MODA

Kampania Roberto Cavalli jesień-zima 2016

23.06.2016 Michalina Murawska

Kampania Roberto Cavalli jesień-zima 2016

Dundas tym razem postawił na androgyniczną urodę. Gwiazdami kampanii zostali Adwoa Aboah, siostry Odette i Lia Pavlova, Erik van Gils, Logan Flatte oraz Benji Saker. Modele i modelki wystylizowani przez George’a Cortinę mają na sobie między innymi sukienki maxi, wzorzyste marynarki, peleryny z futra albo nawet samą bieliznę. Nie zabrakło również słynnej już musztardowej maxi, w której Beyonce wystąpiła w teledysku do piosenki „Hold Up” z głośnego albumu „Lemonade”. Chociaż kolekcja utrzymana jest w klimacie marki „more is more”, scenografia jest o wiele bardziej stonowana. Neutralne, beżowe tło podkreśla zmysłowość kreacji, podobnie jak ospałe pozy oraz nieco rozmarzone wyrazy twarzy modeli i modelek.

Kampanii towarzyszy również specjalny hasztag #cavallitribe, jesteśmy więc ciekawi czy odniesie taki sukces jak słynne już #balmainarmy!