Joanna Krupa: Można wyglądać niesamowicie, nie wydając fortuny [WYWIAD]

Joanna Krupa przyleciała do Florencji na trzy dni, na specjalne zaproszenie LuisaViaRoma, legendarnego butiku online, sprzedającego marki high fashion. Sesja odbyła się w byłej willi Medyceuszy – Tolomei. Joanna pozowała w ubraniach najlepszych światowych projektantów. Podczas pobytu, we Florencji pogoda nie sprzyjała, w dniu sesji padał deszcz i wiał wiatr, ale te okoliczności przyrody nie popsuły humorów ani ekipie, ani gwieździe. Nam opowiada o swojej współpracy z włoskim LVR, planach na przyszłość oraz recepcie na polską zimę.

Joanna Krupa: Można wyglądać niesamowicie, nie wydając fortuny [WYWIAD]
Ekipa LuisaViaRoma na planie zdjęciowym. Joanna ma na sobie czerwoną sukienkę Numero 21, kolorowe buty Moschino.

Na czym polega twoja współpraca z LuisaViaRoma?
Zostałam zaproszona do udziału w projekcie dla magazynu LVR Diary. W niesamowitym hotelu Villa Tolomei na wzgórzach, 3 kilometry od Florencji, wzięłam udział w sesji zdjęciowej i udzieliłam wywiadu na temat mojej pracy, życia, pasji, social mediów i miłości do zwierząt. Styliści przygotowali dla mnie cztery looki ubrań high fashion.

Co będziesz nosić w tym sezonie?
Zależy gdzie będę. Jeśli w Polsce to wiadomo – muszę mieć przede wszystkim bardzo, bardzo ciepłe buty. Moje ulubione to te za kolano Casadei, które kupiłam w ubiegłym roku w LuisaViaRoma. Mam je w dwóch kolorach: nude i czarnym, są klasyczne i zarazem sexy. Do tego koniecznie ciepły płaszcz, ale na pewno nie futro! Nie noszę ich. Kocham też miękkie swetry, odkrywające ramiona. Pobyt w LA to zawsze lżejsze ubrania – wiadomo – tam jest zdecydowanie cieplej niż w Polsce.

A przepis na przetrwanie zimy w Polsce?
Dużo czasu spędzić w aucie lub w domu! Zimą jeśli tylko mogę jeżdżę samochodem. Nie lubię chodzić, bo wówczas musiałbym mieć rajstopy, legginsy, jeansy i do tego dwie pary skarpetek, podkoszulkę sweter, drugi sweter i dopiero na to płaszcz. Jestem zmarzluch.

Pięć rzeczy, które każda kobieta powinna mieć w szafie.
– niesamowite szpilki
– klasyczne kozaki
– czarna mini sukienkę
– piękną, choć jedną markową torebkę. Ja kocham te od Stelli McCartney, gdyż ta projektantka używa tylko eko skór
– i jakąś wystrzałową biżuterię

Wszystkie wymienione przeze mnie rzeczy przydadzą się zarówno na imprezie, jak i na spotkaniu, są uniwersalne, pasują do wszystkiego i można je dowolnie miksować. Jeśli masz prostą, czarną sukienkę i do tego ciekawe buty, biżuterię czy torebkę to wtedy te dodatki powodują, że jesteś zauważalna. Można wyglądać niesamowicie nie wydając fortuny – można włożyć bardzo tanią sukienkę, ale na przykład do tego dobrać droższe buty. Nie wszystko musi być markowe.

Najbliższe plany.
Chcę się zakochać i mieć dzieci J

*O LuisaViaRoma i ich projekcie
LuisaViaRoma to pierwszy na świecie butik on line sprzedający high fashion, powstał w 1999 roku, rok przed Net-a-Porter. Nadal jest biznesem rodzinnym, a jego pomysłodawcą jest Andrea Panconesi – wizjoner i znawca mody. Sama marka jako butik stacjonarny we Florencji powstała jeszcze przed II Wojną Światową.

Andrea Panconesi pod koniec lat 60. odkrył w Paryżu nikomu nieznaną wówczas markę Kenzo i zaczął ją sprzedawać jako pierwszy butik w Europie, właśnie we Florencji. Panconesi jest także ojcem sukcesu blogerki Chiary Ferragni, wylansował wiele wschodzących gwiazd muzycznych, takich jak np. Petit Meller – francuską wokalistkę polskiego pochodzenia.

LuisaViaRoma posiada część wydawniczą, magazyn LVR Diary, w którym pokazuje nie tylko trendy, ale robi wywiady i zaprasza do sesji zdjęciowych gwiazdy o międzynarodowym rozgłosie, takie jak: Roisin Murphy, Jasmine Thompson czy David Beckham. Z polskich znanych na świecie nazwisk w LVR Diary pokazały się: Margaret, Magdalena Frąckowiak czy Joanna Krupa (dwukrotnie). Za wszystkie projekty z polskimi gwiazdami była odpowiedzialna Anna Puślecka, ekspert mody i producentka oraz miłośniczka Włoch.

 

Partnerem publikacji jest LuisaViaRoma

 

ZobaczSchowaj komentarze

Joanna Krupa: „Jeśli kochasz to co robisz, to wszystko naturalnie wychodzi”[WYWIAD]

Polsko-amerykańska modelka, aktorka i obrończyni praw zwierząt spotkała się z LuisaViaRoma na toskańskich wzgórzach, nieopodal Florencji, aby porozmawiać o życiu, pasji i miłości do mody.

Joanna Krupa: „Jeśli kochasz to co robisz, to wszystko naturalnie wychodzi”[WYWIAD]

Sesja powstała w przepięknej Florencji. Za co kochasz Włochy?

Włochy to jedno z moich ulubionych miejsc na świecie. Jeśli zapytasz mnie gdzie chciałabym mieć drugi dom lub gdzie chciałabym w przyszłości mieszkać, to odpowiedziałabym, że zdecydowanie Włochy. Ale nie wiem, którą część wybrałabym. Całe Włochy są piękne. Włosi są fantastyczni, moda jest zawsze na najwyższym poziomie. Jedzenie jest niesamowite i gdybym tu mieszkała, ważyłabym o kilka kilogramów więcej.

Media społecznościowe – używasz ich? Twoim zdaniem to zagrożenie czy może szansa na wybicie się?

Teraz używam mediów społecznościowych do dzielenia się moim życiem zdjęciami, z ludźmi, którzy mnie śledzą i fanami. Kilka lat temu nie sądziłam, że media społecznościowe tak eksplodują. Teraz to nie tylko zabawa, ale również praca. System tego jak zostać sławnym czy jak dostać dobrą pracę całkowicie się zmienił – to wszystko zasługa mediów społecznościowych.

Jakie są Twoje ulubione konta?

Nie śledzę wielu kont. Żyję w ciągłym biegu i moje życie wypełnione jest pracą. Bardziej dbam o moje konto, o to co umieściłam w mediach społecznościowych. Staram się tworzyć kreatywne posty i wstawiać je tak często jak mogę.

Czy masz ikonę mody?

Nie mam jednej konkretnej ikony mody. Są gwiazdy, które ubierają się niesamowicie, ale większość z nich nosi futra, a jak wiesz, ja jestem przeciwna temu. 

Część garderoby bez której nie możesz żyć…

Buty i torebki to rzeczy bez których chyba każda kobieta nie może się obejść, ponieważ jeśli masz małą czarną i do tego zakładasz szalone buty i piękną torebkę, tworzysz niesamowity look.

Idealny strój na randkę?

To zależy od okazji randki. Uważam, że mniej znaczy więcej. Wybieram sexy looki, ale z klasą. Lubię zostawić mężczyźnie nutkę niedopowiedzenia. 

Dużo działasz społecznie, szczególnie jeśli chodzi o prawa zwierząt. Dlaczego?

Od dziecka kocham zwierzęta. Gdy byłam mała zawsze ratowałam je, gdy zobaczyłam biedne zwierzę na ulicy. Później, kiedy weszłam do świata rozrywki, dowiedziałam się o smutnej rzeczywistości, która je spotyka. O wszystkim, co dzieje się ze zwierzętami, o produkcji futer, schroniskach oraz jak strasznie ludzie traktują zwierzęta, więc chciałam zabrać w ich imieniu głos. A im więcej dzielę się tym w mediach społecznościowych czy w pracy, to docieram do większości ludzi i wiem, że oni mnie słuchają. Wierzę, że mogę coś zmienić i coś z tym zrobić.

Jednym z twoich wyzwań zawodowych jest bycie prezenterką TV. 

Kocham to robić! Programy na żywo są trudne, wszystko może się zdarzyć, ale z biegiem lat uczysz się tego flow. Jeśli kochasz to co robisz, to wszystko naturalnie wychodzi. Tak jest w przypadku Top Model. 

Co było dla Ciebie największym wyzwaniem zawodowym?

Kiedy po raz pierwszy przeprowadziłam się z Chicago do Los Angeles, miałam wielkie marzenie by zostać modelką, a przez pierwsze dwa lata nikt nie chciał mnie zatrudnić. Chodziłam od agencji do agencji i słyszałam „jesteś zbyt niska, zbyt sexy. Nie zrobisz kariery”. Minęło kilka lat zanim zaczęłam coś w modelingu robić, ale najważniejszą rzeczą była myśl, aby nigdy się nie poddawać. Wiele razy dzwoniłam do mamy i mówiłam „wracam do domu”, ale w myślach mówiłam sobie „nie poddawaj się, to jest twoja pasja. To jest to co chcesz robić, walcz!”. I myślę, że również moje ego nie pozwoliłoby mi się cofnąć, ponieważ zostawiłam ówczesnego chłopaka w Chicago, a on powiedział, że nie zostanę modelką, więc chciałam mu to udowodnić.

Co sądzisz o akcji „me too” i sytuacji kobiet w branży show biznesu? 

To trudne pytanie. Dzieje się to wszędzie, nie tylko w świecie show-biznesu. Kiedy wpływowi ludzie wykorzystują swoją pozycję, trudno z tym walczyć i jest to bardzo smutne. Miejmy nadzieję, że nastąpi ogólna pozytywna zmiana, nie tylko w branży rozrywkowej.

Jakie masz rady dla młodych dziewczyn, które może spotkać taka sytuacja?

Młode dziewczyny mogą robić tak jak ja robiłam. Jeśli producent lub dyrektor podchodzi do ciebie i mówi „chodźmy na kolacje”, ty musisz powiedzieć  „daj mi swoją wizytówkę, a mój menadżer lub agent zadzwoni do ciebie”. Nigdy nie idź do hotelowego pokoju, aby się z kimś spotkać, bo nie wiesz czego możesz się spodziewać. Jeśli ktoś chce się ze mną spotkać

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności