Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Gdy fotograf Sebastian Faena powiedział kiedyś, że nikt nigdy nie będzie wyglądał w jeansach tak cudownie jak Cindy Crawford, to wiedział co mówi. To właśnie on jest odpowiedzialny za zdjęcia do nowej, kapsułowej kolekcji odświeżonej wersji „zabytkowych” jeansów dla marki RE/DONE. Jeżeli więc myśleliście, że to koniec kariery supermodelki, a jej miejsce na dobre zajęła córka Kaia Gerber, to byliście w błędzie. W najnowszej kampanii 51- latka wskakując w swoje Levi’s i pozując topless udowadnia, że jest tak hipnotyzująca, jak u szczytu swojej kariery w latach 90.

Cindy Crawford zaprojektowała dżinsy w stylu lat 90. i pozuje w nich topless!

Współpraca marki RE/DONE z Crawford nie jest niczym nowym. Supermodelka rok temu wrzuciła na swój Instagram zdjęcie typu throwback w legendarnych pięćset jedynkach i przypomniała wszystkim, że ” lansowała filozofię marki RE/DONE zanim RE/DONE w ogóle istniał”. Sean Barron, współzałożyciel marki, przyznał, że Cindy spopularyzowała look, który jest tym kluczowym w RE/DONE.

Jak będą wyglądać jeansy z najnowszej kolekcji? Na pewno nie będą to spodnie z super wysokim stanem, ponieważ jak twierdzi Crawford to nie jest model, który nosiło się w latach 90. Dodatkowo, nie będą to typowe „rurki”. Jeansy mają być dopasowane w udach i pośladkach, ale nie mają być tak obcisłe, żeby z ledwością przecisnąć je przez swoje łydki czy stopy (jak to często ma miejsce w popularnych sieciówkach).

Oficjalna kolekcja, która ma wejść do sklepów już we wrześniu, zawiera oczywiście jeansy o różnych krojach i materiałach, których ceny wahają się od 240 do 328 dolarów, a także inne elementy, które każdy z nas powinien mieć w swojej garderobie, między innymi bluzy czy koszulki z długim i krótkim rękawem. Sprawdźcie koniecznie!

ZobaczSchowaj komentarze

Marka KROSNO Glass spotkała się z influencerami, by celebrować piękno szkła!

W warszawskim showroomie KROSNO Glass odbyło się spotkanie firmy z influencerami. Przyjemnej atmosferze towarzyszyło oczywiście piękno szkła i nieoczywistość jego faktury.

Całe wydarzenie zostało zorganizowane w celu podkreślenia idei marki, która przyświeca im od początku powstania – istota relacji międzyludzkich. Ich produkty mają wspierać właśnie te relacje.

Wieczór poprowadziła Agnieszka Cegielska, której ciepły głos tworzył niepowtarzalną atmosferę i idealne tło dla produktów KROSNO. Swoboda spotkania idealnie oddawała charakter nowych produktów marki, w których podawane były przystawki. Oko gości przez cały wieczór cieszyła magia szkła i odbijające się w nim światło. Marka pokazała swoją dojrzałość, funkcjonalność i dokładność wykonania. 

Zwieńczeniem wieczoru była opowieść o fotografii szkła, którą zainteresowanym opowiedział Jakub Hajduk. Słuchacze od razu mogli zaczerpnięte nauki przenieść w życie, fotografując szklane przedmioty i publikując swoje prace na Instagramie pod hasztagiem #krosnoglass. 
Organizatorem spotkania była agencja Fastline Advertising.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Moda w Fashion Post to nie tylko powierzchowne potraktowanie wyświechtanych trendów. U nas znajdziecie najświeższe wiadomości z branży – zarówno te dotyczące znanych projektantów, jak i fotografów, stylistów i redaktorek mody. Obserwujemy polskie i zagraniczne gwiazdy, modelki i blogerki oraz analizujemy ewolucję ich stylu. Zbieramy opinie ekspertów, publikujemy kontrowersyjne felietony i nie boimy się wyrażać naszych poglądów. Jesteśmy na bieżąco z pokazami mody i na ich podstawie przewidujemy trendy. Na koniec podpowiadamy, dokąd pójść na zakupy, by wyglądać modnie. Nasze rekomendacje nie ograniczają się do sieciówek jak Zara czy H&M – wspieramy też młodych polskich projektantów i niszowe marki, które naszym zdaniem zasługują na uwagę. Do mody podchodzimy poważnie, ale mamy do niej dystans – czego i wam życzymy.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności