Burberry startuje z wystawą fotograficzną „Here We Are”, ukazującą styl życia Brytyjczyków

Burberry właśnie ogłosiło swoją najnowszą wystawę fotograficzną zatytułowaną „Here We Are”, która ma się otworzyć podczas londyńskiego Fashion Weeku. Jak zapowiadają twórcy, ekspozycja składająca się z ponad 200 zdjęć ma przedstawiać brytyjski charakter i styl życia.

Wystawa odbędzie się na trzech piętrach domu mody w Old Sessions House znajdującego się w Clerkenwell, w Londynie. Ekspozycja ponad 200 ujęć obejmuje prace około 30 znakomitych fotografów, w tym między innymi Dafydda Jonesa, Billa Brandta czy Shirleya Bakera.

Christopher Bailey, dyrektor domu mody Burberry przyznał, że kiedy razem ze swoim zarządem zaczęli myśleć nad kuratorami wystawy „Here We Are”, wiedział, że chce wręcz celebrować pewien nurt brytyjskiej fotografii, który od zawsze kochał. Nurt uwielbiany przez zarządcę Burberry to gałąź fotograficzna, która ma w swojej filozofii dokumentować różne rody, klany i klasy, przyczyniające się do ukształtowania Wielkiej Brytanii. Dodatkowo Bailey wyznał, że był to dla niego niesamowity przywilej móc zebrać w jedną całość kolekcję zdjęć, które miały na niego tak ogromny wpływ w przeciągu ostatnich lat. Jak mówi, fotografie te w idealny sposób przedstawiają portret brytyjskiego życia, we wszystkich niuansach – od tego przyziemnego po niezwykle wyjątkowy, piękny, ale zarazem surowy. Projektant dodaje także, że duch zebranych fotografii pokierował wrześniową kolekcją domu mody – czasem ironiczny, czasem łagodny, ale zawsze szczery.

Kuratorem wystawy będzie Lucy Moore – pisarka oraz dyrektor księgarni niezależnej mody i fotografii Claire de Rouen, a także  brytyjski fotograf Alasdaira McLellana, który niedawno został ogłoszony jako nowy kreatywny współpracownik Burberry.

Dopełnieniem całej wystawy ma być miejsce poświęcone na wydarzenia i aktywności, włączając w to tymczasową wersję całodniowej kafejki Burberry – Thomas’s oraz księgarni Claire de Rouen.

Pokaz zarówno damskiej, jak i męskiej kolekcji przewidziany jest na 16. września, natomiast wystawa będzie dostępna od 18. września aż do 1. listopada. Musicie to zobaczyć!

ZobaczSchowaj komentarze

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Czy są tu fani winylowych figurek? A może wielbiciele twórczości znakomitego artysty Jean-Michel Basquiata? Jeśli tak to mamy dla was wspaniałą wiadomość. Do sprzedaży trafiła właśnie wyjątkowa kolekcja.

Kolekcja wyjątkowych winylowych figurek z pracami Jean-Michel Basquiata

Po styczniowej współpracy z Medicom Toy dzieło Jean-Michel Basquiat pojawi się na innym zestawie zabawek z limitowanej edycji, tym razem wyprodukowane przez markę Kidrobot. Ten kolekcjonerski producent właśnie wydał zestaw 18 „Dunny” figur, ozdobionych pracami nowojorskiego artysty. Kidrobot ożywia sztukę wyjątkowego artysty dzięki nowej kolekcjonerskiej, kilkunasto centymetrowej serii figurek. Każda z wysokiej jakości winylowych postaci Dunny’ego z tej serii pomalowana jest w jeden z najbardziej charakterystycznych obrazów Basquiata.

Jean-Michel Basquiat jest jednym z najbardziej znanych artystów swojego pokolenia. Pomimo stosunkowo krótka kariera artystyczna, trwającej od końca lat 70. do 1988 roku, kiedy to zmarł w wieku 27 lat, uważany jest jednego z najważniejszych artystów XX wieku. Prace Basquiata są ostre i surowe, a dzięki odważnemu łączeniu kolorów i kompozycji zachowują równowagę pomiędzy pozornie sprzecznymi siłami, takimi jak kontrola i spontaniczność, groźba i dowcip, miejskie wyobrażenie i prymitywizm. Marka Basquiat uosabia wartości i aspiracje młodej, międzynarodowej kultury miejskiej.

Od czasu odejścia artysty w 1988 r. jego praca chętnie wykorzystywane przez różne marki. Prace Basquiata pojawiły się już m.in na koszulkach marki Uniqlo, a nawet butelkach tequili. W 2013 roku Supreme wyprodukował kapsułową kolekcję, w skład której weszły koszulki i kurtki ozdobione niepowtarzalnym dziełem artysty.

Jeśli macie ochotę zaprosić sztukę Basquiata do własnego domu zajrzyjcie na stronę Kidrobot, i kupicie figurkę (11,99 dolarów/ sztuka).

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności