MODA, SHOPPING ONLINE, STYL ŻYCIA

Kampania Le Petit Trou wiosna-lato 2017

28.03.2017 Paulina Kosim

Kampania Le Petit Trou wiosna-lato 2017

Le Petit Trou to marka założona przez stylistkę Zuzannę Kuczyńską. Projektantka sama przyznała, że na rynku brakowało jej bielizny, która jest piękna, subtelna i jednocześnie wygodna. Marka szybko zrobiła furorę wśród Polek, które w szczególności pokochały figlarne i prowokujące figi z dziurką. Model ten, a także wiele innych, pojawia się także w najnowszej, wiosenno-letniej kolekcji.

Autorem zdjęć kampanii został Stanisław Boniecki, absolwent prestiżowej uczelni Central Saint Martins, który może się pochwalić publikacjami zdjęć w takich magazynach jak brytyjska edycja „Vice” czy „Life”. Przed obiektywem fotografa pojawiła się Zuza Krzątała (Model Plus), a jej delikatna, dziewczęca uroda idealnie wpasowała się w klimat zmysłowej kolekcji Le Petit Trou. A co Zuzanna Kuczyńska proponuje na nadchodzący sezon wiosenno-letni? W kolekcji nie zabraknie prześwitujących kompletów bielizny w kolorze zmysłowej czerni lub delikatnego beżu, koronkowych szlafroków oraz naszego faworyta, czyli pięknego i baaaardzo zmysłowego body.

Lubimy!

Przeczytajcie także

Zuzanna Kuczyńska, właścicielka Le Petit Trou

5 pytań do Stanisława Bonieckiego