House. Best. Christmas. Ever. – świąteczna kampania House

Pora na zimową rewolucję w Twojej szafie. Nowa kolekcja House jest już dostępna. Legenda głosi, że pierwsza gwiazdka nie zaświeci, jeśli nie wyczekuje się jej w świątecznym swetrze. Przygotuj się na jej nadejście i oczaruj najbliższych niezwykłymi prezentami wraz z House!

House. Best. Christmas. Ever. – świąteczna kampania House
BEST. CHRISTMAS. EVER. - House (1)

Wśród kolorów nowej kolekcji rządzi czerwień, ale także granat, szary melanż, intensywna zieleń i biel. Jak co roku House przygotował wiele wzorów bożonarodzeniowych swetrów, bluz i koszulek z humorystycznymi hasłami i postaciami, np. ciasteczkowym ludzikiem czy bałwanem. Must-have dla niego, to koszule w gwiazdkowe aplikacje oraz świecące swetry. Damska odsłona kolekcji, to również dzianiny z świątecznymi wzorami oraz ciepłe polarowe bluzy i onesie. Hitem kolekcji są t-shirty z bohaterami filmu, który znają wszyscy – „Kevin sam w domu”. Natomiast całkowita nowość, to dziecięce ubranka, które pozwalają na tworzenie zestawów, bazujących na tym samym motywie – dla niej, dla niego i dla najmłodszych.

Skoro święta tuż, tuż, to pora oczywiście na prezenty! W salonach i online znajdziesz masę pomysłowych akcesoriów: zestawy biżuterii, etui na telefony, termofory, kubki, pantofle, szlafroki z uszami, opaski z czapką Mikołaja, nietypowo zapakowane skarpetki, a nawet ubranka dla piesków oraz inne gadżety, które idealnie sprawdzą się pod choinką i sprawią wiele radości Twoim bliskim.

Sesja zdjęciowa w przewrotny sposób przedstawia przygotowania do świąt, podczas których nie wszystko musi wyjść perfekcyjnie. W końcu każdemu mogą przypalić się pierniczki, a zapakowanie prezentu to nie taka prosta sprawa. Najważniejsza jest dobra zabawa i czas spędzony w gronie rodziny i przyjaciół.

Niech te święta będą najlepsze!

 

Credits:

Modele:

Alisa Kazimierska / SL MEDIA

Kornelia Tałajczyk / Avant Management

Marcel Korusiewicz / Model Plus

pies Django

Fotograf:Borys Borecki / Marketing House

Włosy:Anna Świerczyńska

Produkcja i stylizacje:Marketing House

ZobaczSchowaj komentarze

„Kler” – kasowy sukces w polskich kinach

Ten film zdecydowanie najmocniej namieszał w ostatnim czasie w polskich mediach. „Kler” Smarzowskiego to film przez niektórych wyczekiwany, przez innych z kolei znienawidzony i niewygodny. Koniec końców nie można odmówić mu sukcesu. W pierwszy weekend wyświetlania w polskich kinach zanotował rekordowy wynik oglądalności, przekroczył magiczną granicę miliona widzów. Wcześniejszym rekordzistą był film „Pięćdziesiąt twarzy Grey’a”.

11322578-kler-fot

Za tym fantastycznym wynikiem stoi jednak o wiele więcej niż skuteczna kampania reklamowa czy dobre recenzje. Film wywołał ogólnopolską dyskusję na temat prawdziwości pokazywanym wydarzeń oraz odwiecznego polskiego problemu, czy taką świętość jak Kościół można pokazywać w negatywnym kontekście.

Również sam Kościół, czyli tytułowy „Kler” oraz jego zwolennicy wpłynęli na rekordowy wynik oglądalności. Obsesyjny, niemal paranoiczny strach przed produkcją niektórych mediów (np. Radia Gdańsk czy prezesa Telewizji Polskiej Jacka Kurskiego) tylko podsyciła ciekawość Polaków i zachęciła ich do obejrzenia filmu.

„Kler” jeszcze przed premierą został okrzyknięty filmem 30-lecia, nomen omen, właśnie nim został. W pierwszy weekend przekroczył barierę miliona widzów i pobił tym samym dokonania największych hitów ostatnich lat: „Pięćdziesiąt Twarzy Greya” (otwarcie 834 479 widzów), Gwiezdne wojny: Przebudzenie Mocy (otwarcie 789 568), „Listy do M. 3″ (otwarcie 775 817 widzów), „Pitbull. Niebezpieczne kobiety” z 2016 roku (otwarcie 767 519 widzów) i „Botoks” (otwarcie 711 906 widzów).

Możemy nawet posunąć się o stwierdzenie, że Smarzowski, twórca tego kontrowersyjnego dzieła pobił również sukces swoich własnych, poprzednich dokonań. „Drogówkę” w sumie obejrzało niewiele ponad milion widzów, a „Pod Mocnym Aniołem” niecałe 900 tys. „Wołyń’ za to może pochwalić się wyraźnie lepszym wynikiem: 1,45 mln widzów, co dotychczas pozostawało najlepszym wynikiem w dorobku reżysera.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności