Huda Beauty wkracza do Polski! Premiera kosmetyków internetowej królowej makijażu już niedługo w Sephorze

„Królowa makijażu”, „najbardziej wpływowa blogerka urodowa na świecie”, „sprytna bizneswoman” – to tylko niektóre określenia, jakimi prasowe i internetowe tytuły określają Hudę Kattan, makijażystkę, vlogerkę i gwiazdę Instagrama, która popularność w mediach społecznościowych przełożyła na bajecznie prosperujący, urodowy biznes. Założona przez nią w 2013 roku i bijąca rekordy popularności marka, już lada dzień dołączy do coraz bogatszego portfolio polskiej Sephory.

Sephora bardzo nas ostatnio rozpieszcza i powoli spełnia nasze wszystkie, urodowe marzenia – w zeszłym roku wprowadziła do Polski długo wyczekiwanego NARSa, a w tym umożliwiła i umożliwi polskim klientkom korzystanie ze wszystkich dobrodziejstw sygnowanych marką Becca czy Kat von D. Do tego zacnego grona już lada dzień dołączy kolejny gigant i ulubieniec urodowych blogerek z całego świata – Huda Beauty, czyli marka założona 4 lata temu przez gwiazdę Internetu, Hudę Kattan.

Jeśli jesteście zagorzałymi fankami Instagrama i urodowych vlogów, na pewno znacie ją doskonale. Z prawie 21 milionami (!) obserwujących na Instagramie oraz prawie dwoma milionami subskrybentów na YouTubie, Kattan jest jedną z największych (jeśli nie największą) gwiazdą i najbardziej wpływową postacią urodowej blogosfery. Zdaniem wielu, sekret tak dużej popularności tkwi w tym, że na wszystkich swoich platformach Kattan jest niezwykle autentyczna: śmieje się, jak każda z nas przygotowując makijaż robi błędy i otwarcie mówi o swoich wadach. Ma także niezwykłą smykałkę do biznesu, a rozpoznawalność w Internecie szybko przełożyła na genialnie prosperujący interes w postaci marki kosmetyków.

Początki Huda Beauty sięgają 2013 roku, a pierwszym (i w tamtym momencie jedynym) produktem wprowadzonym na rynek były sztuczne rzęsy, które błyskawicznie stały się hitem na Środkowym Wschodzie i w USA. Uwielbia je sama Kim Kardashian, przez bardzo długi czas były także najlepiej sprzedającym się produktem w amerykańskiej Sephorze. Rozwój firmy był więc tak naprawdę kwestią czasu, a dziś Huda Beauty to już pełne spektrum produktów – palety cieni, zestawy do konturowania, rozświetlacze i matowe szminki podbijające serca urodowych vlogerek na całym świecie. Polska Sephora ogłaszając wprowadzenie marki do swojej oferty nie podała niestety dokładnej daty premiery, jednak za pośrednictwem jej strony internetowej możecie zapisać się do newslettera, dzięki któremu nie przegapicie tego wyjątkowego momentu.

Nie możemy się doczekać!

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora

W dniach 28-30 września w centrum handlowym Arkadia w Warszawie trwał jak co roku Sephora Trend Report! Podczas tegorocznej edycji uczestniczki mogły przejść przez kosmetyczne warsztaty, zapisać się na modelowanie brwi czy włosów, pomalować paznokcie najmodniejszymi kolorami czy przejść makijażową metamorfozę pod okiem specjalistów. W tym wszystkim nie zabrakło najgorętszych trendów, które musicie wypróbować na sobie tej jesieni!

Makijażowe trendy na jesień 2018 według Sephora
_JED9142

BLASK

Już od wiosny 2018 na naszych twarzach gości blask, a rozświetlacz jest naszym największym przyjacielem. Nakładamy go na wszystkie części twarzy, które naturalnie odbijają światło. Również jesienią chcemy błyszczeć! Marc Jacobs wprowadza rozświetlacz do całego ciała O!Mega Glaze All-over foil luminizer w dużym złotym kompakcie. Za pomocą specjalnego pędzla nałożymy go na twarz, szyję, ramiona i dekolt. W ofercie marki pojawią się również kremowe cienie do powiek See-quins Glam Glitter w 6 połyskujących odcieniach, które będą stanowiły idealne dopełnienie look’u. Największą zmianą jeśli chodzi o rozświetlacze jest ich kolorystyka – w tym sezonie złoto ustępuje miejsca srebru! Pasuje ono każdej karnacji i idealne podkreśla nasze naturalne piękno. Jak zapewniają makijażyści Sephora Collection srebrem będziemy pokrywać ciało, twarz i powieki. Za najnowszym trendem podążyła już marka Fenty Beauty by Rihanna, w której ofercie znajdziemy rozświetlacz do ciała Diamond Bomb All-Over Diamond Veil czy błyszczyk o diamentowej poświecie, który idealnie nada się jako top na wszystkie szminki.

Od pokazu Giambattista Valli wiosną nie rozstajemy się również z brokatem, który króluje na naszych powiekach zarówno jako punktowy akcent, ale i potrafi pokryć całą jej powierzchnię. Co odważniejsze z nas kładą go na usta, dając swojemu makijażowi nieziemski charakter. Brokatowy trend pozostaje z nami na dłużej – swoje produkty z drobinkami szuje dla nas chociażby marka Make Up For Ever. Po przygotowaniu ciała specjalną bazą brokat będzie pokrywał najmniejszy skrawek naszej skóry, a ten efekt jest jak najbardziej pożądany!

KOLOR

Tej jesieni pragniemy też koloru, przede wszystkim na naszych ustach! Może być to mat, choć idzie on ramię w ramię z naturalnym połyskiem. Marki nie zawodzą w tej kwestii i rozpieszczają nas nowymi kolorami swoich bestsellerów. Fenty Beauty wprowadza cztery nowe odcienie swojej  kultowej farbki do ust Uncensored – pudrowy Uncuffed i Unbutton, brązowy Unveil i czarny Uninvited. Również Kat Von D urozmaica kolorystykę swoich super-trwałych szminek o brązowe odcienie. Największym novum jednak jest bez wątpienia nowość od YSLRouge Pur Couture The Slim to pierwsza dostępna na rynku szminka o kwadratowym kształcie. Innowacyjna forma powoduje, że dokładne wyprofilowanie ust będzie proste jak nigdy. Najchętniej pokrywamy je brązami i czerwieniami. Porządane jest również połączenie matowych produktów z błyszczykami – tworzymy na naszych ustach kolorową bazę, którą wieńczymy przezroczystym błyszczykiem. Efekt wow gotowy!

BRWI

W swoim codziennym makijażu kobiety pomijają często modelowanie brwi, co powoduje, że nie jest on kompletny. Jeśli uważacie, że nie macie na to czasu albo po prostu nie umiecie tego robić, z pomocą przychodzi marka Benefit Cosmetics. Brow Contour to 4 kredki w jednej, dzięki czemu bez problemu w szybki i łatwy sposób wymodelujemy nasze brwi. Jeszcze ostatnio dążyłyśmy, by były zwichrzone i rozczesane, teraz jednak mają być idealnie wyprofilowane i wypełnione. Warto również pamiętać, że nie ma idealnego makijażu bez dobrze dobranej fryzury. Pomimo, że jest to kwestia bardzo indywidualna, warto wiedzieć, że jesienią 2018 chcemy, żeby nasze włosy miały jak największą objętość.

PIELĘGNACJA

Pamiętajmy również, że podstawą modnego i udanego makijażu jest zdrowa i zadbana skóra. Nałożenie nawet najdroższych i najlepszych składowo kosmetyków na nieoczyszczoną cerę nie przyniesie oczekiwanych efektów. Dla uzyskania pięknego blasku musimy regularnie nawilżać twarz i ciało, żeby wyglądało rześko i zdrowo. Warto też chronić skórę przed złymi czynnikami otoczenia. Tutaj na ratunek przybywa marka Estee Lauder, której krem pod oczy Advanced Night Repair Eye Synchronized Complex cofa negatywne skutki niebieskiego światła pochodzącego z naszych smartfonów.

Jesienią w sklepach Sephora czeka na nas wiele nowości. Nie zabraknie wśród nich produktów do makijażu, ciała czy włosów, a my nie możemy się doczekać, żeby wypróbować wszystkie z nich!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Co kryje świat urody w wydaniu Fashion Post? Nasze podejście do tematu nie ogranicza się do modnego makijażu i dobrze dobranej fryzury. Pomysły czerpiemy z pokazów, gdzie kiełkują trendy. Analizujemy wybiegowe looki, wyciągamy wnioski i przewidujemy, co będzie naprawdę modne. Testujemy nowe produkty do makijażu, pielęgnacji twarzy i ciała oraz układania włosów. Podglądamy znanych makijażystów i fryzjerów. Rozmawiamy z ekspertami i pytamy ich o stylizacyjne tricki. Kochamy też piękne perfumy – sprawdzamy nowe zapachy i podpowiadamy, które nuty zawróciły nam w głowach. Od idealnego szamponu i odżywki, przez najlepsze kosmetyki do pielęgnacji i układania włosów, po podkłady, szminki i cienie do powiek – dzięki nam dowiecie się, co jest niezbędnym must-have’m tego sezonu i od razu zrobicie zakupy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności