Kate Moss nową twarzą Reserved!

Należąca do koncernu LPP marka już na jesieni otworzy swój flagowy butik na prestiżowej, londyńskiej Oxford Street. Sporo zainteresowania wzbudzi jednak też z pewnością nadchodząca kampania, w której, jak informuje coraz więcej źródeł, podobno wystąpi nie byle kto, bo ikona światowego modelingu, Kate Moss. Zaskoczeni? My bardzo!

Pomimo tego, że Reserved już zdążyło przyzwyczaić nas do bardzo znanych twarzy w swoich kampaniach (w ostatnich latach była to m.in. Jerry Hall, Georgia May Jagger i Brooklyn Beckham), Kate Moss zdaje się bohaterką, o jakiej pewnie żadnej polskiej marce się do tej pory nie śniło.

Wizja tak wielkiej ikony światowego modelingu w kampanii polskiej marki być może ziści się już niedługo, jednak dokładne szczegóły nie są póki co znane. Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved, zdradza tajemniczo: „Więcej będę mogła powiedzieć 1 sierpnia”.

Wybór Moss na twarz marki idealnie zgrywałby się w czasie z nadchodzącym otwarciem jej flagowego butiku przy Oxford Street w Londynie. Nie ukrywamy swojej ekscytacji i jednocześnie czekamy na więcej szczegółów, oraz oczywiście pierwsze efekty sesji!

  • jagoda

    wow, mimo upływu lat to wciąż Kate Moss, legenda modelingu, takie głośne nazwisko na pewno zwiększy rozpoznawalność marki za granicą

  • marylin

    Jak im się udało ją namówić? Genialne zagranie, tym bardziej że otworzyli salon w Londynie niedawno.

  • ewacz

    Jak byłam mała to Kate Moss była dla mnie ideałem modelki, sentyment do niej pozostał, myślę że wiele dziewczyn tak ma, fajnie że teraz jest twarzą polskiej marki.

  • myszqa

    wooow prawdziwa ikona, kiedyś nie do pomyślenia żeby takie gwiazdy współpracowały z polskimi firmami, teraz wszystko się zmienia, brawo reserved, może następna będzie jakaś obecna top modelka, to byłby już niewyobrażaly hit

  • olnowka94

    Kate Moss dalej ma wiele sobą do zaoferowania, a jej popularność jest niepodważalna, to będzie na pewno bardzo udana kampania, ciekaw jestem efektów.

  • beatKA

    W Wielkiej Brytanii ta reklama zrobi niemałe zamieszanie. Reserved może zacierać ręce.

  • nalesna16

    Super połączenie, nie mogę się doczekać efektów kampanii

  • nataliaB

    jestem bardzo ciekawa jak Anglicy przyjmą solidną polską markę u siebie, oni są bardzo zapatrzeni w swoje produkty.

  • takocher88

    Bardzo ciekawy wybór, już niedługo zobaczymy efekty współpracy, aż mnie zaciekawiło czy uda się w Reserved zwojować Londyn, albo po prostu chociaż stać się zauważalnym przy takiej konkurencji, czekam na kolejne info.

  • Debbie

    Dzięki Moss Reserved z miejsca w UK przestanie być anonimową marka, z pewnością dzięki takiej promocji ludzie z ciekawości będą wchodzić do salonu.

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved

Znowu Reserved wykorzystało przebój, który nie będzie chciał nam wyjść z głowy. Topowe, europejskie gwiazdy ostatniego roku wystąpiły razem na scenie tańcząc unowocześnione boogie-woogie. Wszystko to pod kątem nowej kampanii Reserved „I Can Boogie”.

Joanna Kulig i Jeanne Damas w kampanii Reserved
Reserved_i_can_boogie_14_CH1
Joanna Kulig i Jeanne Damas. Pierwsza to objawienie europejskiego kina. W tym roku dostała owacje na stojąco na Festiwalu w Cannes dzięki swojej brawurowej roli w „Zimnej Wojnie” Pawła Pawlikowskiego. Druga to ikona mody, uosobienie francuskiego stylu i wizerunku. Obie spotkały się w Warszawie, by wystąpić w nowej kampanii polskiej marki Reserved. Na scenie wystylizowanej na telewizyjne show z lat 70. towarzyszą im tancerze odwzorowujący boogie-woogie, dodając mu nowego charakteru. One same wyglądają przecież trochę jak z tamtych czasów, Damas to klasyczny przykład paryskiego szyku z rock’n’rollowych duchem, Kulig za to jest żywcem wyjęta z filmów francuskiej Nowej Fali.
To nie pierwszy raz, kiedy Reserved sięga do najwyższej półki. Wiosną tego roku wszyscy wzdychaliśmy do Cindy Crawford, która wystąpiła w wiosennej kampanii polskiej marki. Wystylizowana na lata 80., w stereotypowej suburbii towarzyszyła Darcowi Montgomery’emu (znanego z roli bad boy’a w Stranger Things). Wcześniej w świątecznej kampanii znalazły się topowe gwiazdy mody: Jon Kortajaerna, Irina Shayk czy Adwoa Aboah. A londyński sklep Reserved otworzyła przecież sama Kate Moss. Trudno o większe nazwiska. 
 
Tym razem marka sięga po inspiracje stylem retro i definiuje kobiecą seksualność na nowo. 
„W naszej kampanii zwrot ”Yes Sir, I can Boogie” nabiera nowego znaczenia. Zachęcamy w niej wszystkie kobiety do klasycznego flirtu i sztuki uwodzenia, jak za starych, dobrych czasów Marilyn Monroe. Czasów, w których kobieta była kobietą, nosiła spódniczki, miała biust i talię” mówi Monika Kapłan, dyrektor marketingu Reserved.

Nową narrację nadaje piosence występ bohaterek kampanii. Dwie charakterne kobiety; ponętna aktorka o słowiańskiej urodzie — Joanna Kulig i sensualna, francuska modelka Jeanne Damas śpiewają przekornie: „Baby, I wanna keep my reputation, I’m a sensation, You try me once, you’ll beg for more, oh”.Dodatkowo ten wprost porywający do tańca szlagier osiągnął ekstremalny sukces w Europie, podobnie jak nasze bohaterki. 
 
Pierwszy rozdział kampanii Reserved „I Can Boogie / The Show” w obrazie Gordona Von Steinera to piękne wspomnienie lat 70., wielkiej estrady, niczym San Remo czy Eurowizji. Czasów gdy kobieca energia mieszała się z pasją oraz finezją, a estradowe show było dopracowane do najmniejszego detalu dając jednocześnie pole improwizacji. Z tego słynie przecież paryski sznyt czy słowiańska zadziorność, które prezentują Kulig i Damas. Reżyserowi, który współpracuje z największymi markami branży mody (Gucci, Prada, Miu Miu) udało się uchwycić ducha lat 70. oraz przenieść estetykę tej dekady na ekran.
 
To już jego kolejna produkcja z Reserved. Wiosną tego roku ożywił szalone lata 80. w kampanii marki z Cindy Crawford. Energetyczny taniec „I can Boogie” to zasługa Richard’a Jacksona, odpowiadającego min. za choreografię występów Lady Gagi. Kolejny rozdział jesiennej przygody Reserved z Boogie już 18 września. 
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności