Gucci zaprezentowało podróżniczą aplikację, która zachwyca

Gucci po raz kolejny postanowiło zaskoczyć świat mody i sztuki. Kultowa marka wypuściła właśnie aplikację na smartfony, która ucieszy nie tylko fanów włoskiego giganta, lecz także tych zainteresowanych podróżami i sztuką. Świetnie!

Gucci zaprezentowało podróżniczą aplikację, która zachwyca

Aplikacja skupia się na wpływach kulturowych i historycznych, które inspirują Gucci – zarówno pod obecnym szefostwem Alessandro Michele, jak i w przeszłości. To jednak nie tylko zbiór detali i ciekawostek, które posłużyły za punkty wyjścia kolejnych kolekcji, lecz kompletne i bardzo ciekawe informacje wydobywające, które wydobywają zarówno esencję marki, jak i ważne momenty w historii i historii sztuki.

Urządź swoje mieszkanie z Gucci!

Gucci Places jest wyposażony w geolokator, który przyda się osobom podróżującym po świecie i uporządkuje ich wiedzę. Merytoryczne wskazówki opatrzone pięknymi zdjęciami sprawią, że każda podróż zyska nowy wymiar z jednej strony pokazujący świat Gucci, a z drugiej po prostu w przystępny sposób edukujący.

Nie jest tajemnicą, że sztuka ma wielki wpływ na Michele i jego projekty. Świetnie, że postanowił podzielić się swoją wiedzą z innymi. Tym samym po raz kolejny udowodnił, że moda to nie tylko ciuchy i biznes skupiony na lansie. Brawo!

ZobaczSchowaj komentarze

Zobaczcie nową kampanię Gucci inspirowaną sztuką kolekcjonowania

Dyrektor kreatywny Alessandro Michele oraz fotograf Glen Luchford nierozerwalnie współpracują ze sobą od kilku sezonów. W ich wspólnych kampaniach widzieliśmy już wszystko – UFO, protestujących studentów, krowy czy egzotyczne ptaki. I gdy tylko wydawało nam się, że nie zdołają nas niczym zadziwić, nadeszła kampania na jesień 2018…

Zobaczcie nową kampanię Gucci inspirowaną sztuką kolekcjonowania

Najnowsza jesienna kampania nosi nazwę Gucci Collectors. Na zdjęciach wykonanych przez Glena Luchforda mamy okazję podziwiać m.in. Stellę Lucię, jedną z ulubienic Alessandro Michele. Modele pozują na tle przeróżnych zebranych przedmiotów, takich jak samochodziki, obrazy, antyki, peruki, wypchane zwierzęta i ramki wypełnione martwymi motylami.

Informacja prasowa Gucciego opisuje to zjawisko jako „idiosynkratyczną kurację”, choć inni zwyczajnie nazywają to zbieractwem. Kampania ma na celu wyzbycia się negatywnych opinii wobec praktykujących takie hobby. Zgodnie z ideą obraz kampanii „promuje pogląd, że ci, których większość uważa za dziwaków, są często najbardziej interesującymi i kreatywnymi ludźmi, a ta prawdziwa indywidualność jest powodem do dumy”.

Patrząc na prywatny Instagram dyrektora kreatywnego skłonni jesteśmy twierdzić, że mocny wpływ na stworzenie kampanii miały jego własne skłonności do zbierania przeróżnych przedmiotów. Bardzo często na zdjęciach możemy podziwiać kolekcje dzieł sztuki czy biżuterii w stylu vintage.

 

A post shared by Alessandro Michele (@lallo25) on


Zakupy


ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Tworzymy własną mapę modnych miejsc. Podpowiadamy, dokąd warto się udać będąc w Londynie, Paryżu, czy Lublinie. Odkrywamy przestrzenie znane i nieznane mieszkańcom oraz obieżyświatom. Docieramy do miejskich zakątków tętniących życiem towarzyskim i kulturalnym. Przybliżamy ich charakter. Niekiedy są to strefy bardzo prywatne, przytulne, gdzie w powietrzu unosi się atmosfera przyjaźni. Innym razem to przestrzenie doniosłe, o monumentalnym charakterze, prezentujące sztukę wysoką. Bazując na własnym doświadczeniu tworzymy specyficzne przewodniki po miastach Polski i świata. Zamieszczamy w nich informacje, gdzie można smacznie zjeść, gdzie udać się na zakupy, gdzie zatrzymać się na nocleg. Subiektywnie opowiadamy o miejscach, których próżno szukać w topowych przewodnikach.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności