brak kategorii

I jak Innowacja

07.11.2016 Patryk Chilewicz

I jak Innowacja

Największą nowością są poduszeczki umieszczone w modelach szpilek. Ukryte we wkładce, więc gołym okiem niedostrzegalne. Natomiast już pierwsze przymierzenie dowolnego egzemplarza gwarantuje mile zaskakujące doznanie. Poduszeczka przynosi wsparcie stopie w miejscu najbardziej obciążonym przez całe ciało, co gwarantuje odczuwalną różnicę. Ponadto zastosowanie skóry naturalnej wysokiej jakości nie tylko z zewnątrz, lecz również wewnątrz sprawia, że w miarę użytkowania but dopasowuje się do kształtu danej stopy i nie blokuje dostępu powietrza. Skóry, z których powstała kolekcja, pochodzą w najlepszych garbarni we Włoszech i Brazylii, natomiast produkcja butów zlecona została sprawdzonym zakładom, m.in. w Brazylii. A każdy wielbiciel dobrego obuwia wie, że te kraje słyną z produkcji na najwyższym poziomie.

Innowacyjne spojrzenie na możliwości produkcji daje część kolekcji męskiej. Siedem modeli (m.in. monki) zostało stworzonych ręcznie w Hiszpanii. Z tych egzemplarzy marka 3i jest szczególnie dumna. Świadomość, w jaki sposób są wykonane, daje noszącemu poczucie wyjątkowości. Nawet jeśli tylko on o tym wie. Co natychmiast przywodzi na myśl domy mody z kilkudziesięcioletnią tradycją, właśnie w ten sposób zdobywające serca klientów.


Szybkie reagowanie na najświeższe tendencje to także element innowacyjnego podejścia do budowania kolekcji. 3i z zainteresowaniem spogląda w stronę światowych wybiegów i z powodzeniem odnajduje kompromis między odważną modą a codziennymi potrzebami. Kładzie spory nacisk na śledzenie trendów oraz ich późniejszą interpretację w zgodzie z własną ideą. Dana tendencja nigdy nie dominuje w kolekcji, raczej zaznacza swoją obecność, nie wchodząc w drogę głównym założeniom marki. Zatem dyskretnie pojawia się styl boho, nowoczesny minimalizm czy wreszcie pochwała ręcznego rzemiosła.


Nowoczesne podejście dotyczy także samej prezentacji kolekcji. To nie są statyczne sylwetki sfotografowane na tle ściany, lecz bohaterowie z krwi i kości, przedstawieni w biegu. Dokładnie tacy, do jakich skierowana jest kolekcja „City Vibes”. Pełni energii, przemieszczający się w tempie narzuconym przez duże nowoczesne miasto. Uwiecznieni na zdjęciach kampanii przez Asię Typek – jedną z najbardziej znanych polskich kronikarek stylu ulicznego.