Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Miłość branży mody do kultowych trendów sprzed lat jak widać nie maleje. Po kilku sezonach zdominowanych przez motywy rodem z lat 90., projektanci postanowili sięgnąć po coś „nowego”. Teraz, to lata 80. wracają do łask, a coraz więcej marek wprowadza do sprzedaży projekty z tamtych czasów. Ostatnio do tego grona dołączył Reebok Classic, który nie tylko odświeżył kultowy model swoich butów Workout Vintage, ale przy okazji zaprezentował swoją nową ambasadorkę – Gildę Ambrosio.

Gilda Ambrosio gwiazdą kampanii Reebok Classic!

Od kiedy sneakersy weszły na „salony”, większość kobiet porzuciła swoje wysokie do nieba szpilki na rzecz wygodnego obuwia. Nie ma się co dziwić, że od kilku lat sportowe buty nie znikają z pierwszych stron magazynów modowych, a niemal każda dekada w drugiej połowie XX wieku została zdefiniowana przez inny model sneakersów. Czasy świetności Reeboka przypadły akurat na lata 80., kiedy białe sneakersy z charakterystycznym logo nosili bohaterowie tak kultowych filmów jak „Powrót do przyszłości” czy „Dzień wolny Ferrisa Buellera”

Model Workout Vintage zadebiutował na rynku w 1987 roku jako innowacyjne buty treningowe, a w tym roku mija równo 30 lat od ich premiery. Właśnie dlatego, Reebok Classic postanowił ponownie wprowadzić je do swojej oferty, w dodatku po raz pierwszy w wersji damskiej. Nowej odsłonie modelu towarzyszy również kampania, której twarzą została włoska it-girl Gildia Ambrosio, założycielka marki Attico. Tym samym, Ambrosio dołączyła do grona innych ambasadorek marki jak Ariana Grande, Gigi Hadid czy ostatnio Victoria Beckham. Model Workout Vintage będzie dostępny w sprzedaży od 14 grudnia na stronie reebok.com oraz w wybranych salonach. Czekamy!

ZobaczSchowaj komentarze

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Agnieszka Rosa serwuje nam wspomnienie wakacji w nowej kolekcji biżuterii, którą pokochały Polki! My zakochaliśmy się także w kampanii zapowiadającej tę minimalistyczną linię. Każdy element kolekcji to małe dzieło sztuki, wykonywane ręcznie z wielką precyzją.

Zmysłowa kampania ROSA na jesień-zimę 2018/19

Jak zwykle projektantce udało się utrzymać minimalistyczny styl zamknięty w bardzo artystycznej formie. To prawdziwa uczta dla osób, które cenią sobie dbałość o szczegóły i nienachalne zdobienia.

W kolekcji znajdziemy pierścienie i sygnety z rzeźbionymi kamieniami: inkrustowany złotym księżycem lapis lazuli czy precyzyjnie oddany w onyksie wianuszek róż.  Zatopione w złocie perły przenoszą nas w morską podróż, także za sprawą złotych struktur wzbogaconych blaskiem brylantów.

Nastrój kolekcji doskonale oddaje artystyczna kampania autorstwa Agnieszki Kuleszy i Łukasza Pik. Malarskie portrety uwiecznione na kliszy podkreślają sensualność i zmysłowość biżuterii.

Nowa kolekcja dostępna będzie w sprzedaży od 27 września, w sklepie stacjonarnym w Warszawie, oraz we wkrótce otwartym butiku w Poznaniu oraz sklepie online.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności