Kinetics: nowa marka lakierów już niedługo w Polsce!

Już niedługo będziemy mogły przetestować na naszych paznokciach lakiery nowej, łotewskiej marki obecnej już w 32 krajach na całym świecie. Urzeka ona nie tylko wspaniałymi kolorami, ale także innowacyjną technologią, która, mamy nadzieję,  zrewolucjonizuje nasze myślenie o manicurze. Jeśli chcecie wiedzieć czym lakiery Kinetics różnią się od klasycznej hybrydy i czym jest Solar Gel czytajcie dalej.

Firma Kinetics została założona w USA (choć właściciel pochodzi z Rygi) w 2002 roku, a 5 lat później była już dostępna w 32 krajach na całym świecie. Marka ma w swoim portfolio aż 220 unikatowych kolorów lakierów. Mimo że powstała z myślą o profesjonalistach, którzy mogą wybierać z bogatego portfolio produktów do stylizacji i pielęgnacji paznokci, dłoni i ciała, to w 2011 roku jej produkty cieszyły się tak dużym zainteresowaniem, że marka postanowiła wprowadzić je także do detalicznej sprzedaży. Na punkcie lakierów oszalały zwłaszcza Rosjanki i Ukrainki.


Swój międzynarodowy sukces marka zawdzięcza doskonałej jakości, innowacyjnym rozwiązaniom, które starannie opracowują chemicy w laboratoriach marki oraz przemyślanemu i bardzo estetycznemu wzornictwu.

Czym odżywki i lakiery marki różnią się od innych dostępnych na rynku? Kinetics opracowała zupełnie nowy, innowacyjny system stylizacji paznokci  – Solar Gel, który wykorzystuje technologię hybrydową w połączeniu z zastosowaniem światła słonecznego (nie jest jednak hybrydą). Formuły lakierów z solarnej linii mają niesamowitą właściwość – łączą w sobie cechy lakierów tradycyjnych i hybrydowych.  Są trwałe, odporne na odpryskiwania, ale co najważniejsze, utwardzają się pod wpływem światła słonecznego, a nie lamp UVA. To wszystko dzięki zawarciu w ich formule fotoinicjatorów (składnik wyciągnięty z formuły żelowej), a w top coatach – polimerów (składnik ze stylizacji hybrydowej).  Taki manicure to rozwiązanie dla wszystkich marzących o trwałej stylizacji paznokci,  która utrzymuje się dłużej niż tydzień, ale nie daje efektu połysku tak charakterystycznego dla  hybrydy i do której wykonania nie potrzeba użycia lampy UV/LED.

Dla miłośniczek hybrydy też coś się znajdzie. Marka oferuje także taką stylizację paznokci. W palecie jest dostępna taka sama baza kolorów jak w lakierach solarnych. I tu kolejna innowacja. Stworzenie ich miało ułatwić dbanie o estetyczny wygląd paznokci nawet kiedy nie mamy czasu na powtórną wizytę w salonie i usuniecie hybrydy. Aby pozbyć się nieestetycznego odrostu, wystarczy nałożyć samodzielnie w domu lakier solarny na hybrydę. W hybrydowym systemie mamy także możliwość wybrania jednej z dwóch baz, które dopasowują się do rodzaju płytki i stanu naszych paznokci. Manicure wykonany tą metodą jest trwały, nadaje paznokciom połysk, ale nie pogrubia płytki  przez co wygląda naturalnie, prawie jak po nałożeniu klasycznego lakieru.

Portfolio marki nie kończy się tylko na lakierach. Znajdziemy tam także produkty, takie jak odżywki do paznokci będące remedium na różne niedoskonałości, odżywki pomagające w usuwaniu skórek czy kremy do rąk o wyjątkowych zapachach.

Już niedługo marka będzie dostępna w Polsce i będziemy mogły na własnych paznokciach doświadczyć działania kosmetyków. Wszystko po to, by móc cieszyć się innowacyjnymi rozwiązaniami, które ulepszą nasz manicure i zadbają o nasze paznokcie.

ZobaczSchowaj komentarze

Światowe trendy w stylizacji paznokci według marki Semilac. Zainspiruj się!

Różne kontynenty – jedna pasja! Niezależnie od miejsca zamieszkania, wszystkie chcemy wyglądać zjawiskowo. To samo dotyczy stylizacji naszych paznokci. Oto największe trendy z rożnych kontynentów według marki Semilac!

Ten rok zdecydowanie należy do marki Semilac – obchodzi już piąte urodziny! W tym czasie udało się jej podbić nie tylko serca Polek, ale także kobiet na całym świecie. Semilac inspiruje kobiety, prezentując im produkty najwyższej jakości, nieszablonowe rozwiązania i niekończącą się gamę kolorów. Co wybierają kobiety w Europie, Afryce, Azji i obu Amerykach? Sprawdźcie panujące tam trendy!

Europa

Jak twierdzi Paulina Pastuszak – dyrektor ds. merytorycznych Akademii Semilac – „Warto wspomnieć o wyraźnym podziale estetyczno-technicznym jaki występuje w Europie. Linia podziału biegnie na granicy Odry. Mieszkanki Europy Wschodniej lubują się w krótkich, prostokątnych paznokciach – bogatych zdobieniach i odważnych kolorach, z kolei Zachód jest zdecydowanie bardziej zachowawczy w tej kwestii.” A zatem Rosjanki, Ukrainki, Białorusinki stawiają na fikuśne ornamenty, natomiast mieszkanki zachodniej części Europy dopiero niedawno porzuciły french na rzecz interesujących efektów, takich jak ombre, metallic, brokat czy cieniowanie.

Azja

Ten zróżnicowany kontynent uniemożliwia wskazanie jednolitych trendów dotyczących stylizacji paznokci. W nowoczesnym Singapurze kobiety wybierają klasę i elegancję, zakładając ubrania od największych projektantów i dopasowując do nich swój manicure. Najczęściej pojawiają się tu czerwienie, brązy i odcienie nude. Z kolei Tajlandia to zupełne przeciwieństwo – to prawdziwy raj dla stylistów paznokci, którzy mogą odpalić się kreatywnie. Tajki uwielbiają błyszczeć i zwracać na siebie uwagę za sprawą oryginalnego manicure, stosują różnorodne zdobienia wedle zasady „im więcej, tym lepiej”, przyciągają uwagę wyrazistymi kolorami i wzorami. Ciekawą destynacją ze względu na kosmetologię są również Indie, jednak podróżujący tam styliści paznokci muszą pozyskać odpowiednią wiedzę, by odpowiednio obchodzić się z tamtejszymi klientkami.

Afryka

To niewątpliwie najbardziej kolorowy kontynent świata – także pod względem manicure’u. Afrykanki są zdecydowanie bardziej odważne w swoich stylizacjach niż Europejki – lubią błyszczeć, łączą mocne kolory i nie boją się dużej ilości dodatków. Podobnie musi wyglądać ich manicure – zwracający na siebie uwagę, przeładowany ozdobami, kolorowy i błyszczący! Tamtejsze kobiety czujnym okie obserwują trendy ze wszystkich stron świata, wyłapując te najbardziej odpowiadające im gustom.

Ameryka Południowa

Ekstrawagancka, kolorowa, ale także elegancka – taka jest kobieta Ameryki Południowej. Karnawałowe Rio ma duzy wpływ na panujące trendy manicure. Tamtejsze kobiety nie boją się wyróżniać, a ich paznokcie to prawdziwe pole do popisu dla wszystkich stylistów. Nic dziwnego, że Latynoski uważane są za najpiękniejsze kobiety świata –  na każdym kroku akcentują swoją atrakcyjność nie tylko ubiorem, makijażem i dodatkami, ale również zachowaniem.

Ameryka Północna

Podobnie jak u sąsiadów, mieszkanki Ameryki Północnej uwielbiają kolorowe zdobienia. Meksykanki głośno manifestują swoją osobowość nie tylko poprzez ubiór, ale właśnie manicure. Zapotrzebowanie na tego typu usługi wciąż rośnie, dlatego kraje Ameryki Północnej nieustannie są w fazie rozwijania się. Jak mówi Paulina Pastuszak: „Nowe i innowacyjne techniki kosmetyczne przenikają przez północną granicę i to właśnie Stany Zjednoczone są dla Meksykanów bazą inspiracji ze świata stylizacji paznokci. Stacjonuje tu wiele marek amerykańskich, które starają się zdobyć rynek meksykański, jednak na przeszkodzie stoi im wciąż niskie PKB. Mimo tego tutejsi styliści chcą się szkolić –często pytają o techniki tj. one stroke czy zhostovo”.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności