Enteliér: z pasji do piękna

Małgorzata Wojciechowska, założycielka marki Enteliér jest idealnym przykładem na to, że chcieć naprawdę znaczy móc i nigdy nie jest za późno na spełnianie marzeń i realizowanie swoich celów. Niegdyś pracująca w branży bankowości, dziś kradnie serca modnych Polek swoją wizją kobiecej i ponadczasowej mody.

Co jakiś czas na polskim rynku pojawiają się marki, które mimo młodego stażu, błyskawicznie torują sobie drogę do serc i szaf najmodniejszych dziewczyn, blogerek i influencerek. Jedną z ostatnich jest Enteliér – wyjątkowy modowy koncept wyrosły z pogoni za marzeniami i pasją, odwagi i chęci tworzenia tego, co zawsze było nam najbliższe. Projekty Małgorzaty Wojciechowskiej – założycielki i projektantki marki, pokochały już chociażby znane z fenomenalnego stylu Horkurks i Mariona Warda oraz klientki, które coraz chętniej odwiedzają butik usytuowany przy ulicy Mokotowskiej w Warszawie.

Małgorzata Wojciechowska, z którą niedawno mieliśmy okazję porozmawiać, na autorską markę przełożyła nie tylko indywidualną i ściśle sprecyzowaną wizję kobiecości, ale przede wszystkim lata doświadczenia, obserwacji i wiedzy na temat tego, jak kupują kobiety, czego poszukują w modzie, co je zniechęca, a co fascynuje. Łącząc artystyczną i pełną inspiracji wizję z nieco bardziej pragmatycznym podejściem, stworzyła brand, który z jednej strony oferuje wysoką jakość i ponadczasowy design, ale z drugiej nie stroni od trendów i sezonowości. To ważny i mający szansę na sukces krok, dzięki któremu Enteliér ma szansę trafić po pierwsze do miłośniczek klasyki, po drugie do kobiet nieśmiało zaczynających swoją przygodę z trendami oraz wreszcie po trzecie, fanek modnych rozwiązań, które sezonowe tendencje zawsze miksują jednak z bazowymi projektami o terminie ważności znacznie dłuższym niż rok czy dwa. Tak jest chociażby z występującą w dwóch wersjach kolorystycznych marynarką „Lungo”, która z jednej strony posiada dość klasyczny fason, z drugiej jednak urzeka modnymi w tym sezonie plisami (obecnymi na przykład w kolekcji Ellery czy Celine) i praktycznym podejściem do mody: może być bowiem noszona  jako żakiet, dzięki przedłużonemu krojowi jako sukienka, albo jako płaszcz.

Wszystkie propozycje Enteliér to wysokiej jakości ubrania, szyte w najlepszych szwalniach w Polsce, najwyższej klasy materiały sprowadzane w większości z Włoch i zauważalna na każdym etapie produkcji dokładność oraz dbałość o stosowane detale i technologiczne rozwiązania. To jednak przede wszystkim marka stworzona przez kobietę dla kobiet, które akceptują siebie, ale miewają swoje wątpliwości, które w sposób holistyczny eksponują swój styl i nastawienie do życia i które wiedzą, że ubranie mimo tego, że jest jedynie elementem większej całości, może być fantastycznym narzędziem wyrażenia własnego „ja”.

ZobaczSchowaj komentarze

Kiedy funkcjonalność spotyka się z designem. Polska marka Mandel skradła serca fashionistek!

Niełatwo jest być nowoczesną kobietą w miejskiej dżungli. Doskonale zdawała sobie z tego sprawę Monia Kalicińska, tworząc swoją autorską markę torebek Mandel. Jej projekty sprostają potrzebom każdej zabieganej fashionistki – skradły także serca naszej redakcji!

Potrzeba matką wynalazku! Pomysł na stworzenie marki narodził się kilka lat temu w Zurichu, kiedy Moni – wówczas architekt krajobrazu – zamarzyła się torebka, która jest w stanie pomieścić wszystkie must-have’y zapracowanej kobiety. Porzucając dotychczasowe zajęcia, Monia wróciła do Polski i rozpoczęła pracę nad Portphonetką – połączeniem torebki z etui na telefon.

Minimalistyczna, funkcjonalna, z wysokiej jakości skór – ponadczasowa!

Marka Mandel skierowana jest do kobiet, które cenią sobie organizację i porządek, a także potrzebują modnego, klasycznego dodatku. „Mandle” mają miejsce na wszystko co nam potrzebne podczas zabieganego dnia: telefon, dokumenty, pieniądze, karty, make-up czy klucze. I, co najważniejsze, wszystko to jest pod ręką dzięki licznym przegródkom! Co więcej, marka oferuje kilka sposobów noszenie torebek – na ramieniu, w talii czy przy sercu. Wymienne paski pozwalają dostosować ją do naszych potrzeb oraz stylizacji! Ultra-funckjonalność, elegancki design oraz autentyczność materiałów. Czy to idealny przepis na sukces na polskim rynku? Wiele fashionistek pokochało już tę markę, a my trzymamy za nią kciuki!

Po więcej szczegółów odwiedźcie ich oficjalną stronę internetową!

ZobaczSchowaj komentarze

Sprawdzamy gdzie kupić najpiękniejsze berety tej jesieni!

Moschino

Beret
836 zł

Femi Stories

Beret
149 zł

Lui Store

Beret
229 zł

Mango

Beret
69,90 zł

NA-KD

Beret
80,95 zł

Topshop

Beret
ok. 80 zł
Dzielimy się osobistymi przemyśleniami na temat mody, drobnych potknięć i wielkich gaf, małych sukcesów i spektakularnych zwycięstw osobistości tworzących świat wybiegów. Przedstawiamy własne opinie. Dajemy komentarz do aktualnych sytuacji. Poszukujemy ciekawych tematów, śledząc z uwagą bieżące wydarzenia i mając w pamięci historie ze świata mody. Nie pozostajemy obojętni wobec zmian. Bogaci w doświadczenie branżowe, tworzymy treści jakościowe z interesujących wątków. Prezentujemy nasz punkt widzenia, ale też skłaniamy do refleksji. Nigdy nie zamykamy tematu w sposób oczywisty. Zabiegamy o zachowanie marginesu wolności w treściach, gdyż cenimy różnorodność opinii i świadome, indywidualne postrzeganie mody.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności