Kim Jones odchodzi z Louis Vuitton!

Pierwszy miesiąc 2018 roku jeszcze nie dobiegł końca, a już czas na kolejne zmiany w wielkich domach modowych. Po odejściu Christophera Baileya z Burberry i Phoebe Philo z Celine, które zostały ogłoszone w 2017 roku, teraz przyszła pora na Kima Jonesa, wieloletniego projektanta kolekcji męskich dla Louis Vuitton, który postanowił pożegnać się z marką.

Jones był związany z domem mody Louis Vuitton od 2011 roku, projektując kolekcje męskie. Jednak jak podaje portal WWD, dzisiejszy pokaz męskiej kolekcji, który odbędzie się w Paryżu będzie ostatnim w karierze Kim Jonesa dla francuskiej marki. Projektant w ostatnich latach wielokrotnie udowodnił, że moda męska nie tylko nie musi być nudna, ale podobnie jak damska, może przekraczać pewne granice. Tak było w przypadku głośnej współpracy ze streetwearową marką Supreme, na punkcie której oszalały fashionistki i celebryci.

Niestety, wciąż nie wiemy kto zastąpi Jonesa w roli głównego projektanta, ale już krążą pewne spekulacje, gdzie sam projektant mógłby się wybrać. Chociaż dotychczas był on kojarzony przede wszystkim z modą męską, być może zdecyduje się spróbować swoich sił w projektowaniu dla kobiet, a portal Dazed stawia na Burberry. Nie ukrywamy, że jesteśmy bardzo ciekawi co dalej na ścieżce kariery Kima Jonesa.

ZobaczSchowaj komentarze

Louis Vuitton – wiosna-lato 2019

Nicolas Ghesquière odnowił swój kontrakt z Louis Vuitton na wiosnę tego roku, a kolekcja którą przesłał do LVMH była wyjątkowo osobista. To subtelny powrót do jego wcześniejszych dokonań.

„Czułem potrzebę przebrnąć przez moją obsesję” powiedział podczas prezentacji kolekcji w centrali LV na Rue de Pont-Neuf.

Louis Vuitton – wiosna-lato 2019
info@imaxtree.com
„Interesuje mnie delikatna krawędź pomiędzy wirtualną rzeczywistością, której doświadczamy dzięki social mediom a rzeczywistą teraźniejszością” – powiedział. 
 
To najmocniej wyeksploatowano w sylwetkach rodem z lat 80. Formy tracą kształ, a ubrania ulegają zdefasonowaniu. Nicolas wziął na warsztat technologiczne wizje, jak formowana guma, a nadruki obsadził w surrealistycznej stylistyce, nie tracąc przy tym francuskiej nonszalancji.
Jak zawsze u Ghesquière zadbano o fascynujące krawiectwo. Marynarki prezentowały szerokie, ostro ścięte klapy, a spodnie noszone przez androgynicznych modeli miały prosty, klasyczny krój. Na zakończenie projektant pokazał trio „skafandrów kosmicznych” w metalicznych, kwiecistych żakardach, takich jak wirtualne ogrody, bujne i pełne nadziei.
ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności