Emily Ratajkowski w nowej roli!

Piękna modelka, aktorka i aktywistka, zadebiutowała w nowej roli. Nie filmowej. Została   nową ambasadorką produktów do pielęgnacji włosów marki Kérastase.

To była tylko kwestia czasu, zanim Emily Ratajkowski ze swoimi pięknymi, długi włosami zostanie wybrana do kampanii reklamującej linię kosmetyków do włosów. I stało się wczoraj modelka zadebiutowała jako nowa twarz Kérastase.
Modelka zna i bardzo ceni markę od dawna, a nawet mówi, że jest od niej uzależniona. Miłością do francuskich kosmetyków do pielęgnacji włosów zaraził ją jej fryzjer. Ratajkowski wielokrotnie podkreślała, że włosy są niezbędne, bo pomagają wyrazić siebie. „Uwielbiam uczucie czystych, naturalnych włosów – to natychmiast sprawia, że czuję się pewniej. Uważam moje włosy za odbicie mojej wewnętrznej siły. To nie ozdoba, ale sposób na wyrażenie siebie. Myślę, że dotyczy to wszystkich kobiet. ” podkreśla.

Choć niezaprzeczalnie jest to bomba – wystarczy jeden rzut oka na jej stronę na Instagramie, by zrozumieć, że wybór nie był przypadkowy. Ratajkowski może pochwalić się ponad 16 milionową rzeszą obserwatorów, których serca podbiła dzięki otwarcie wyrażanym opiniom politycznym i feministycznym, w równym stopniu – jak swoim wygląd.

„Piękno może nas wzmocnic, kiedy i jeśli jest uważane za pewności siebie i wyjątkowości.”

A wam jak się podoba nowa ambasadorka?

ZobaczSchowaj komentarze

Estée Lauder przedstawiło wczoraj kolejną przepiękną ambasadorkę!

Grace Elizabeth, piękna supermodelka została ambasadorką marki Estée Lauder! Dołączyła do rodziny Ambasadorek, w której są już Misty Copeland, Kendall Jenner, Karlie Kloss, Yang Mi, Carolyn Murphy, Hilary Rhoda, Joan Smalls, Fei Fei Sun i Gabriella Wilde. Pierwsza kampania z jej udziałem wystartuje już w lipcu 2018 r.

Grace Elizabeth choć jest obecna zaledwie trzy lata już została okrzyknięta przez Vogue, V Magazine i GQ nowoczesnym wcieleniem klasycznej supermodelki.  Jej kariera potoczyła się błyskawicznie. Szybko zdobywa sobie status ikony dzięki niezaprzeczalnej urodzie, ambicji i determinacji, które leżą u źródeł jej błyskawicznego sukcesu. Od czasu, gdy pojawiła się na okładce włoskiej edycji Vogue’a jej pozycja w rankingu modelek Models.com nieustannie rośnie, a Grace Elizabeth zyskuje miejsce wśród najbardziej wziętych modelek nadchodzących lat. Oprócz paryskiej, chińskiej, hiszpańskiej, rosyjskiej i niemieckiej edycji  Vogue’a, młoda modelka wystąpiła na okładkach V Magazine, The Edit, Harper’s Bazaar, ELLE oraz rocznicowej okładce The Daily Front Row (15-ta rocznica powstania magazynu). Grace jest ulubienicą światowej sławy fotografów, w tym Inez & Vinoodh, Alasdaira McLellana, Willy’ego Vanderperre’a, Stevena Meisela, Davida Simsa i Glena Luchforda oraz stylistki gwiazd Katie Grand.

 


Gwiazdorski potencjał Grace uwidocznił się z chwilą jej debiutu w charakterze twarzy Guessa. Modelka idzie  w ślady dziewczyn Guessa Claudii Schiffer i Gigi Hadid. Mianowana w 2016 r. ambasadorką Victoria’s Secret PINK Grace wciąż dzierży prestiżowy tytuł po dwóch pokazów VS z rzędu. Obserwowana przez widownię z całego świata modelka zyskała w mediach społecznościowych ponad 500 tys. fanów. Należy do najbardziej rozpoznawalnych postaci w świecie mody. Ma na swoim koncie ponad 30 kampanii reklamowych dla największych domów mody, takich jak Chanel Karla Lagerfelda, Versace Stevena Meisela, Carolina Herrera, Hugo Boss, Max Mara, Tory Burch czy Ralph Lauren. Nic dziwnego, że to właśnie ją marka wybrała jako nową ambasadorkę swoich produktów.

 


“Mamy zaszczyt powitać Grace w rodzinie Estée Lauder” – ogłosił Stephane de La Faverie, Global Brand President Estée Lauder. “To niezwykle nowoczesna i piękna dziewczyna, która odświeży ponadczasowy styl i aspiracje Estée Lauder. Ta obdarzona fantastycznym poczuciem humoru młoda kobieta, która szturmem zdobyła świat mody nada naszej marce całkiem nowy wymiar.”

A Grace Elizabeth dodała “Bardzo się cieszę, że będę reprezentować Estée Lauder” . “Zawsze pasjonowałam się kosmetykami i pielęgnacją urody, a współpraca z kultową marką jest niczym spełnienie marzeń. Nie mogę się już doczekać pierwszej kampanii!”.

My także, bo już wiemy, że będzie przepiękna.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Poszukujemy oryginalnych konceptów. Podajemy najświeższe newsy z branży fryzjerstwa. Pokazujemy, że włosy są nieodłączną częścią modnej stylizacji. Sięgamy po interesujące pomysły do największych modowych serwisów. Podpytujemy cenionych stylistów. Śledzimy zmiany w nieustającej pogoni za trendami. Pokazujemy fantazyjne cięcia, misterne upięcia, wyrafinowane uczesania. Przedstawiamy też propozycje minimalistyczne, proste w codziennej pielęgnacji i stylizacji. Zdradzamy najnowsze trendy w świecie kosmetyków fryzjerskich i podpowiadamy, jak okiełznać włosy stosownie do okazji. Stosujemy prostą formę przekazu. Fotografie mają dla nas ogromną siłę wyrazu. Tam, gdzie uznajemy za stosowne, dajemy krótszy bądź dłuższy komentarz. Zawsze prezentujemy esencję tematu.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności