Hot or not: Rihanna w dżinsowej spódnicy zamiast klasycznego topu

Barbadoska piosenka nie przestaje nas zaskakiwać w swoich pomysłach na  stylizacje. Tym razem znalazła zupełnie inne zastosowanie dla spódnicy z denimu. Zamiast ubrać ją w klasyczny sposób postanowiła założyła ją jak bluzkę. Różowy płaszcz, biała kamizelka, dżinsy i dżinsową spódnica ku naszemu zaskoczeniu tworzą naprawdę cieką i spójną całość.  Z doświadczenia wiemy, że cokolwiek na siebie założy Rihanna z miejsca staje się modne. Ciekawe czy tym razem trend na noszenie dżinsowej mini zamiast topu z miejsca zaskoczy. Podoba wam się taki sposób noszenia spódnicy? Głosujcie w naszej ankiecie

 

 

ZobaczSchowaj komentarze

Dokument o Rihannie – premiera już niedługo

Artystka pop próbuje ostatnio swoich sił w aktorstwie, wygląda na to, że za niedługo zostanie gwiazdą filmu o niej samej! W kinach pojawi się dokument o Rihannie.

Go?cie na Tygodniu Mody m?skiej w Pary?u – lato 2019

Urodziła się jako Robyn Rihanna Fenty 20 lutego 1988 roku w Saint Michael na Barbadosie. W wieku 15-u lat wzięła udział w przesłuchaniu zorganizowanym przez producenta muzycznego Evana Rogersa. „W chwili, gdy Rihanna weszła do pokoju, dwie poprzednie dziewczyny przestały istnieć.” Podczas castingu Rogersa zaśpiewała utwór Emotion autorstwa Destiny’s Child. Dalej wszystko potoczyło się już samo, wschodzącą wokalistka latała z Barbadosu do Nowego Jorku i z powrotem, by nagrywać demo swojej debiutanckiej płyty. Kiedy było już skończone, wysłano je do czołowych, amerykańskich wydawnictw. Jako pierwsza odpowiedziała wytwórnia Def Jam, demo trafiło do samego Jaya-Z (prezesa wytwórni), a ten od razu zaprosił młodziutką artystkę do siebie. Pierwszy singiel „Pon De Replay” osiągnął natychmiastowy sukces zajmując 2. miejsce na liście Billboard Hot 100, jednak nie cieszył się tym samym powodzeniem. Krytycy zarzucali wokalistce brak pomysłowości oraz przesadne inspirowanie się Beyoncé (dancehallowe rytmy porównywano do „Baby Boy” aktualnej żony Jaya-Z). Podobnie było z kolejnym albumem, który mimo hitów „SOS” i „Unfaithful” nie umocnił gwiazdy Rihanny. Przełom nastąpił dopiero w 2007 roku, gdy artystka wydała utwór „Umbrella” z gościnnym udziałem Jaya-Z. Piosenka z miejsca stała się przebojem, zajmując 1. miejsce na listach na całym świecie. Dzięki kolejnym albumom „Rated R”, „Loud”, „Talk That Talk”, „Unapologetic” i „ANTI” Rihanna stała się jedną z najważniejszych postaci na światowym rynku muzycznym i najbardziej wpływową artystką świata. Od kilku lat próbuje swoich sił jako aktorka, jest też właścicielką firmy kosmetycznej Fenty Beauty by Rihanna.

Wygląda na to, że wszyscy będziemy mogli podejrzeć życie Rihanny od kuchni, bo właśnie podano do mediów informację, jakoby już niedługo miał ukazać się dokument o sławnej wokalistce pop. Za jego reżyserię odpowiada Peter Berg (twórca takich filmów jak „Ocalony”, „Battleship: Bitwa o ziemię”, „Friday Night Lights”). Prace nad dokumentem ruszyły w 2016 roku i według doniesień będzie gotowy w październiku tego roku. Pozostaje nam tylko czekać.

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności