Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Ubrania Proenzy Schouler już od kilkunastu lat wzbudzają niepohamowany zachwyt i stanowią przedmiot pożądania wszystkich fashionistek ceniących sobie nietuzinkowe formy, oryginalne zestawienia i modę, która miejscami ociera się wręcz o sztukę. Niestety, projekty amerykańskiego duetu należą do najdroższych w branży, z tym większym entuzjazmem przyjęliśmy więc wiadomość o tym, że projektanci  mają zamiar poszerzyć ofertę swojej marki o znacznie bardziej przystępną cenowo linię. Słowo stało się faktem, zanim jednak trafi ona do sprzedaży, możemy podziwiać efekty promocyjnej kampanii, której twarzą została jedna z naszych ulubionych it-girls i przyjaciółka projektantów, Chloe Sevigny.

Chloë Sevigny reklamuje tańszą linię Proenza Schouler

Aby uczcić 15-lecie swojej autorskiej marki, duet Proenza Schouler postanowił spełnić w tym roku jedno ze swoich największych, zawodowych marzeń, a więc wyjść do swoich dotychczasowych i potencjalnych klientek z casualową i znacznie bardziej przystępną cenowo linią. Proenza Schouler White Label, bo tak brzmi jej nazwa, u pierwszych „zaprzyjaźnionych dystrybutorów” (tak czytamy w oświadczeniu) pojawi się w sprzedaży już w listopadzie i styczniu. Sprzedaż na szerszą skalę zaplanowano na wrzesień przyszłego roku.

White Label to linia nie tylko znacznie tańsza niż regularne projekty Lazaro Hernandeza i Jacka McCollougha, ale także kładąca zdecydowanie większy nacisk na casualowe i zahaczające niekiedy o street wear formy. Zamiast abstrakcyjnych, konstrukcyjnych i ostrych cięć mamy tu więc proste fasony,  a miejsce misternie wycinanych zdobień zajął ponadczasowy dżins, bluzy, proste okrycia wierzchnie i t-shirty. Od regularniej linii będzie odróżniało ją także czarne, nadrukowane na białej, bawełnianej metce logo (w wersji premium jest ono niebieskie, żakardowe na czarnej satynie).

Fernandez i McCollough nie ukrywają, że projekt pod nazwą „White Label” jest im bardzo bliski i stanowi odpowiedź nie tylko na potrzeby klientek, ale także ich bliskich przyjaciółek, które równie mocno co awangardowe i wyraziste formy, cenią sobie te nieco bardziej casulowe, klasyczne i przeznaczone na co dzień. Któż więc mógł zostać twarzą kampanii jeśli nie jedna z najbardziej zaprzyjaźnionych z duetem gwiazd? Chloe Sevigny – modelka, aktorka, dziennikarka i jedna z najbardziej rozpoznawalnych współczesnych it-girls w charakterystyczny dla siebie nonszalancki sposób stanęła przed obiektywem swojego chłopaka, fotografa Ricky’ego Saiza. To połączenie nie mogło się nie udać!

 

ZobaczSchowaj komentarze

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Świętując okrągłą rocznicę, sklep Zalando nawiązał współpracę z cenionymi partnerami, tworząc wyjątkową kampanię. Z tej okazji powstały także limitowane kolekcje, które dostępne będą wyłącznie w Zalando!

Zalando świętuje swoje 10. urodziny!

Wspólnie z markami Calvin Klein Jeans, Puma i Mango, których produkty zobaczymy w reklamach telewizyjnych oraz Vans i J. Crew, które wspierają działania digitalowe, z okazji swoich urodzin platforma modowa zaoferuje swoim klientom w całej Europie produkty z limitowanych kolekcji dostępnych w Zalando.

To właśnie 10 lat temu w Berlinie Robert Gentz i David Schneider postanowili urzeczywistnić swój pomysł i otworzyć internetowy sklep obuwniczy – tym samym tworząc fundamenty sklepu modowego Zalando. W fazie powstawania głównym celem firmy było popularyzowanie idei zakupów przez Internet. Dawało to możliwość poszukiwania swojego stylu oraz przekonania się, że zakupy online mogą być bardzo wygodne. Dość szybko Zalando wyrobiło sobie własną markę, wykraczającą poza granice e-handlu, i stało się największym europejskim sklepem internetowym oferującym odzież, obuwie i akcesoria.

Swój wizerunek zbudowali także na światowych współpracach jak Tommy Hilfiger x Gigi Hadid, Topshop x Cara Delevingne, Marni czy Victor & Rolf.

Teraz, z okazji 10. urodzin Zalando łączy siły z kilkoma partnerami. Powstały specjalne kolekcje, które zobaczymy w spotach reklamowych nakręconych na tle scenografii w formie białego sześcianu, znanego z innych reklam Zalando. Widzieliśmy już Kaię i Presleya Gerberów, prezentujących kolekcję Calvin Klein Jeans. Kolejnym spotem jest ten stworzony przez markę puma z Carą Delevingne. Następnie przyjdzie pora na Mango – cztery znane influencerki zaprezentują specjalną kolekcję Mango x Zalando. Uzupełnieniem kampanii telewizyjnych będzie kampania digitalowa zrealizowana z udziałem takich marek jak Vans i J. Crew.

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności