Kolekcja Local Heroes dla #sexedpl

Zainicjowana przez Anję Rubik akcja #sexedpl odbiła się szerokim echem na całym świecie. Kampania mająca na celu uświadamianie i edukowanie młodzieży na temat ich seksualności zaowocowała nie tylko książką! Do akcji przyłączyła się także polska marka Local Heroes!

Kolekcja Local Heroes dla #sexedpl

Kolekcja wspierająca #sexedpl dostępna jest dopiero od kilku dni, ale już cieszy się ogromną popularnością. Nic dziwnego – wszystkie produkty oddają ducha marki Local Heroes (chwytliwe hasła i minimalistyczne projekty). W kampanii promującej kolekcję wzięły udział osoby mocno zaangażowane w propagowanie akcji #sexedpl – Julia Kuczyńska, Agata Patryka, Zuza Okienczyc, Miłosz Wegner i Kirill Nekrasov. Zdjęcia wykonał Jakub Owczarek.

Mini kolekcja #sexedpl to dwie bluzy i trzy t-shirty – wszystkie zaprojektowane z myślą o uniwersalności. Ta kwestia poruszana jest w trzecim rozdziale książki #sexedpl. Jest on próbą wyjaśnienia identyfikacji płciowej i seksualnej. Ubrania unisex są więc idealnym odniesieniem do treści książki, jak i podkreśleniem tolerancji wobec środowisk LGBTQAIP+.

Ta kolekcja jest już drugą współpracą Anji Rubik z marką Local Heroes. Również w tej autorzy postawili na dążenie do zacierania stereotypów. Cały dochód ze sprzedaży bluz i koszulek zostanie przekazany na fundację #sexedpl, która porusza m.in. tematy samoakceptacji, STI, antykoncepcji, przerywania ciąży i świadomej zgody. Współpraca z Local Heroes nie jest jedynym działaniem organizacji. Oprócz aktywnego działania w mediach oraz wydania książki non profil, #sexedpl otworzyło Pop Up Szkołę, w której eksperci służą radami oraz wszelką pomocą.

Kolekcja dostępna jest na oficjalnej stronie marki oraz na showroom.pl

ZobaczSchowaj komentarze

Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!

W warszawskim showroomie KROSNO Glass odbyło się spotkanie firmy z influencerami. Przyjemnej atmosferze towarzyszyło oczywiście piękno szkła i nieoczywistość jego faktury.

Całe wydarzenie zostało zorganizowane w celu podkreślenia idei marki, która przyświeca im od początku powstania – istota relacji międzyludzkich. Ich produkty mają wspierać właśnie te relacje.

Wieczór poprowadziła Agnieszka Cegielska, której ciepły głos tworzył niepowtarzalną atmosferę i idealne tło dla produktów KROSNO. Swoboda spotkania idealnie oddawała charakter nowych produktów marki, w których podawane były przystawki. Oko gości przez cały wieczór cieszyła magia szkła i odbijające się w nim światło. Marka pokazała swoją dojrzałość, funkcjonalność i dokładność wykonania. 

Zwieńczeniem wieczoru była opowieść o fotografii szkła, którą zainteresowanym opowiedział Jakub Hajduk. Słuchacze od razu mogli zaczerpnięte nauki przenieść w życie, fotografując szklane przedmioty i publikując swoje prace na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass. 
Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności