Instagram Tygodnia #8: klimat vintage według Jestem Kasia

Minimalizm, świetne stylizacje oraz piękne zdjęcia. Tak opisalibyśmy Instagrama Kasi Szymków, znanej lepiej jako Jestem Kasia. Jej profil to idealne połączenie miejsc z charakterem, podróży oraz mody w świetnym wydaniu, dlatego w kolejnym odcinku naszego cyklu postanowiliśmy zapytać ją o jej instagramowe sekrety.

Przepis na edycję zdjęć (np. ulubione aplikacje)?

Lubię, gdy zdjęcia mają lekki klimat vintage, dlatego zazwyczaj odejmuje im ostrości na rzecz lekkiego ziarna bądź rozmycia. Nie przepadam jednak za nazbyt przerobionymi zdjęciami i staram się zachowywać umiar podczas obróbki. Do szybkiej korekty zdjęcia niezastąpiony jest pewnie wszystkim znany program VSCO, ale gdy mam więcej czasu, to lubię posiedzieć i pobawić się zdjęciem w Lightroomie.

Ile czasu spędzasz na dopracowywaniu swojego profilu?

Nie ma na to jednej właściwej odpowiedzi, bo to zależy od wielu czynników. Gdy jestem w podróży to zazwyczaj na Instagramie dzieje się więcej, ponieważ mam więcej materiału do pokazania. Gdy mam spokojniejszy okres w roku, to zdjęcia planuję zwykle na dwa dni do przodu, choć czasami znajdzie się też miejsce na odrobinę spontaniczności. Zasada jest tylko jedna – zdjęcia muszą tworzyć spójną całość i nawet ich kolejność ma znaczenie.

Kogo najchętniej obserwujesz na Instagramie (Polska albo zagranica)?

Mam swoich ulubieńców zarówno w naszym kraju, jak i za granicą. Najczęściej obserwuję profile osób zajmujących się czymś podobnym do mnie, czyli modą, urodą, szeroko pojętym lifestylem, ale chętnie zaglądam także na profile podróżnicze czy takie ze śmiesznymi obrazkami typu 9gag.

Masz swoje sekretne miejsca, w których najbardziej lubisz robić zdjęcia?

Sekretne to za dużo powiedziane. Lubię klimatyczne kawiarnie, stare kamienice z pięknymi podłogami, czy też miejsca, w których widać i czuć tętniące życiem miasto.

Największy grzech w prowadzeniu profilu na Instagramie?

Największym grzechem jest zdecydowanie kupowanie fałszywych followersów, spamowanie i błagania typu Follow4Follow oraz wszelakie inne nieczyste zagrania w celu pozyskania nowych obserwujących.

ZobaczSchowaj komentarze

Poznajcie Mr Doodle – artystę, który poprawi Wam humor!

W końcu sztuka powstała też po to, by nas bawić! Artysta wizualny o pseudonimie Mr Doodle doskonale o tym wie, dlatego postanowił w swych pracach przenieść na papier wszystko co może się tylko zamarzyć. I to w jakim stylu!

Jeżeli wyszukacie w słowniku j. angielskiego synonimów słowa „doodle” (czyli gryzmoł), znajdziecie takie wyrazy jak „szorstki” czy „roztargniony”.  Pojęcie gryzmoły jest często postrzegane jako poprzedzające sztukę, to zwykła praktyka, marzenie, przed rzeczywistym arcydziełem. Cóż, być może dla większości ludzi – ale nie dla Sama Coxa, czyli Mr Doodle.

Cox to pełnoetatowy kreślarz. Brytyjski artysta niewątpliwie przeniósł się do Doodlelandu jakiś czas temu, aby móc stworzyć świat pełen własnych szalonych doodli.

Jego kariera zaczęła się w szkole – sprayowane t-shirty stały się muralami, a znajomi i lokalne firmy chcieli mieć kawałek Doodle Mana. Ekspozycja wzrosła, gdy jego zakątek Internetu stał się większy i coraz bardziej pokryty był doodlami.

Podczas gdy świat cieszył się dwuwymiarowymi rysunkami, Sam widział możliwość dalszego rozszerzania swojej pracy. Oprócz współpracujących firm i osób do większych i lepszych projektów doodlingowych do tych klientów zalicza się adidas czy MTV), Cox poszedł na całość i w 100% zaczął utożsamiać się ze swoją pracą.

„Zdałem sobie sprawę, że nie chcę żałować, że nie próbowałem wystarczająco mocno w późniejszym życiu”.
Stał się Doodle Manem, a jego gryzmoły stały się częścią jego osobistej tożsamości, obejmując go od stóp do głów przez cały czas: „Szybko stałem się postacią mojego autorstwa” – powiedział magazynowi Kobini.

Podobnie jak on, świat oszalał na punkcie uroczych gryzmołów, podczas tworzenia których opowiada bajkowe historie. Zobaczcie sami!

 

Scribbles to doodles vol 2

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

Doodley Doodles Vol 14

A post shared by Mr Doodle (@mrdoodle) on

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Modę tworzą ludzie. Jest to zjawisko społeczne, które dotyczy każdego w mniejszym lub większym stopniu. To rozpędzony mechanizm, napędzany energią stylistów, projektantów, modelek, bloggerów, trendsetterów. Odkrywamy tajemnice największych osobowości branży. W inspirujących wywiadach opowiadają o bodźcach, które stymulują ich do działania, o własnym stylu, o otaczającym ich środowisku. Rozmowy z osobowościami świata mody zawierają ciekawe prognostyki i poruszają zjawiska angażujące uwagę. Mówiąc o ludziach pragniemy pokazać nie tylko mainstream. Odważnie demonstrujemy stylizacje osób śledzących trendy i zachowujących własny, niepowtarzalny styl. Przekazujemy krótkie newsy oparte na fotografiach. Chętnie prezentujemy szyk prosto z ulic światowych stolic mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności