Już jutro otwarcie flagowego salonu Reserved na Oxford Street – my też tam będziemy!

Pozostał tylko jeden dzień od wielkiego otwarcia pierwszego salonu Reserved w Londynie, a my nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani! To właśnie data 6 września przejdzie do historii marki jako dzień, w którym pierwszy flagowy sklep otworzył się na Wyspach Brytyjskich,  a dokładnie przy 252-258 Oxford Street. Wielkiemu otwarciu będzie towarzyszyć gwiazda kampanii– sama Kate Moss, a swoją obecność potwierdziła już między innymi Tanya Burr czy Reece King. Będzie się działo, a wy możecie przeżyć to razem z nami, śledząc naszego Instagrama.

 

Nic dziwnego, że otwarcie flagowego salonu Reserved budzi tak wielkie emocji – sam Londyn jest przecież kolebką światowej mody, a tak prestiżowa i strategiczna lokalizacja jak Oxford Street napawa dumą. Nie ulega też wątpliwości, że kampania, w której wystąpił nie kto inny jak prawdopodobnie najbardziej ikoniczna brytyjska supermodelka Kate Moss, jest obecnie jednym z najbardziej rozpoznawalnych spotów reklamowych w naszym kraju i w Europie.

Minimalistyczna sesja z brytyjską ikoną mody w t-shircie z logo Reserved już od połowy sierpnia zdobi witryny londyńskich salonów, szybko stając się idealnym tłem do ujęć chętnie zamieszczanych na wszelkich kanałach społecznościowych. Dodatkowym akcentem podsycającym całość kampanii było pytanie „Kto zarezerwował Kate?”, które w skuteczny sposób pobudziło ciekawość i niemal natychmiast stało się viralową akcją podbijającą wirtualny świat. Dodatkowo, już od 28 sierpnia możemy podziwiać pierwszą, outdoorową kampanię  Reserved  w Londynie. Objęła ona między innymi video wyświetlane na stacji metra Oxford Circus, plakaty z Kate Moss porozwieszane w centrum Londynu oraz  wizualizacje na charakterystycznych londyńskich taksówkach, autobusach Double Decker Bus oraz Routmaster Wraps. Całość tych przemyślanych, a co więcej skutecznych marketingowych posunięć sprawiła, że Reserved jest aktualnie na ustach wszystkich, a o jesienno-zimowej kampanii napisały już magazyny światowego formatu takie jak „Vogue”, „Harper’s Bazaar”, „Daily Mail”, „Glamour” czy „Drapers”.

Londyński salon Reserved ma mieścić ponad 3000 m2(!), a oprócz regularnej kolekcji na jesień – zimę 2017/18 dla kobiet, dzieci i mężczyzn, znajdziemy tam także kapsułową kolekcję o nazwie Re.Design. Linia ma być poświęcona damskim i męskim ubraniom, których głównym źródłem inspiracji była polska moda z lat 80., wschodnioeuropejski styl lat 90., brytyjska subkultura punk oraz oczywiście najnowsze trendy z wybiegów.

Na wielkim otwarciu Reserved osobiście pojawi się gwiazda kampanii Kate Moss, a także przedstawiciele największych brytyjskich mediów i branży fashion. Nie zabraknie więc jednej z najbardziej lubianych brytyjskich youtuberek Tanyi Burr, piosenkarki Molly King oraz modela i influenecera Reece’a Kinga. Na specjalne zaproszenie marki przyjadą także tancerze modnego „vougingu” prosto z Nowego Jorku. Całość wydarzenia uświetnią dodatkowe zniżki, porady zespołu stylistów oraz rytmy dj-skich setów.

Wielkie otwarcie flagowego salonu Reserved, będziecie mogli śledzić również na oficjalnych kanałach mediów społecznościowych marki: @RESERVED #ReservedForLondon oraz oczywiście na naszym profilu. Bądźcie tam z nami!

Kate Moss nową twarzą Reserved!

https://fashionpost.pl/jessica-mercedes-nowa-ambasadorka-orsay/

Są już pierwsze zdjęcia z kampanii Kate Moss dla Reserved!

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Kulig i Jeanne Damas w drugiej odsłonie kampanii #ICanBoogie dla Reserved

„No, I don’t fell very much like talking” mówi przyklejona do zabytkowego telefonu na monety Jeanne Damas. „No, neither walking” odpowiada do słuchawki Joanna Kulig. Tak zaczyna się drugi rozdział kampanii Reserved z „I Can Boogie” w tle. Tym razem ze studia nagraniowego z lat 70. przenosimy się na dziedziniec Politechniki Warszawskiej. Właśnie tam, w tej monumentalnej przestrzeni odbywa się celebracja tańca.

 

Reserved_i_can_boogie_02_CH22

Drugi film z kampanii Reserved „I Can Boogie” zatytułowany został po prostu „A Call For Dance”. Pod tą nieskomplikowaną nazwą kryje się jednak ważna wskazówka. Taniec, czyli główny bohater drugiego filmu w reżyserii Gordona von Steinera, jest nie tylko lekiem na całe zło naszych bohaterek, jest też ponad wszelkimi podziałami, nie dotyczą go problemy, kłótnie czy zasady. Wystarczy wyjść i zatańczyć, tak jak się umie, chce czy lubi. Przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, bohaterki rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.

To, że Joanna Kulig i Jeanne Damas niepotrzebny dialog zamieniły na taniec, jasne było już w pierwszej odsłonie kampanii, gdzie unowocześnioną wersję boogie-woogie prezentowały w studio rodem z San Remo czy Eurowizji. To ich odpowiedź na sztywne ramy, w które wrzucane są kobiety, które mają wyglądać w określony sposób lub zachowywać się, tak jak podoba się to innym. One zasady zamieniają na niczym nieskrępowany taniec, swobodne ruchy i stylizacje, w których czują się po prostu sobą. Podobnie jak w pierwszym rozdziale flirtują  z odbiorcą, zgodnie z tekstem piosenki stawiając swoje warunki „Yes Sir, I can boogie, but I need a certain song”.

Już pierwszy rozdział otworzył drzwi do świata z lat 70., zabierając z tych czasów wszystko, co najlepsze. „A Call For Dance” to kontynuacja tych inspiracji z wyraźnym ukłonem dla dzieł najlepszych, od Jean-Luca Godarda, twórcy francuskiej Nowej Fali, przez amerykańskiego reżysera Wesa Andersona, czerpiącego garściami z estetyki retro. Nieprzypadkowy jest tu sposób kadrowania, bowiem bohaterki zawsze znajdują się w samym środku kadru, co jest bezpośrednim nawiązaniem do epoki kina lat 60. i 70.

Joanna Kulig i Jeanne Damas to kobiety, które dzieli wiele, od profesji, którymi się zajmują, przez styl ubierania, aż po charakter. Jednak taniec pojawiający się w tym kontekście, nie zna podziałów, ani narodowościowych, ani płciowych, ani wizerunkowych. Taniec to mówienie tym samym językiem. „A Call For Dance” to w istocie zaproszenie do tańca, do porzucenia norm, zasad oraz poprawności politycznej i skupienie się na tańcu, tym który nas bawi, zadowala i nie ocenia.

Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany kapsule „Retro Fun”. Reserved czerpie po kawałku z każdej minionej dekady, przywołując z nich najważniejsze elementy, stawiając jednocześnie na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko jest tu przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka, załóżmy jedno i drugie. Kolekcję znajdziecie na www.reserved.com.

Kolejny rozdział kampanii „I Can Boogie” z udziałem Joanny Kulig i Jeanne Damas już 25 września. Coś czujemy, że wybuchnie prawdziwa muzyczna bomba!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności