Kim Kardashian ogłasza koniec selfie

Pamiętacie odcinek „Keeping up with the Kardashians”, w którym Kris Jenner ruga Kim za to, że robi sobie selfie w momencie, gdy odwozi swoją młodszą siostrę do więzienia? Celebrytka ze zdjęć własnej twarzy uczyniła znak rozpoznawczy, bezbłędnie prosperujący biznes (przypominamy tylko o „słynnym” albumie) i wzór, jakim nadal podąża mnóstwo dziewczyn na całym świecie. To jednak już przeszłość, przynajmniej w przypadku Kim. Gwiazda ogłosiła bowiem, że selfie to… przeżytek!

Jeśli królowa selfie ogłasza, że zdjęcia własnej twarzy są passe, coś w tym musi być. Jeśli przyjrzycie się profilowi celebrytki na Instagramie, zauważycie, że tak często wrzucane przez nią selfie, od dobrych kilku miesięcy ustąpiły miejsca stylizowanym na analogowe fotografiom, zdjęciom z członkami rodziny czy fotkom zza kulis sesji i innych projektów, w których aktualnie bierze udział.  Jak się okazuje, zdaniem Kim, selfie nie są już po prostu „cool”, co wyraźnie dała do zrozumienia, podczas ostatniej gry „Would You Rather”, w której wzięła udział razem z Khloe. Na pytanie młodszej siostry, czy wolałaby już nigdy nie wrzucić selfie albo nie skorzystać ze Snapchata, bez wahania odpowiedziała:

„Wolałabym już nigdy nie wrzucić selfie. Myślę, że to już przeżytek”

Mimo że tego newsa raczej powinno traktować się z przymrużeniem oka, „The Independent” opublikował kilka dni temu statystyki, które pozwalają twierdzić, że Kim  może mieć w swoim stanowisku słuszność. Okazuje się, że termin „selfie”, oficjalnie zamieszczony w 2013 roku w Oxford English Dictionary, w ostatnim czasie zanotował znaczny spadek popularności, co potwierdza zresztą analiza Google Trends.

Jesteście gotowi na pożegnanie selfie czy stanowisko Kim i oficjalne statystyki nie robią na was większego wrażenia?

ZobaczSchowaj komentarze

Obrazy Picassa na paznokciach – nowy trend na Instagramie

#picassonail to obecnie jeden z najpopularniejszych hasztagów na Instagramie, pod którym kryje się  najpopularniejszy sposób malowania paznokci. Hiszpański abstrakcjonista, a właściwie jego obrazy takie jak Kobieta w lustrze czy Portret Dory Maar, stały się inspiracją do stworzenia manicuru. Dzięki takiemu sposobowi zdobienia, paznokcie stały się prawdziwym dziełem sztuki. Wyglądają niesamowicie, niezależnie od koloru, a ze względu na ich abstrakcyjny charakter są prawie niemożliwe do wykonania. Zobaczcie zdjęcia w galerii może, was zainspirują!

Obrazy Picassa na paznokciach – nowy trend na Instagramie
Kobieta przed lustrem
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności