Joanna Kulig i Jeanne Damas w drugiej odsłonie kampanii #ICanBoogie dla Reserved

„No, I don’t fell very much like talking” mówi przyklejona do zabytkowego telefonu na monety Jeanne Damas. „No, neither walking” odpowiada do słuchawki Joanna Kulig. Tak zaczyna się drugi rozdział kampanii Reserved z „I Can Boogie” w tle. Tym razem ze studia nagraniowego z lat 70. przenosimy się na dziedziniec Politechniki Warszawskiej. Właśnie tam, w tej monumentalnej przestrzeni odbywa się celebracja tańca.

 

Reserved_i_can_boogie_02_CH22

Drugi film z kampanii Reserved „I Can Boogie” zatytułowany został po prostu „A Call For Dance”. Pod tą nieskomplikowaną nazwą kryje się jednak ważna wskazówka. Taniec, czyli główny bohater drugiego filmu w reżyserii Gordona von Steinera, jest nie tylko lekiem na całe zło naszych bohaterek, jest też ponad wszelkimi podziałami, nie dotyczą go problemy, kłótnie czy zasady. Wystarczy wyjść i zatańczyć, tak jak się umie, chce czy lubi. Przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, bohaterki rozpoczynają roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsuły marki.

To, że Joanna Kulig i Jeanne Damas niepotrzebny dialog zamieniły na taniec, jasne było już w pierwszej odsłonie kampanii, gdzie unowocześnioną wersję boogie-woogie prezentowały w studio rodem z San Remo czy Eurowizji. To ich odpowiedź na sztywne ramy, w które wrzucane są kobiety, które mają wyglądać w określony sposób lub zachowywać się, tak jak podoba się to innym. One zasady zamieniają na niczym nieskrępowany taniec, swobodne ruchy i stylizacje, w których czują się po prostu sobą. Podobnie jak w pierwszym rozdziale flirtują  z odbiorcą, zgodnie z tekstem piosenki stawiając swoje warunki „Yes Sir, I can boogie, but I need a certain song”.

Już pierwszy rozdział otworzył drzwi do świata z lat 70., zabierając z tych czasów wszystko, co najlepsze. „A Call For Dance” to kontynuacja tych inspiracji z wyraźnym ukłonem dla dzieł najlepszych, od Jean-Luca Godarda, twórcy francuskiej Nowej Fali, przez amerykańskiego reżysera Wesa Andersona, czerpiącego garściami z estetyki retro. Nieprzypadkowy jest tu sposób kadrowania, bowiem bohaterki zawsze znajdują się w samym środku kadru, co jest bezpośrednim nawiązaniem do epoki kina lat 60. i 70.

Joanna Kulig i Jeanne Damas to kobiety, które dzieli wiele, od profesji, którymi się zajmują, przez styl ubierania, aż po charakter. Jednak taniec pojawiający się w tym kontekście, nie zna podziałów, ani narodowościowych, ani płciowych, ani wizerunkowych. Taniec to mówienie tym samym językiem. „A Call For Dance” to w istocie zaproszenie do tańca, do porzucenia norm, zasad oraz poprawności politycznej i skupienie się na tańcu, tym który nas bawi, zadowala i nie ocenia.

Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany kapsule „Retro Fun”. Reserved czerpie po kawałku z każdej minionej dekady, przywołując z nich najważniejsze elementy, stawiając jednocześnie na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko jest tu przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych i duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka, załóżmy jedno i drugie. Kolekcję znajdziecie na www.reserved.com.

Kolejny rozdział kampanii „I Can Boogie” z udziałem Joanny Kulig i Jeanne Damas już 25 września. Coś czujemy, że wybuchnie prawdziwa muzyczna bomba!

  • Kampania super, ale wypowiedź przedstawicielki marki… szkoda słów!

ZobaczSchowaj komentarze

Stylizacje na święta 2018

Jakie stylizacje na święta 2018 – jeśli to hasło w ostatnim czasie pojawia się bardzo często w waszych wyszukiwarkach, koniecznie zajrzyjcie do naszego artykułu. Przygotowaliśmy specjalnie dla Was zestawienie najciekawszych świątecznych looków.
Materiały prasowe / kolaż Fashionpost.pl
Świąteczne stylizacje 2018
Choć w modzie świątecznej wszystko jest dozwolone (tutaj nie obowiązują nas trendy), to jednak warto sprawdzić jakie propozycje mają dla nas sieciówki. My inspirujemy się nie tylko zatowarowaniem wielkich sieci handlowych, ale także lookami z pokazów, street fashion i pomysłami influencerek. Wiemy na pewno, że święta 2018 to kolejne święta, kiedy królować będą bluzki z falbanami i spódnice przed kolano. W grudniu 2018 garnitury pokryją się ozdobnym brokatem (zaoszczędzimy więc na stylizacjach sylwestrowych), a błyszczące cekiny i okucia znajdą się na oversizowych swetrach.
Sukienki na święta 2018
W zaopatrzeniu sieciówek znajdziemy przekrój sukienek przed i za kolano w stonowanych barwach. W eleganckim wydaniu możemy je przełamać błyszczącymi rajstopami. A jeśli chodzi o efekt „more glitter”, całe szczęście w modzie znów są lata 80. a co za tym idzie, możemy spokojnie zaszaleć ze stylizacjami. W dobrym guście będzie zarówno sukienka z metalizowanym wykończeniem, jak i ta, ozdobiona cekinami czy brokatem. Również w święta nie damy odpocząć wężowym printom i panterkom.
Spódnice na święta 2018
Bluzka + spódnica to komplet, który nigdy się nie zestarzeje. Zmienia się tylko forma i materiały. W tegoroczne święta ten zestaw możemy odkryć na nowo. Spódnicę przed kolano albo midi możemy zestawić z pięknymi swetrami (najlepiej oversizowymi) albo eleganckimi (mniej lub bardziej) koszulami. W święta 2018 w spódnicach dominować będzie wzór kraty, ale nie zapomnimy też o wężowym princie. Bardziej odważnych zachęcamy do sprawdzenia spódnic lateksowych i cekinowych. Cekiny idealnie pasują do jednolitych swetrów i prostych koszul.
Swetry na święta 2018
Jeśli sweter to tylko obfity i przytulny, zdefasonowany i rozciągnięty. Wtedy świetnie będzie pasować do obcisłej spódnicy, a w połączeniu z cekinami i błyszczącymi elementami stworzy nierozerwalny duet. Najlepiej wsadzić sweter pod spódnicę, wtedy trafimy w panujące trendy. Sieciówki na zimę 2018 cekiny naszyły również na swetry, więc wreszcie możemy zabawić się naszymi świątecznymi stylizacjami.
Garnitury na święta 2018
Po tym jak Lady Gaga założyła oversizowy garnitur od Marca Jacobsa na hollywoodzką galę, wszyscy zdają się mieć obsesję na jego punkcie. Wielki „męski” garnitur z szerokim spodniami znajdziemy w zimowej ofercie sieciówek. Pod kątem świąt (a nawet Sylwestra) został przełamany brokatem albo cekinami. Nam podoba się również wersja welurowa.
Bluzka na święta 2018
Falbany, szerokie rękawy, przeźroczyste materiały i printy. W propozycjach bluzek na święta 2018 naprawdę sporo się dzieje. Dalej bardzo modne są przeźroczyste, czarne bluzki, te zyskały jednak cekinowe dodatki. Falbany kolejny sezon nie wyjdą z mody, a na święta są jak znalazł. Wśród materiałów królować będą satynowe faktury, a pod szyją najlepiej wyglądać będzie wiązanie (to prawdziwy hit ostatnich dni!)
Sukienki:
Zara
H&M
Zara
Zara
H&M
H&M
Reserved
Bluzka:
Zara
H&M
Reserved
Zara
Zara
H&M
H&M
Sweter:
Zara
Zara
Zara
H&M
Garnitur:
Zara
Zara
H&M
Zara
Reserved
Spódnica:
Zara
H&M
Zara
Zara
Zara
H&M
ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności