Kosmetyki Fenty Beauty by Rihanna już w sklepach!

Pochodząca z Barbadosu Robyn Fenty przyjęła kilkanaście lat temu pseudonim „Rihanna” (od swojego drugiego imienia) i osiągnęła spektakularny sukces jako gwiazda muzyki pop. W zeszłym roku zdecydowała się powołać do życia swoją własną markę kosmetyczną. Projekt Fenty Beauty urzeczywistnił się i już dzisiaj wchodzi do polskich sklepów.
41252_EDIT7_ENTIRE_COLLECTION_V2_0601_02-2
Zapowiada się na to, że tak jak w przypadku muzyki, w sektorze Beauty Rihanna również ma szansę na wielki sukces. Kosmetyki marki Fenty Beauty by Rihanna od momentu pojawienia się na rynku zdobywają pozytywne recenzje. Uwielbiają je miłośnicy wegańskich kosmetyków, vlogerzy czy instagramerzy. Na ich korzyść na pewno przemawia oryginalny design; zachowane są w minimalistycznym stylu, szminki zaprojektowane są na kształt wielokąta, a postawione obok siebie tworzą plastry miodu. Kosmetyki Rihanny chwalone są też ze względu na świetnej jakości fluidy, rozświetlacze czy pędzle. Dodatkowo jest to jeden z nielicznych kosmetycznych brandów na rynku, który oferuje podkład w aż 40 odcieniach. Jest to odpowiedź na potrzeby kobiet poszukujących idealnego koloru dla swojej skóry.
„Po latach prób znalezienia produktów odpowiednich do każdej karnacji, Rihanna postanowiła stworzyć Fenty Beauty. Chciała aby marka była zdecydowanie uniwersalna i oferowała duży wybór produktów do tonacji skóry uważanych za trudne do dopasowania, a także formuły odpowiednie do skóry każdego typu, z naciskiem na uniwersalne odcienie.”
 
Rihanna znana jest z perfekcyjnego makijażu. Gdziekolwiek się pojawi, zawsze wygląda zjawiskowo, i wcale nie chodzi tu o skomplikowany make-up, obciążający skórę kosztem efektu wow! Rihanna udowadnia, że idealny makijaż, to taki, którego niemal nie widać, a to zasługa odpowiednich tricków, no i kosmetyków.
„Makijaż jest po to, żebyś się nim bawiła. Nigdy nie powinien stanowić przymusu ani kojarzyć się z uniformem. Podejmuj szanse i ryzyko, odważ się na coś nowego lub innego”
Za Fenty Beauty idzie też hasło „Fenty Face”. Chodzi o jej własny sposób nakładania makijażu. Gwiazda dzień zaczyna od lekkiego matującego filtra. Potem nakłada rozświetlacz na strategiczne partie skóry. Następnie, w ciągu dnia, nie zapomina o matowieniu skóry. Dla Rihanny idealna skóra to ta, która się nie świeci.
 „Metoda Fenty Face została opracowana dla kobiet o wszystkich odcieniach skóry i typach osobowości. To kluczowe kroki na początek każdego makijażu, bez względu jaki look chcesz osiągnąć. Tu zaczyna się zabawa!”.
 
Od września 2017 roku kosmetyki te można było nabyć w amerykańskich sklepach oraz w sklepie internetowym fentybeauty.com. Dziś pojawiły się w polskich salonach Sephory. Już teraz można je nabyć w salonie Sephora w Centrum Handlowym Arkadia w Warszawie i na sephora.pl. W pozostałych salonach Sephora w całej Polsce dostępne będą od godziny 16:00! 
Jednym z najbardziej pożądanych produktów z tej serii będzie na pewno wcześniej wspomniany podkład. Fenty Beauty „Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation” dostępny będzie w aż 40 odcieniach. Za kosmetyk będziemy musieli zapłacić około 145 zł, jednak zdecydowanie jest wart swojej ceny.
„Daje on błyskawiczny efekt gładkiej, zmatowionej skóry o mniej widocznych porach, przy jednoczesnej możliwości gradacji pokrycia – od średniego po pełne. Wolna od olejów formuła, stworzona w oparciu o technologię adaptacji klimatycznej, nie zatyka porów i jest odporna na pot i wilgoć. Co najważniejsze – trwała i lekka jak powietrze tekstura jest niewidoczna na skórze – więc zawsze wyglądasz jak Ty”.
 
Niezaprzeczalnie wielkim hitem kolekcji jest również błyszczyk Gloss Bomb Universal Lip Luminizer, który jak zaznacza producent ma pasować każdemu. To przez uniwersalny odcień, za którego wyborem stoi sama Rihanna. W składzie znajduje się masło shea, dzięki czemu usta zyskają nawilżenie i błysk.
ZobaczSchowaj komentarze

Dokument o Rihannie – premiera już niedługo

Artystka pop próbuje ostatnio swoich sił w aktorstwie, wygląda na to, że za niedługo zostanie gwiazdą filmu o niej samej! W kinach pojawi się dokument o Rihannie.

Go?cie na Tygodniu Mody m?skiej w Pary?u – lato 2019

Urodziła się jako Robyn Rihanna Fenty 20 lutego 1988 roku w Saint Michael na Barbadosie. W wieku 15-u lat wzięła udział w przesłuchaniu zorganizowanym przez producenta muzycznego Evana Rogersa. „W chwili, gdy Rihanna weszła do pokoju, dwie poprzednie dziewczyny przestały istnieć.” Podczas castingu Rogersa zaśpiewała utwór Emotion autorstwa Destiny’s Child. Dalej wszystko potoczyło się już samo, wschodzącą wokalistka latała z Barbadosu do Nowego Jorku i z powrotem, by nagrywać demo swojej debiutanckiej płyty. Kiedy było już skończone, wysłano je do czołowych, amerykańskich wydawnictw. Jako pierwsza odpowiedziała wytwórnia Def Jam, demo trafiło do samego Jaya-Z (prezesa wytwórni), a ten od razu zaprosił młodziutką artystkę do siebie. Pierwszy singiel „Pon De Replay” osiągnął natychmiastowy sukces zajmując 2. miejsce na liście Billboard Hot 100, jednak nie cieszył się tym samym powodzeniem. Krytycy zarzucali wokalistce brak pomysłowości oraz przesadne inspirowanie się Beyoncé (dancehallowe rytmy porównywano do „Baby Boy” aktualnej żony Jaya-Z). Podobnie było z kolejnym albumem, który mimo hitów „SOS” i „Unfaithful” nie umocnił gwiazdy Rihanny. Przełom nastąpił dopiero w 2007 roku, gdy artystka wydała utwór „Umbrella” z gościnnym udziałem Jaya-Z. Piosenka z miejsca stała się przebojem, zajmując 1. miejsce na listach na całym świecie. Dzięki kolejnym albumom „Rated R”, „Loud”, „Talk That Talk”, „Unapologetic” i „ANTI” Rihanna stała się jedną z najważniejszych postaci na światowym rynku muzycznym i najbardziej wpływową artystką świata. Od kilku lat próbuje swoich sił jako aktorka, jest też właścicielką firmy kosmetycznej Fenty Beauty by Rihanna.

Wygląda na to, że wszyscy będziemy mogli podejrzeć życie Rihanny od kuchni, bo właśnie podano do mediów informację, jakoby już niedługo miał ukazać się dokument o sławnej wokalistce pop. Za jego reżyserię odpowiada Peter Berg (twórca takich filmów jak „Ocalony”, „Battleship: Bitwa o ziemię”, „Friday Night Lights”). Prace nad dokumentem ruszyły w 2016 roku i według doniesień będzie gotowy w październiku tego roku. Pozostaje nam tylko czekać.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności