Karnawałowa kolekcja Sugarfree x Selfie Jewellery

Sezon na błyszczące tkaniny, brokat i cekinowe dodatki możemy już oficjalnie uznać za otwarty. Wszyscy powoli wpadamy w świąteczną gorączkę, nasze kalendarze zaczynają wypełniać kolejne bożonarodzeniowe spotkania, a… szafa świeci pustkami. Na szczęście, polskie marki powoli zaczynają prezentować swoje karnawałowe kolekcje. Jako jedna z pierwszych swoimi nowościami podzieliło się Sugarfree, które w tym sezonie nawiązało współpracę z biżuteryjną marką Selfie.

Karnawałowa kolekcja Sugarfree x Selfie Jewellery

Chociaż nowa kolekcja Sugerfree i Selfie Jewellery nosi nazwę „The Shining” na próżno szukać w niej motywów rodem z kultowego filmu Stanleya Kubricka. Karnawałowe propozycje marek w tym sezonie to wybuchowa mieszanka blichtru oraz elegancji z nutą seksapilu, którą podkreślają wszechobecne błyszczące elementy. W kolekcji znajdziemy klasyczne sukienki cekinowe, które idealnie nadadzą się na wieczorowe wyjścia oraz bożonarodzeniowe przyjęcia. W dodatku, różne fasony, od maxi na delikatnych ramiączkach po takie z długim rękawem, umożliwią nam wybranie odpowiedniego do naszej sylwetki.

Połyskujące tkaniny na zdjęciach autorstwa Macieja Nowaka pięknie wtopiły się we wnętrza restauracji Fat Buddha, gdzie zrealizowano sesję wizerunkową. Z kolei, karnawałowe sylwetki pięknie uzupełniły obowiązkowe dodatki w postaci biżuterii Selfie Jewellery. Lśniące pierścionki, wysadzane cyrkoniami chokery czy inne, flagowe produkty marki to zaledwie kilka z wielu elementów, które zaprezentowała modelka Sylwia Sucha. Czas już planować sylwestrowe stylizacje!

ZobaczSchowaj komentarze

Julia Wieniawa do Cannes zabrała ze sobą biżuterię Selfie Jewellery. Zobaczcie jaki zestaw wybrała na wczorajszą premierę

Podczas wczorajszej premiery filmu „Zimna Wojna” na Festiwalu Filmowym w Cannes 2018 – Julia Wieniawa do pudrowej sukni dobrała biżuterię marki Selfie Jewellery. Dobra wiadomość biżuteria kosztuje tyle, że każda z nas może sobie na nią pozwolić!

Julia Wieniawa do Cannes zabrała ze sobą biżuterię Selfie Jewellery. Zobaczcie jaki zestaw wybrała na wczorajszą premierę
Kolczyki Top Rails, 59 zł

Markę Selfie Jewellery, kochają polskie gwiazdy.  Julia Wieniawa założyła ją wczoraj na canneński czerwony dywan. Wybrała dla siebie m.in. kolczyki Top Rails (59 zł ), Top 6 (149 zł) oraz pierścionek DESIRE (279 zł) i pierścionek Imperial Wave (279 zł). Pozłacana biżuteria wyglądała przepięknie w towarzystwie pudrowej sukienki i muśniętej słońcem skóry.

Selfie Jewellery to biżuteria robiona jest z najwyższej jakości materiałów, m.in srebra próby 925 pozłacanego 14-karatowym białym lub żółtym złotem. Do produkcji niektórych elementów biżuterii Selfie, wykorzystuje się technologię złocenia Gold Filled. Jest to wyjątkowo trwała metoda złocenia, która polega na “zgrzaniu ze sobą” mosiądzu oraz warstwy około 2 mikronów 14-karatowego złota. Warstwy te są ze sobą łączone w temperaturze ok. 900 stopni Celsjusza oraz walcowane, co dodatkowo utrwala ich zespojenie. Zdobią je ręcznie szlifowane kamienie naturalne.

I jak wam się podoba zestaw, który wybrała Julia? Nosiłybyście?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności