Chiara Ferrani została oficjalnie dyrektorem generalnym swojej marki!

Chiara Ferragni nazywana przez najbardziej wpływowe i opiniotwórcze magazyny na świecie, najbardziej wpływową influencerką na świecie restrukturyzuje swoją firmę. Do już pełnionych przez siebie ról: bloggerki, projektantki i konsultanta biznesowego dodaje jeszcze jedną – prezesa i dyrektora generalnego swojej firmy.

 

Zmiany, które nastąpią są częścią restrukturyzacji firmy i mają na celu dopracowanie jej działań, zmniejszenie kosztów i umieszczenie jej jeszcze bardziej w centrum każdego z jej projektów. Ferragni jest większościowym udziałowcem grupy TBS Crew i zasępi Riccardo Pozzoliego, który nadal posiada mniejszościowy udział w firmie, ale nie będzie już pełnił żadnej innej roli.

W wywiadzie dla WWD powiedziała „Podoba mi się idea bycia odpowiedzialną, tak zorganizowaną i robiącą tak wielu różnych rzeczy w tak szczególnym momencie mojego życia”.  Ferrani ponownie skupia się na TBS Crew i po pierwszych dwóch miesiącach zmian przynoszą już pozytywne wyniki. TBS Crew składa się z trzech firm: agencji talentów, reprezentującej Ferragni i jej młodszą siostrę Valentinę; zarządzanie wszystkimi działaniami The Blonde Salad.  Dział biznesu talentów reprezentuje 90 procent działalności TBS Crew, przy czym stanowi jedynie 40 procent kosztów organizacyjnych. Zgodnie z tą strategią firma, która ma 14 pracowników, przenosi się do mniejszych biur. W wyniku tych ruchów spodziewa się zmniejszyć koszty o 35 procent i zwiększyć sprzedaż działalności Chiara Ferragni o 80 procent. Włoszka stworzyła również nową strukturę menedżerską, zatrudniła Fabio Mario Damato na stanowisku dyrektora generalnego oraz Alessandro Marina z firmy konsultingowej Strategie e Risorse, którzy mają pomóc w restrukturyzacji i dopracować długoterminowe strategie.

Ferragni podkreśliła, że wzrost TBS Crew nie zależy od zwiększonej liczby partnerów biznesowych, ale przeciwnie, od większej selektywności. „Lubię nazywać ich partnerami, a nie klientami”, powiedziała o firmach, takich jak Swarovskiego i Pantene do Dior”– powiedziała w wywiadzie dla WWD.

Chiara od teraz sama będzie decydować z kim współpracuje, kierując się przy tym właściwą strategią, której do tej pory brakowało. Już teraz przewiduje się, że sprzedaż w 2017 r wyniesie sześć milionów euro, czyli wzrośnie o 82,5 procent w porównaniu z 2016 r. I trzykrotnie przekroczy przychody w 2015 r. Ferragni w ciągu ostatnich dwóch miesięcy od momentu objęcia nowych ról, udało się usprawniać strukturę TBS Crew, racjonalizując wydatki. Zapytana o to, w jaki sposób wybiera marki, z którymi współpracuje, Ferragni powiedziała, że ​​jej wybór zależy od tego, czy czuje się komfortowo nosząc ubrania, buty, dodatki, danej marki. I dlatego jej zdaniem wiarygodność jest najważniejsza. W tym celu firma Ferragni spontanicznie zaczęła dodawać hashtagi, które oznaczały sponsorowane posty na początku 2017 r., aby uniknąć kryptoreklamy. Od kwietnia TBS współpracuje z Instytutem Reklamy i włoskim stowarzyszeniem konsumentów UNC w ramach marketingu i reklamy influencerów za pośrednictwem mediów społecznościowych, aby znaleźć rozwiązania, które zagwarantują przejrzystość.


Forbes deklaruje, że jest najpotężniejszym influencerką na świecie, a Harvard Business School podaje jej działalność jako studium przypadku. Stany Zjednoczone i Włochy są jej wiodącymi rynkami, a następnie Europa i Ameryka Środkowa i Południowa, ale najbardziej lojalni są meksykańscy i brazylijscy fani. Na nich włoska influencerka zawsze może liczyć. Ferragni jest również bardzo lubiana na Bliskim i Dalekim Wschodzie, szczególnie w Korei Południowej i Japonii.

Wygląda na to, że 2018 rok zapowiada się dla Chiary wyjątkowo pracowicie. Bo poza rolami, które ma już do odgania dojdzie jej jeszcze jedna – mamy. Trzymamy kciuki, żeby na wszystko znalazła czas!

ZobaczSchowaj komentarze

Najmodniejszy owoc sezonu? Wiśnia! Upewnij się, że nie zabraknie jej w Twojej szafie

Anya Hindmarch

Breloczek
ok. 600 zł

Aquazzura

Sandałki
ok. 800 zł

Essentiel Antwerp

Bluzka
567 zł

Essentiel Antwerp

Spodnie
724 zł

Furla

Torebka
1442 zł

Gucci

Buty
3800 zł
Najświeższe informacje. Aktualne komentarze. Sprawdzone newsy. To wszystko stanowi jeden z filarów działu mody w Fashion Post. Bazujemy na bieżących wiadomościach ściśle związanych ze światem mody. W krótkiej formie przedstawimy najważniejsze wydarzenia. Mówimy o nietypowych formach reklamy. Opowiadamy o najnowszych trendach w modzie. Zdradzamy, co noszą gwiazdy. Wtajemniczamy w sekrety modelek. Nigdy nie zostajemy w tyle. Zależy nam na szybkości przekazu. Z uwagą śledzimy serwisy branżowe, polskie i zagraniczne. Z ciekawością przyglądamy się dynamice mody. Każdy zwięzły przekaz zawiera esencję wiedzy o aktualnych wydarzeniach. Bez zbędnych słów i w przystępnej formie pozwala poznać nowe fakty.
Drogi użytkowniku/użytkowniczko!
Dziękujemy za zaufanie i zainteresowanie serwisem fashionpost.pl :)

W związku z wprowadzeniem nowych regulacji o ochronie danych osobowych (RODO) prosimy o akceptację subskrypcji.

Po naszej stronie leży ciągłe dbanie o Twoje zadowolenie z użytkowania serwisu. Jeżeli otrzymujesz od nas informację, to oznacza, że nadal nie będziemy wysyłać SPAMu ani udostępniać Twoich danych innym podmiotom (poza tymi, z których usług korzystamy do realizacji procesu wysyłki naszego Newslettera).
Możesz w dowolnym momencie zrezygnować z naszego Newslettera, usunąć konto i zablokować wiadomości od nas. Mamy jednak nadzieję że chcesz zostać z nami!

O zmianach związanych z RODO – kto, co i dlaczego?

Potwierdzając swój adres e-mail za pomocą poniższego przycisku (linku) wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez administratora serwisu fashionpost.pl w celach: marketingu bezpośredniego dotyczącego własnych produktów i usług. Osoba, której dane dotyczą, ma prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane w tym celu przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Dane będą przechowywane do momentu wycofania zgodny na ich przetwarzanie.

W celu realizacji uprawnień, prosimy wysłać wiadomośc e-mail pod adres kontakt@fashionpost.pl

Twoje dane (imię/pseudonim i adres e-mail) mogą być przekazywane do podmiotów zewnętrznych, również mających siedzibę poza terytorium Unii Europejskiej w celu realizacji usług (np. wysyłka Newslettera).
W każdej chwili możesz wypisać się z listy klikając w link rezygnacji.

EU General Data Protection Regulation
25 maja 2018 wchodzi w życie RODO, czyli General Data Protection Regulation (GDPR).
Szczegółowe informacje na ten temat znajdziesz tutaj

Potrzebujemy Twojej zgody, jeśli chcesz korzystać z naszego serwisu również po 25 maja 2018 roku.
Wyraź zgodę, klikając przycisk poniżej

Instalowanie plików cookies na Twoich urządzeniach i dostęp do tych plików

Serwis fashionpost.pl wykorzystuje technologie plików cookies, które służą do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych. Dzięki temu jesteśmy w stanie personalizować udostępniane treści i reklamy oraz analizować ruch na naszym serwisie.
Dzięki plikom cookie stale poprawiamy jakość naszych treści. Zapewniamy Ci także lepszą obsługę, ponieważ widzisz tylko to, co leży w kręgu Twoich zainteresowań.
Nam natomiast pliki cookies umożliwiają złożone badania i analizę zainteresowania publikowanymi przez nas materiałami, przez co jesteśmy w stanie stale zapewniać wszystkim użytkownikom najwyższą jakość.

Zobacz naszą politykę prywatności