Giganci wycofują swoje reklamy z YouTube’a – dlaczego?

Większość z nas kojarzy YouTube’a ze śmiesznych filmików ze zwięrzetami, teledysków czy vlogów. Jednak kilka dni temu okazało się, że serwis ten ma bardzo mroczną stronę, która właśnie ujrzała światło dzienne. Na YouTubie znajduje się bowiem szereg kanałów z co najmniej nieodpowiednimi treściami, przed którymi wyświetlane były reklamy takich marek jak między innymi adidas, Mars czy Lidl. Reakcja firm była natychmiastowa, a ich reklamy błyskawicznie zostały wycofane z portalu.

O jakich nieodpowiednich treściach mowa? Jak się okazuje, na YouTubie istnieje wiele kanałów, których klipy przedstawiają brutalne i niepokojące sceny, często z udziałem dzieci. Filmiki te wielokrotnie były wyświetlane po kilkanaście milionów razy, ale najbardziej przerażająca jest sekcja komentarzy, w których nie brakowało niewybrednych treści internetowych pedofili. Marki, których reklamy wyświetlano przed takimi scenami, uznały, że ta sytuacja jest niedopuszczalna i zażądały natychmiastowego wycofania swoich treści z YouTube’a i Google. Wśród nich znalazły się adidas, Mars, Lidl, HP, Diageo, Cadburry, Deutsche Bank czy Now TV.

Przedstawiciele firm Mars oraz adidas oznajmiły, że dopóki sprawa nie zostanie dokładnie wyjaśniona, to ich reklamy nie wrócą do żadnego z serwisów. YouTube w odpowiedzi na skandal póki co zablokował możliwość komentowania pod wspomnianymi filmikami oraz będzie pracował nad bardziej skutecznym algorytmem, który umożliwi monitorowanie oraz szybkie usuwanie takich treści. My zastanawiamy się tylko jak serwis o randze YouTube’a mógł przeoczyć coś takiego i nie reagować, dopóki ktoś nie zwrócił uwagi na całą sprawę.

ZobaczSchowaj komentarze

Wypadki przy filmowych produkcjach. Sprawdźcie czy wiedzieliście, które gwiazdy stanęły oko w oko z niebezpieczeństwem

Nie od dziś wiadomo, że stworzenie filmu to wiele wyzwań i trudności. Spotyka je na swojej drodze zarówno reżyser, aktor, ale także gaffer (główny oświetleniowiec) czy statysta. Niektóre z nich to sytuacje niebezpieczne, z których twórcy wychodzili cali, bądź czasami …niestety nie. Historii i legend na ten temat krąży w branży i w sieci wiele. Przedstawiamy Wam te wedłyg z nas najciekawsze.

Wypadki przy filmowych produkcjach. Sprawdźcie czy wiedzieliście, które gwiazdy stanęły oko w oko z niebezpieczeństwem
Daniel Craig
Podczas kręcenia Casino Royal, czyli pierwszego filmu z serii o Jamesie Bondzie, w którym tytułową rolę zagrał Daniel Craig, nie obyło się bez wielu przykrych sytuacji dla aktora. Na początku musiał zmierzyć się z ostrą krytyką fanów i widzów, którzy surowo oceniali wygląd gwiazdy nie pasujący do agenta 007. Dodatkowo na samym planie, podczas sceny walki wręcz, doznał bolesnych obrażeń. Jego filmowy wróg tak wczuł się w swoją rolę, że zadany przez niego cios naruszył i stłukł żuchwę Craiga oraz doprowadził jedynki aktora do chwiania. Niektóre plotki mówią nawet, że zęby tak się chwiały, że wypadły…
ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności