Klientka La Manii Home otrzymała talerze z innym logo. W sieci grzmi

23.02.2021 Fashion Post

Klientka La Manii Home otrzymała talerze z innym logo. W sieci grzmi

Marka Joanny Przetakiewicz ma znowu kłopoty. Chodzi o talerze, które otrzymał jeden z popularnych w sieci blogerów. Jak pokazał na zdjęciach w swoich mediach społecznościowych, jeden z nich ma nalepkę z logotypem „Ćmielów”. Właścicielka marki zabrała głos w tej sprawie. 

Marka La Mania Home oferująca luksusowe dodatki do domu pierwsze problemy wizerunkowe zaliczyła w zeszłym roku, kiedy jeden z blogerów opublikował w swoich mediach społecznościowych zdjęcia klientki, która rozpakowując kieliszki zamówione na stronie marki, zauważyła, że pod nalepką „La Mania Home” znajduje się kolejna, jednak już z logotypem „Huty Szkła Julia”. Skandal nabrał na sile, kiedy internauci porównali ceny kieliszków obu firm.

Przeczytaj też: La Mania w ogniu krytyki. Kieliszki z linii Home pochodzą tak naprawdę z Huty Szkła Julia? Mamy oświadczenie >>

O marce Joanny Przetakiewicz znów jest głośno. Michał Kędziora, popularny w sieci bloger, ujawnił sprawę jednej z klientek, która zamówiła talerze na oficjalnej stronie sklepu La Mania Home, a dostała wyrób z nadrukowanym logo fabryki porcelany Ćmielów. 

Jeden z talerzy miał logotyp LaMania Home, a drugi Ćmielów (czyli ich podwykonawcy). Niczym innym się nie różniły. Wyobraźcie sobie, jaki zawód musiała przeżyć klientka, gdy odkryła, że jest to złota linia marki Ćmielów (to ich autorski wzór sprzedawany od lat) którą można kupić za 10-15 zł sztuka, a La Mania Home sprzedaje je znacznie drożej. Różnią się tylko logotypem możemy przeczytać na stories Kędziory. 

„To jest tak słabe na wielu polach, że aż palce bolą od pisania. Po pierwsze: jak to możliwe, że taki egzemplarz przeszedł przez kilka par rąk? Wyobrażacie sobie sytuację, że Ralph Lauren Home czy jakakolwiek inna marka premium wysyła klientowi produkt z logotypem innej marki?!

Po drugie: Ćmielów to jest legenda, marka sama w sobie, ponad 230 lat historii. Aż prosi się, by wykorzystać to w przekazie firmy, która ma dwa lata (LaMania Home) i aspiruje do bycia luksusową. Można z tego zrobić piękną, wiarygodną historię, można zrobić autorski projekt, ale nie – lepiej wziąć gotowca, ukryć skąd to pochodzi, dodać własny logotyp i sprzedawać kilka razy drożej. Nie kumam tego”. 

Pudelek poprosił Joannę Przetakiewicz o komentarz: 

Z Ćmielowem współpracujemy od początku istnienia marki La Mania Home i chwalimy się tym na naszej stronie. Nasz zestaw składa się z trzech specjalnie dobranych elementów standardowej linii porcelany Classy. Wersja La Mania (w cenie 89 zł) jest przeznaczona dla klienta indywidualnego i pakowana w eleganckie prezentowe pudełko ze złotym logotypem. W Ćmielowie standardowo można kupić wyłącznie maxizestaw 40 sztuk za ponad 700 zł. (…) Klientka omyłkowo otrzymała z sortowni producenta część talerzy z naszym logo, a część z Ćmielowa. Sprawa natychmiast została skorygowana zgodnie z życzeniem klientki – zapewniła Joanna, dodając, że klientka została „bardzo przeproszona”.