
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności