Gucci rusza z uniwersyteckim laboratorium badań

Kolejny miesiąc, kolejna wyjątkowa inicjatywa Gucci. Tym razem nie chodzi jednak o sprawy związane z rynkiem beauty, wzornictwem czy zaskakującymi kolaboracjami, a o projekt naukowy, który włoska marka powoła do życia wspólnie z jedną z najlepszych włoskich uczelni – uniwersytetem Bocconi w Mediolanie. „Gucci Research Lab” bo tak brzmi jego nazwa, będzie 3-letnim programem researchowym, który nie tylko przeanalizuje biznesowe aspekty działania tego domu mody, ale przede wszystkim w sposób naukowy udowodni, jak bardzo oddziałują one na jego globalny i finansowy sukces.

O wyjątkowym podejściu Gucci do prowadzenia biznesu oraz będących filarem przedsiębiorstwa struktur czy działających w jego ramach zasobów ludzkich pisaliśmy nie raz. Zdaniem wielu specjalistów, ale także osób blisko związanych z marką to właśnie one w połączeniu z osobliwą kreatywną wizją Alessandro Michele powodują, że Gucci z kwartału na kwartał notuje coraz większe zyski i przoduje w niemal wszystkich rynkowych klasyfikacjach. Swoje doświadczenie, zasoby oraz dostępne dane włoska marka przeniesie teraz na pole typowo naukowe, a konkretnie na 3-letni program researchowy, który powoła wspólnie z mediolańskim uniwersytetem Boccioni i który pokaże, jak marki luksusowe ewoluują i powinny ewoluować w pełnym wyzwań XXI wieku.

Trzyletni Gucci Research Lab, bo taką nazwę otrzymał program, będzie tworzony przez czterech uniwersyteckich profesorów, nad którymi kierownictwo będzie sprawował Dyrektor Laboratorium, co oznacza, że będzie miał on strukturę bardzo zbliżoną do większości laboratoriów wchodzących w skład uczelni wyższych. Wszystkie zgromadzone wnioski będą prezentowane rocznie w specjalnie wydawanej broszurze, a dostęp do nich będą mieli zarówno akcjonariusze marki, jak i szeroka publiczność. Osią programu została kultura prowadzenia organizacji, co w praktyce oznacza nacisk położony na kierowanie zasobami ludzkimi, stopień i kreowanie zaangażowania po stronie pracowników, statystyki dotyczące podejmowania ryzyka na różnych etapach działania firmy, tempo podejmowania decyzji czy programowanie – słowem, tak zwane „umiejętności miękkie” organizacji (ang. soft skills), które ulepszają warunki do optymalnego działania pracowników i, co oczywiście za tym idzie, całej firmy. Gucci doskonale bowiem zdaje sobie sprawę z tego (i pokazało to nie raz), że u podstaw każdego pełnowymiarowego sukcesu leżą jednostki ludzkie, a środowisko pracy może w taki sam sposób przyczynić się do globalnego sukcesu marki, co jej sromotnej porażki.

 

ZobaczSchowaj komentarze

Ubierz swoją przestrzeń, czyli wnętrzarska kolekcja domu mody Gucci

Fani pomysłów Alessandro Michele będą wniebowzięci, gdyż oferta domu mody Gucci poszerzyła się o produkty wnętrzarskie! Co znajdziecie w kolekcji Gucci Décor i ile będzie Was to kosztować?

Alessandro Michele wie jak skraść nam serce. Pełne intensywnych barw i wzorów nawiązujących do historii kultury włoskiej dekoracje wnętrzarskie to coś, czemu nie możemy się oprzeć. Eklektyczna kolekcja została zaprojektowana by klienci Gucci mogli ubrać także swoją przestrzeń.

„Nie chodzi o to, aby dać przepis na konkretny dekoracyjny wygląd, ale by zapewnić elementy, które można dostosować do przestrzeni mieszkalnej.”

Włoski dom mody również udostępnił na swoim Instagramie serię ilustracji artysty Alexa Merry przedstawiających nową wnętrzarską linię.

W kolekcji znajdziemy pięknie zdobione zapachowe świece oraz kadzidła. To właśnie one należą do najtańszych produktów Gucci Decor, ich ceny bowiem zaczynają się od 190 euro. Później robi się ciekawiej. Najdroższy przedmiotem w ofercie jest jedwabny parawan o wartości 30 tysięcy euro. Piękno ma swoją cenę Gucci doskonale o tym wie. Bardzo ciekawym elementem linii są także ręcznie wykonane w Toskanii tapety.

Które elementy kolekcji wybralibyście do swoich mieszkań?

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności